Zou er een relatie tussen Epke en Youri zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De drugshandel schijnt in Lemmer hoogtij te vieren, maar dat geheel terzijde.
Ik vind dit niet kunnen. ik dien morgen een klacht in.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Karina het volgende:
Volgens mij worden Amsterdammers in de zeik genomen nu
Opzijquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
GOED GESLAAGDE SATIRE
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
En dan gaan we klagen bij P&W. Verdomme!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind dit niet kunnen. ik dien morgen een klacht in.
Hans van Zetten was ook zwaar aan het spul, dat hoorde je. Hij ging spontaan staan en zo, allemaal spasmes.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou er een relatie tussen Epke en Youri zijn
Precies!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan gaan we klagen bij P&W. Verdomme!
Inderdaad. De koning van de nuance zoals ik hem ook wel noem.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:36 schreef KingRoland het volgende:
Alleen Johan Derksen kan satire maken.
Ik vind de voorbeelden eigenlijk gewoon getuigen van slechte smaak en een totaal gebrek aan remming en zelfreflectie. Daarmee ontken ik niet dat er ook een racistische ondertoon is, maar dominant vind ik eigenlijk vooral de slechte smaak en het gebrek aan remming. Alles wordt er maar uit geflapt, zonder ook maar een seconde na te denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
natuurlijk. maar vaak wordt er al gezucht en gesteund als dit onderwerp ter tafel komt. maar dan verandert er nooit wat
Die subtiele en beschaafde grappen over Louisquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Inderdaad. De koning van de nuance zoals ik hem ook wel noem.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef Eenskijken het volgende:
hey jongens jullie kunnen er allemaal grappig over blijven doen maar dat schiet neit op he. neem het gewoon serieus dat er mensen zijn die er last van hebben...
"Gelovigen claimen het monopoly op gekwetsheid" ofzoiets zou hij zeggen, altijd geniaal die Hans.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik mis Hans Teeuwen, die zou die huilies met de grond gelijkmaken
"Maar u bent comedian dus nemen we sowieso niets wat u zegt serieus!"quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
of Johan Derksenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |