Oh god ja, daar bezoeken ze altijd Nederlanders op van die tokkie locaties als Lloret de Mar of een all inclusive resort in Turkije ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij samen met Alberto Stegeman werkt bij het programma Red Mijn Vakantie.
Of boze hoteleigenaren...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Die moet een boze kok achter zich aan krijgen???
Niet echt, maar dat boeit niet.quote:
Hee... viezerik... vind je dat normaal johquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was legendarische tv, als kleine jongen had ik groot respect voor Willibrord.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of boze hoteleigenaren...
oneliners als "hey amigo, doont tutsj mie" heeft hem waarschijnlijk geholpen.
Ik ook, Willibrord stond altijd aan de kant van het recht, oude omaatjes, ernstig zieken, gehandicapten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was legendarische tv, als kleine jongen had ik groot respect voor Willibrord.
En aan de kant van de Fortuynisten. Die ouders van Van der G. heeft hij flink aangepakt...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook, Willibrord stond altijd aan de kant van het recht, oude omaatjes, ernstig zieken, gehandicapten.
De aanpak van Danny is eigenlijk altijd hetzelfde. Het is raar als je je mening laat afhangen van de vraag wie er ter verantwoording wordt geroepen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Met die kopschoppers was Danny wel goed
Mwah ze zaten het zo uit te melken. 10x langs Brent die toch niks zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij heeft al genoeg trappen en klappen gehad zag je net tochquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef snellejelle het volgende:
Danny verdient af en toe een schop voor z'n kop.
Dan moet je zorgen dat je personeel zich gedraagt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef Hierro het volgende:
Ik zou het als ambassadeur ook niet pikken. Verantwoording afleggen aan Danny van het Pownews
Ehhm nee. Beetje achter iemand aanrennen terwijl je ondertussen "he lafaard" aan het roepen bent is niet echt goede journalistiekquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
en terecht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft al genoeg trappen en klappen gehad zag je net toch
Waarom? (oprecht een vraag, niet sarcastisch)quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Wat een lachwekkende reactie van die racismejankers als Weesie zegt dat Nederland geen land is van alleen maar blond haar en blauwe ogen en dat er ook andere kleurtjes een Nederlands paspoort hebben,x 100
Dit is een inside joke die die niemand begrijpt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Racistisch zou het pas zijn als je alle Colombianen afschildert als drugsdealers.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Wat een lachwekkende reactie van die racismejankers als Weesie zegt dat Nederland geen land is van alleen maar blond haar en blauwe ogen en dat er ook andere kleurtjes een Nederlands paspoort hebben,x 100
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Racistisch zou het pas zijn als je alle Colombianen afschildert als drugsdealers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |