Kijk, we hebben gewoon die baby's eruit gespankdtquote:Op zondag 24 november 2013 21:00 schreef martine1984 het volgende:
Lijkt toch wel serieus te zijn. Weeën duren een minuut of langer en beginnen toch wel pijnlijker te worden al kan ik ze nog makkelijk opvangen. Verloskundige doen nu de overdracht en de nacht verloskundige komt met een uurtje langs
Haha ja ik hou het zelf op komende vrijdag...dan zou eigenlijk de ks plaatsvindenquote:Op zondag 24 november 2013 21:11 schreef Pvoesss het volgende:
Hahaha angelatje hoevaak ik dat wel niet te horen heb gekregen dat mensen altijd bevaldata goed hebben. Nou ze zaten er bij mij allemaal naast![]()
Go Martine
Dat lijkt me raar om te bedenken. Helemaal als er straks niks voor zaterdag gebeurt.quote:Op zondag 24 november 2013 21:54 schreef angelatje het volgende:
[..]
Haha ja ik hou het zelf op komende vrijdag...dan zou eigenlijk de ks plaatsvinden![]()
Lief dat jullie allemaal zo aan me denkenquote:Op zondag 24 november 2013 14:50 schreef ikke_84 het volgende:
Flower beterschap!! Hoe ben je gevallen?
Vriendinnetje van mij is 2 weken geleden door 2 grote honden omver gelopen (toen 24 weken zwanger) en de eigenaar riep de honden bij zich en liep gewoon door terwijl zij daar op de grond lag!!Eikel
![]()
Nope hetzelfde hier. Ik ga slapen. Morgen weer een dag!quote:Op zondag 24 november 2013 21:52 schreef Spees_Eend het volgende:
Succes Martine! Mabawa, zet het bij jou ook door?
Oh, dat is een goede tip. Bedankt! Geen idee wat mijn bloedgroep is trouwens. *schaam*quote:Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef DJMomo het volgende:
flowbo, mss voor de zekerheid ook even de vk inlichten? weet niet of je bloedgroep negatief hebt, maar door val / trauma kan je bloed evt vermengd worden, en als je kindje dan positief is, kun je antistoffen aan gaan maken, bloedarmoede voor baby tot gevolg etc etc etc.
Jeeeej zet m op!quote:Op zondag 24 november 2013 22:59 schreef martine1984 het volgende:
4 cm en ze heeft net mijn vliezen gebroken. Gelukkig mooi helder. Voelt wel heel vies als dat uit je loopt. Nu wachten op krachtige weeën
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |