De echte problemen zijn veel complexer dan je kunt bespreken aan de hand van een paar slechte tv-fragmenten. Volgens mij moet je dat gewoon niet willen. Zeker niet in een kwartiertje, om daarna plots naar een ander onderwerp te switchen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We praten elkaar een racisme complex aan, die er gewoon niet is.
Noem eens wat voorbeelden? Je kan toch niet serieus beweren dat je met POWNed net zo goed op de hoogte bent als met het nieuws? Met die tandloze idioot, Rutger met die blije itempjes, etc. Misschien Rutger die wat volkse praat houdt met politici? Dat heeft 0,0 nieuwswaarde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat is populaire praat. ze zijn allang geen geenstijl meer. Rutger en de andere reporters hebben wel degelijk kwesties aan de kaak gesteld waar de NOS en RTL journalisten niet aan durven zouden beginnen omdat ze die aanpak ook niet hebben.
De drugshandel schijnt in Lemmer hoogtij te vieren, maar dat geheel terzijde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat er in Friesland heel weinig kleurlingen wonen.
Hij is terug!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte problemen zijn veel complexer dan je kunt bespreken aan de hand van een paar slechte tv-fragmenten. Volgens mij moet je dat gewoon niet willen. Zeker niet in een kwartiertje, om daarna plots naar een ander onderwerp te switchen.
In Kollum dacht men daar destijds heel anders overquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat er in Friesland heel weinig kleurlingen wonen.
natuurlijk. maar vaak wordt er al gezucht en gesteund als dit onderwerp ter tafel komt. maar dan verandert er nooit watquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De echte problemen zijn veel complexer dan je kunt bespreken aan de hand van een paar slechte tv-fragmenten. Volgens mij moet je dat gewoon niet willen. Zeker niet in een kwartiertje, om daarna plots naar een ander onderwerp te switchen.
Eens....quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze vrouwen mogen wel aangerand worden.
Zou er een relatie tussen Epke en Youri zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De drugshandel schijnt in Lemmer hoogtij te vieren, maar dat geheel terzijde.
Ik vind dit niet kunnen. ik dien morgen een klacht in.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Volgens mij worden Amsterdammers in de zeik genomen nu
Opzijquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOED GESLAAGDE SATIRE
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
En dan gaan we klagen bij P&W. Verdomme!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen. ik dien morgen een klacht in.
Hans van Zetten was ook zwaar aan het spul, dat hoorde je. Hij ging spontaan staan en zo, allemaal spasmes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou er een relatie tussen Epke en Youri zijn
Precies!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan gaan we klagen bij P&W. Verdomme!
Inderdaad. De koning van de nuance zoals ik hem ook wel noem.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Alleen Johan Derksen kan satire maken.
Ik vind de voorbeelden eigenlijk gewoon getuigen van slechte smaak en een totaal gebrek aan remming en zelfreflectie. Daarmee ontken ik niet dat er ook een racistische ondertoon is, maar dominant vind ik eigenlijk vooral de slechte smaak en het gebrek aan remming. Alles wordt er maar uit geflapt, zonder ook maar een seconde na te denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
natuurlijk. maar vaak wordt er al gezucht en gesteund als dit onderwerp ter tafel komt. maar dan verandert er nooit wat
Die subtiele en beschaafde grappen over Louisquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad. De koning van de nuance zoals ik hem ook wel noem.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
hey jongens jullie kunnen er allemaal grappig over blijven doen maar dat schiet neit op he. neem het gewoon serieus dat er mensen zijn die er last van hebben...
"Gelovigen claimen het monopoly op gekwetsheid" ofzoiets zou hij zeggen, altijd geniaal die Hans.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik mis Hans Teeuwen, die zou die huilies met de grond gelijkmaken
"Maar u bent comedian dus nemen we sowieso niets wat u zegt serieus!"quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
of Johan Derksenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat bedoel ik dus. als je al begint met zo'n attitude van al zuchtend en steunend, dan kom je er niet. daar hebben heel veel nederlanders 'last' van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
Is dat racisme onderwerp nou al afgelopen? vond het maar een nutteloze discussie die nergens toe leid
WAT ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. als je al begint met zo'n attitude van al zuchtend en steunend, dan kom je er niet. daar hebben heel veel nederlanders 'last' van.
nee, danny was behoorlijk hard aangepakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
Het bloed met opzet wat meer uitgesmeerd natuurlijk.
Die rennen altijd weg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch blijft het vreemd dat Rob en Alberto nog nooit in elkaar zijn geslagen.
Die zeggen "don't touch me"quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
jij hebt blijkbaar al geen zin in deze hele discussie. dan zal er nooit wat veranderen. je moet ook eens de moeite nemen om te luisteren naar mensen die de discussie wel willen voeren.quote:
Rob?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar Alberto heeft altijd geniale vermommingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geldt vooral voor Alberto.
Je werd wel gemist joh.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is geen reden voor. Ik heb een tijdje bewust niet gepost; meer is er niet aan de hand.
idioot.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Danny verdient een klap. Respect voor die neger.
Naar mijn idee creëren ze hun eigen last. Zoals hierboven al mooi de quote van Hans Teeuwen werd genoemd; 'groep x denkt dat zij een monopoly hebben op zich beledigd voelen.'.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. als je al begint met zo'n attitude van al zuchtend en steunend, dan kom je er niet. daar hebben heel veel nederlanders 'last' van.
Ik geloof dat hij samen met Alberto Stegeman werkt bij het programma Red Mijn Vakantie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Die moet een boze kok achter zich aan krijgen???
Mooi, kun je weer in NWS gaan hangen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is geen reden voor. Ik heb een tijdje bewust niet gepost; meer is er niet aan de hand.
Was ook terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Willibrord werd achterna gezeten met een hakbijl, dat waren nog eens tijden.
Dat was legendarische tv, als kleine jongen had ik groot respect voor Willibrord.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Willibrord werd achterna gezeten met een hakbijl, dat waren nog eens tijden.
Oh god ja, daar bezoeken ze altijd Nederlanders op van die tokkie locaties als Lloret de Mar of een all inclusive resort in Turkije ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij samen met Alberto Stegeman werkt bij het programma Red Mijn Vakantie.
Of boze hoteleigenaren...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Die moet een boze kok achter zich aan krijgen???
Niet echt, maar dat boeit niet.quote:
Hee... viezerik... vind je dat normaal johquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was legendarische tv, als kleine jongen had ik groot respect voor Willibrord.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of boze hoteleigenaren...
oneliners als "hey amigo, doont tutsj mie" heeft hem waarschijnlijk geholpen.
Ik ook, Willibrord stond altijd aan de kant van het recht, oude omaatjes, ernstig zieken, gehandicapten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was legendarische tv, als kleine jongen had ik groot respect voor Willibrord.
En aan de kant van de Fortuynisten. Die ouders van Van der G. heeft hij flink aangepakt...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook, Willibrord stond altijd aan de kant van het recht, oude omaatjes, ernstig zieken, gehandicapten.
De aanpak van Danny is eigenlijk altijd hetzelfde. Het is raar als je je mening laat afhangen van de vraag wie er ter verantwoording wordt geroepen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Met die kopschoppers was Danny wel goed
Mwah ze zaten het zo uit te melken. 10x langs Brent die toch niks zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij heeft al genoeg trappen en klappen gehad zag je net tochquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef snellejelle het volgende:
Danny verdient af en toe een schop voor z'n kop.
Dan moet je zorgen dat je personeel zich gedraagt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef Hierro het volgende:
Ik zou het als ambassadeur ook niet pikken. Verantwoording afleggen aan Danny van het Pownews
Ehhm nee. Beetje achter iemand aanrennen terwijl je ondertussen "he lafaard" aan het roepen bent is niet echt goede journalistiekquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
en terecht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft al genoeg trappen en klappen gehad zag je net toch
Waarom? (oprecht een vraag, niet sarcastisch)quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Wat een lachwekkende reactie van die racismejankers als Weesie zegt dat Nederland geen land is van alleen maar blond haar en blauwe ogen en dat er ook andere kleurtjes een Nederlands paspoort hebben,x 100
Dit is een inside joke die die niemand begrijpt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Racistisch zou het pas zijn als je alle Colombianen afschildert als drugsdealers.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Wat een lachwekkende reactie van die racismejankers als Weesie zegt dat Nederland geen land is van alleen maar blond haar en blauwe ogen en dat er ook andere kleurtjes een Nederlands paspoort hebben,x 100
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Racistisch zou het pas zijn als je alle Colombianen afschildert als drugsdealers.
Dat is eigenlijk gewoon een feit maar als mensen dat vinden dan.. mogen ze dat doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Dit. Of oprecht geloven dat alle Moslims terroristen zijn. Zeggen dat een neger graag kip eet is geen racismequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad, vond het ook al vreemd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een inside joke die die niemand begrijpt.
Okee, Mani Veenstra.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een inside joke die die niemand begrijpt.
Het is treurig dat ze daar blij mee zijn ja...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Iemand zegt dat andere kleurtjes ook gewoon een Nederlands paspoort hebben en er wordt bijkans geapplaudiseerd. Alsof het een complete verrassing was dat dat uit de mond van Weessie kon komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Waarom? (oprecht een vraag, niet sarcastisch)
Rampzalige opbouw van het programma...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
En nu nog een heel soft onderwerp.
Nee, het is maar een neger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan die zanger zelf niet praten?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bahje lijkt er nog trots op te zijn op
ik walg ervan
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bahje lijkt er nog trots op te zijn op
ik walg ervan
Het lijkt wel of ze een kut heeft opgevreten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar hebben gemaakt.
Bazenhaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar heeft gemaakt.
Waarom heb jij dan alleen zwarte knechten gelijkwaardige helpers?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word gek van die scheiding tussen zwart en wit constant. We zijn allemaal mensen dus shut up
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar heeft gemaakt.
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!quote:
Ja dat bedoel ik met dat die racismehuilers zelf die scheidslijn van wij en jullie omhoog houden. Als die scheidslijn klein wordt of helemaal weg is dan pas is racisme echt wegquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik denk helemaal niet "Wow, wat knap." als een neger dat doet.
Je hebt geen kussen in je bed meer nodig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
dat dus. WE ARE ALL ONE. LOVE AND PEACE PEOPLE. EVERYONE TOGATHER!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word gek van die scheiding tussen zwart en wit constant. We zijn allemaal mensen dus shut up
Ligt eraan op welke plek....quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!
twitter:quinsyg twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:52:07Ik zit gewoon te genieten van Tania #penw reageer retweet
Maar wel iemand uit Congo die een heel andere achtergrond heeft. Buiten dat het voor iemand met die sociale achtergrond het heel vreemd is, is het voor iemand uit Congo door de linguďstieke en culturele verschillen erg knap wanneer je zo ver komt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik denk helemaal niet "Wow, wat knap." als een neger dat doet.
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Opera altijd kut, kan me niet schelen wie het zingt.
Laat die het ook in zo'n bos groeien?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.
Kan deze idioot niet eens een hersenschudding worden geslagen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
twitter:quinsyg twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:52:07Ik zit gewoon te genieten van Tania #penw reageer retweet
Wel indrukwekkend dat hij zo kan zingen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Toch is het topsport, op een dergelijk niveau zingen. En over smaak valt te twisten.
Ik vind iets mooi of niet mooi, zijn achtergrond is voor mij weinig relevant. Hoe voldoe ik nu niet aan het stereotype van de racistische Nederlander?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar wel iemand uit Congo die een heel andere achtergrond heeft. Buiten dat het voor iemand met die sociale achtergrond het heel vreemd is, is het voor iemand uit Congo door de linguďstieke en culturele verschillen erg knap wanneer je zo ver komt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.
Ja maar dat heeft verder geen fuck te maken met het feit dat hij 'donker' is. Maar dat willen die figuren aan tafel je dus wel doen gelovenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend dat hij zo kan zingen.
Is Carlos misschien opgegroeid in Tsjernobyl?quote:
Het gaat om het verhaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind iets mooi of niet mooi, zijn achtergrond is voor mij weinig relevant.
Ik wilde reageren met "Omdat ze zwart is zeker.", maar ik durf niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan deze idioot niet eens een hersenschudding worden geslagen?
Ze worstelt nog erg met haar huidskleur.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef vuvuzela het volgende:
is die andere negerin zwanger? zoveel moeite met haar emoties![]()
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Laat die het ook in zo'n bos groeien?
Nee chrome is beter. Hihaho.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je Firefox nemen. #durfgrappentemaken #teammarcod3j
De AIVD leest mee Marco.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met "Omdat ze zwart is zeker.", maar ik durf niet zo goed.
Ja echt zo'n oprah onderwerpquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft verder geen fuck te maken met het feit dat hij 'donker' is. Maar dat willen die figuren aan tafel je dus wel doen geloven
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je Firefox nemen. #durfgrappentemaken #teammarcod3j
Nee Carlos was een drugsdealer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Carlos misschien opgegroeid in Tsjernobyl?
Willibrord.. zijn laatste tv optreden was in VI Oranje als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Wilibrord: "Zeg even.. hee!" Dat zou in de SBS6 avond niet misstaan.
De Jakhals.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee Carlos was een drugsdealer.
Toen was hij lekker ordinair over een paar dames in de Gamma dug-out.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Willibrord.. zijn laatste tv optreden was in VI Oranje als ik me niet vergis.
Mensen die geen sarcasme radar hebben zouden dit misschien ook anders op kunnen vatten.quote:
twitter:marcodej twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:34:43Slotconclusie #penw : Nederland is een land vol racistische verkrachters. reageer retweet
Dan had je maar niet zo'n username moeten kiezen.quote:
Vertragingquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kunnen ze dat vertalen voordat hij het gezegd heeft? dit is toch live?
Nee man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Opera altijd kut, kan me niet schelen wie het zingt.
Inderdaad, ik voel me nu juist gestereotypeerdquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mensen die geen sarcasme radar hebben zouden dit misschien ook anders op kunnen vatten.twitter:marcodej twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:34:43Slotconclusie #penw : Nederland is een land vol racistische verkrachters. reageer retweet
Dit is een racistische grap. Ik moet nu grienen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Trek die jongen een Feyenoord shirt aan en je ziet er niks van.
Watch later gemachtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nee man.
Rinaldo van handel![]()
Deze moet je echt luisteren
Mietje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dit is een racistische grap. Ik moet nu grienen.
Waarom mag hij niet genieten van Tania? En ik deel zijn absurde meningen ook niet, maar om hem daarom nou verrot te slaan....quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan deze idioot niet eens een hersenschudding worden geslagen?
Er is toch altijd een halve minuut vertraging ofzo, het is niet exact livequote:
Er zit een kleine vertraging in. Verder heb je hier specialistische ondertitelaars (is dat een woord?) voor, die met toetsenborden met lettergrepen werken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:56 schreef Eenskijken het volgende:
hoe kunnen ze dat vertalen voordat hij het gezegd heeft? dit is toch live?
Een vriendschappelijk schouderklopje zou Johan Boskamp zeggen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet genieten van Tania? En ik deel zijn absurde meningen ook niet, maar om hem daarom nou verrot te slaan....
jouw vriendinquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Vriendin zojuist: Wat de fuck is dit voor gast? Hij denkt al mijn matties gaan rappen dus dan doe ik Opera?
/Uitzending
Die koppen zonder die zangeres erbij zou de perfect reaction gif zijn.quote:
Wij allemaal kan je melden.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik mis Knevel & Van den Brink eigenlijk best wel.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
Ik mis Knevel & Van den Brink eigenlijk best wel.
Ik hoop niet dat ze maandag wéér met die Zwarte Piet-hetze verder gaan. Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
Kijk Pauw lachen toen Anouk werd genoemd.
Toen kon dat nog ja.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Check zo toch nog even de laatste minuut van dat filmpje jongens.
Ging dat er zo aan toe in 2003![]()
Vanaf een papiertje letterlijk elke medewerker (behalve de voice over) gaan bedanken
"En blijven kijken, vanaf volgende week komen er herhalingen, is goed voor je algemene ontwikkeling. En voor de rest: lik mijn reet."
Ik vermoed van wel joh. Wordt weer ergeren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze maandag wéér met die Zwarte Piet-hetze verder gaan. Ik vrees het ergste.
Hij weet ook wel dat ze al een tijd droog staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
Kijk Pauw lachen toen Anouk werd genoemd.
Ja, tegenwoordig gaat iedereen gewoon om 12 uur naar bed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, iedere avond broekje uit...en Renske in de afterparty
Disclaimer:quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef marcodej het volgende:
Help, we zijn in oorlog met Ierland,, mijn broeders worden aangevallen:
http://nos.nl/artikel/578262-ieren-enteren-nederlands-schip.html
Hij was laatst nog op tv met die partnerruil, hij was op dreef kan ik je zeggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt hilarisch![]()
Die man moet meer op tv.
Toen begon het feest na 12en pas.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig gaat iedereen gewoon om 12 uur naar bed.
Wie weet valt het mee en gaat het over haar voorliefde voor fors geschapen mannen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel joh. Wordt weer ergeren.
Hele topics ondergespamd met schijtlolligheden, mooi was die tijd. Ik ga dat even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen begon het feest na 12en pas.
Ik neem aan dat #TeamGroningen achter #TeamKatwijk staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Disclaimer:
we = Katwijk
Ah dan kijk ik natuurlijk, zeker als er foto's worden getoondquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie weet valt het mee en gaat het over haar voorliefde voor fors geschapen mannen.
#TeamGroningen #TeamLemmer, je hebt ze allemaal. Omdat we toch niks beters te doen hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat #TeamGroningen achter #TeamKatwijk staat.
De afterchatquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen begon het feest na 12en pas.
Ik heb wel een paar gifjes in de aanbieding, dat mag dus gewoon?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dan kijk ik natuurlijk, zeker als er foto's worden getoond
Geen idee maar mijn UI staat klaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongetwijfeld deze winter weer, toch? P&W hebben vast een paar weekjes winterstop.
Uh ik bedoel als ze op tv worden vertoond hequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar gifjes in de aanbieding, dat mag dus gewoon?
Past goed bij jou!quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee maar mijn UI staat klaar.
Nou voor de draad ermee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar gifjes in de aanbieding, dat mag dus gewoon?
Het gaat wel over erecte penissen enzo. Ik dacht, wat voor Karina, maar die wil niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou voor de draad ermee.
[ afbeelding ]
Cnorrie doet altijd hard 2 get, die moet je een beetje in de richting duwen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat wel over erecte penissen enzo. Ik dacht, wat voor Karina, maar die wil niet.
Karina heeft genoeg aan een lege fles sherry.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat wel over erecte penissen enzo. Ik dacht, wat voor Karina, maar die wil niet.
Deze uitzendingen moet gewoon herhaald worden, MEERRRR voor Mannen!quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Check zo toch nog even de laatste minuut van dat filmpje jongens.
Ging dat er zo aan toe in 2003![]()
Vanaf een papiertje letterlijk elke medewerker (behalve de voice over) gaan bedanken
"En blijven kijken, vanaf volgende week komen er herhalingen, is goed voor je algemene ontwikkeling. En voor de rest: lik mijn reet."
Willibrord en Jerry zijn de helden van de jaren '90.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deze uitzendingen moet gewoon herhaald worden, MEERRRR voor Mannen!
Hoe ze de laatste jaren ook feitjes bij een onderwerp presenterenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
Headline van het NOS Journaal: "Wereldkampioen schaken is zeker niet saai"...
Het niveau van het Journaal blijft ook maar kelderen. Om nog maar te zwijgen van de onderliggende vooroordelen.
Inderdaad, alsof ze kinderen uitleggen hoe boter gemaakt wordtquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Hoe ze de laatste jaren ook feitjes bij een onderwerp presenteren![]()
Alsof de kijker debiel is.
Humberto Tan is de beoogde opvolger van Rob Trip.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze kinderen uitleggen hoe boter gemaakt wordt
Adje vs. Goedele was ook goed.quote:
Dit danquote:
Tom Knipping is ook wel eens vermomd als belchinees bij FC Eindhoven op de tribune gaan zitten. Dat heeft de heren geen windeieren gelegd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:26 schreef DrDentz het volgende:
Een beetje onderzoeksjournalist zet wel eens iets in scene!
"Maar dan opeens ziet Willibrord Henk lopen....!"quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:36 schreef DrDentz het volgende:
Top interviewtje van Willibrord met de medepleger Henk.
Daar loopt ie.. godverdomme!quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Maar dan opeens ziet Willibrord Henk lopen....!"
5 minuten later is de zaak opgelost.
Ze had het iedere keer over 'de feiten' maar ze speelde het puur op emotie. Veel allochtonen misdragen zich hier gewoon, dat is ook een feit.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Ze moest huilen.. nou jongens.. laten we er dan maar mee kappen, met al dat racisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |