dat bedoel ik dus. als je al begint met zo'n attitude van al zuchtend en steunend, dan kom je er niet. daar hebben heel veel nederlanders 'last' van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
Is dat racisme onderwerp nou al afgelopen? vond het maar een nutteloze discussie die nergens toe leid
WAT ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. als je al begint met zo'n attitude van al zuchtend en steunend, dan kom je er niet. daar hebben heel veel nederlanders 'last' van.
nee, danny was behoorlijk hard aangepakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
Het bloed met opzet wat meer uitgesmeerd natuurlijk.
Die rennen altijd weg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch blijft het vreemd dat Rob en Alberto nog nooit in elkaar zijn geslagen.
Die zeggen "don't touch me"quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
jij hebt blijkbaar al geen zin in deze hele discussie. dan zal er nooit wat veranderen. je moet ook eens de moeite nemen om te luisteren naar mensen die de discussie wel willen voeren.quote:
Rob?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Maar Alberto heeft altijd geniale vermommingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat geldt vooral voor Alberto.
Je werd wel gemist joh.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is geen reden voor. Ik heb een tijdje bewust niet gepost; meer is er niet aan de hand.
idioot.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Danny verdient een klap. Respect voor die neger.
Naar mijn idee creëren ze hun eigen last. Zoals hierboven al mooi de quote van Hans Teeuwen werd genoemd; 'groep x denkt dat zij een monopoly hebben op zich beledigd voelen.'.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus. als je al begint met zo'n attitude van al zuchtend en steunend, dan kom je er niet. daar hebben heel veel nederlanders 'last' van.
Ik geloof dat hij samen met Alberto Stegeman werkt bij het programma Red Mijn Vakantie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Die moet een boze kok achter zich aan krijgen???
Mooi, kun je weer in NWS gaan hangen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is geen reden voor. Ik heb een tijdje bewust niet gepost; meer is er niet aan de hand.
Was ook terecht natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Willibrord werd achterna gezeten met een hakbijl, dat waren nog eens tijden.
Dat was legendarische tv, als kleine jongen had ik groot respect voor Willibrord.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Willibrord werd achterna gezeten met een hakbijl, dat waren nog eens tijden.
Oh god ja, daar bezoeken ze altijd Nederlanders op van die tokkie locaties als Lloret de Mar of een all inclusive resort in Turkije ofzo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij samen met Alberto Stegeman werkt bij het programma Red Mijn Vakantie.
Of boze hoteleigenaren...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:41 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ok. Die moet een boze kok achter zich aan krijgen???
Niet echt, maar dat boeit niet.quote:
Hee... viezerik... vind je dat normaal johquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was legendarische tv, als kleine jongen had ik groot respect voor Willibrord.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of boze hoteleigenaren...
oneliners als "hey amigo, doont tutsj mie" heeft hem waarschijnlijk geholpen.
Ik ook, Willibrord stond altijd aan de kant van het recht, oude omaatjes, ernstig zieken, gehandicapten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was legendarische tv, als kleine jongen had ik groot respect voor Willibrord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |