En aan de kant van de Fortuynisten. Die ouders van Van der G. heeft hij flink aangepakt...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ook, Willibrord stond altijd aan de kant van het recht, oude omaatjes, ernstig zieken, gehandicapten.
De aanpak van Danny is eigenlijk altijd hetzelfde. Het is raar als je je mening laat afhangen van de vraag wie er ter verantwoording wordt geroepen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Met die kopschoppers was Danny wel goed
Mwah ze zaten het zo uit te melken. 10x langs Brent die toch niks zegtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
Hij heeft al genoeg trappen en klappen gehad zag je net tochquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef snellejelle het volgende:
Danny verdient af en toe een schop voor z'n kop.
Dan moet je zorgen dat je personeel zich gedraagt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef Hierro het volgende:
Ik zou het als ambassadeur ook niet pikken. Verantwoording afleggen aan Danny van het Pownews
Ehhm nee. Beetje achter iemand aanrennen terwijl je ondertussen "he lafaard" aan het roepen bent is niet echt goede journalistiekquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:43 schreef Ronaldsen het volgende:
en terecht.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft al genoeg trappen en klappen gehad zag je net toch
Waarom? (oprecht een vraag, niet sarcastisch)quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Wat een lachwekkende reactie van die racismejankers als Weesie zegt dat Nederland geen land is van alleen maar blond haar en blauwe ogen en dat er ook andere kleurtjes een Nederlands paspoort hebben,x 100
Dit is een inside joke die die niemand begrijpt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Racistisch zou het pas zijn als je alle Colombianen afschildert als drugsdealers.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Wat een lachwekkende reactie van die racismejankers als Weesie zegt dat Nederland geen land is van alleen maar blond haar en blauwe ogen en dat er ook andere kleurtjes een Nederlands paspoort hebben,x 100
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Racistisch zou het pas zijn als je alle Colombianen afschildert als drugsdealers.
Dat is eigenlijk gewoon een feit maar als mensen dat vinden dan.. mogen ze dat doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Dit. Of oprecht geloven dat alle Moslims terroristen zijn. Zeggen dat een neger graag kip eet is geen racismequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Inderdaad, vond het ook al vreemd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een inside joke die die niemand begrijpt.
Okee, Mani Veenstra.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is een inside joke die die niemand begrijpt.
Het is treurig dat ze daar blij mee zijn ja...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Iemand zegt dat andere kleurtjes ook gewoon een Nederlands paspoort hebben en er wordt bijkans geapplaudiseerd. Alsof het een complete verrassing was dat dat uit de mond van Weessie kon komen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Waarom? (oprecht een vraag, niet sarcastisch)
Rampzalige opbouw van het programma...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
En nu nog een heel soft onderwerp.
Nee, het is maar een neger.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan die zanger zelf niet praten?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bahje lijkt er nog trots op te zijn op
ik walg ervan
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bahje lijkt er nog trots op te zijn op
ik walg ervan
Het lijkt wel of ze een kut heeft opgevreten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar hebben gemaakt.
Bazenhaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar heeft gemaakt.
Waarom heb jij dan alleen zwarte knechten gelijkwaardige helpers?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word gek van die scheiding tussen zwart en wit constant. We zijn allemaal mensen dus shut up
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar heeft gemaakt.
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!quote:
Ja dat bedoel ik met dat die racismehuilers zelf die scheidslijn van wij en jullie omhoog houden. Als die scheidslijn klein wordt of helemaal weg is dan pas is racisme echt wegquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik denk helemaal niet "Wow, wat knap." als een neger dat doet.
Je hebt geen kussen in je bed meer nodig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
dat dus. WE ARE ALL ONE. LOVE AND PEACE PEOPLE. EVERYONE TOGATHER!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word gek van die scheiding tussen zwart en wit constant. We zijn allemaal mensen dus shut up
Ligt eraan op welke plek....quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!
twitter:quinsyg twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:52:07Ik zit gewoon te genieten van Tania #penw reageer retweet
Maar wel iemand uit Congo die een heel andere achtergrond heeft. Buiten dat het voor iemand met die sociale achtergrond het heel vreemd is, is het voor iemand uit Congo door de linguïstieke en culturele verschillen erg knap wanneer je zo ver komt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik denk helemaal niet "Wow, wat knap." als een neger dat doet.
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Opera altijd kut, kan me niet schelen wie het zingt.
Laat die het ook in zo'n bos groeien?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.
Kan deze idioot niet eens een hersenschudding worden geslagen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
twitter:quinsyg twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:52:07Ik zit gewoon te genieten van Tania #penw reageer retweet
Wel indrukwekkend dat hij zo kan zingen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Toch is het topsport, op een dergelijk niveau zingen. En over smaak valt te twisten.
Ik vind iets mooi of niet mooi, zijn achtergrond is voor mij weinig relevant. Hoe voldoe ik nu niet aan het stereotype van de racistische Nederlander?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar wel iemand uit Congo die een heel andere achtergrond heeft. Buiten dat het voor iemand met die sociale achtergrond het heel vreemd is, is het voor iemand uit Congo door de linguïstieke en culturele verschillen erg knap wanneer je zo ver komt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.
Ja maar dat heeft verder geen fuck te maken met het feit dat hij 'donker' is. Maar dat willen die figuren aan tafel je dus wel doen gelovenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend dat hij zo kan zingen.
Is Carlos misschien opgegroeid in Tsjernobyl?quote:
Het gaat om het verhaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind iets mooi of niet mooi, zijn achtergrond is voor mij weinig relevant.
Ik wilde reageren met "Omdat ze zwart is zeker.", maar ik durf niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan deze idioot niet eens een hersenschudding worden geslagen?
Ze worstelt nog erg met haar huidskleur.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef vuvuzela het volgende:
is die andere negerin zwanger? zoveel moeite met haar emoties![]()
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Laat die het ook in zo'n bos groeien?
Nee chrome is beter. Hihaho.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je Firefox nemen. #durfgrappentemaken #teammarcod3j
De AIVD leest mee Marco.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met "Omdat ze zwart is zeker.", maar ik durf niet zo goed.
Ja echt zo'n oprah onderwerpquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft verder geen fuck te maken met het feit dat hij 'donker' is. Maar dat willen die figuren aan tafel je dus wel doen geloven
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je Firefox nemen. #durfgrappentemaken #teammarcod3j
Nee Carlos was een drugsdealer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Carlos misschien opgegroeid in Tsjernobyl?
Willibrord.. zijn laatste tv optreden was in VI Oranje als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Wilibrord: "Zeg even.. hee!" Dat zou in de SBS6 avond niet misstaan.
De Jakhals.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee Carlos was een drugsdealer.
Toen was hij lekker ordinair over een paar dames in de Gamma dug-out.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Willibrord.. zijn laatste tv optreden was in VI Oranje als ik me niet vergis.
Mensen die geen sarcasme radar hebben zouden dit misschien ook anders op kunnen vatten.quote:
twitter:marcodej twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:34:43Slotconclusie #penw : Nederland is een land vol racistische verkrachters. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |