Het lijkt wel of ze een kut heeft opgevreten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar hebben gemaakt.
Bazenhaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar heeft gemaakt.
Waarom heb jij dan alleen zwarte knechten gelijkwaardige helpers?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word gek van die scheiding tussen zwart en wit constant. We zijn allemaal mensen dus shut up
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Het valt me nog mee dat niemand opmerkingen over Tania's Kross haar heeft gemaakt.
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!quote:
Ja dat bedoel ik met dat die racismehuilers zelf die scheidslijn van wij en jullie omhoog houden. Als die scheidslijn klein wordt of helemaal weg is dan pas is racisme echt wegquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik denk helemaal niet "Wow, wat knap." als een neger dat doet.
Je hebt geen kussen in je bed meer nodig.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:
dat dus. WE ARE ALL ONE. LOVE AND PEACE PEOPLE. EVERYONE TOGATHER!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik word gek van die scheiding tussen zwart en wit constant. We zijn allemaal mensen dus shut up
Ligt eraan op welke plek....quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!
twitter:quinsyg twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:52:07Ik zit gewoon te genieten van Tania #penw reageer retweet
Maar wel iemand uit Congo die een heel andere achtergrond heeft. Buiten dat het voor iemand met die sociale achtergrond het heel vreemd is, is het voor iemand uit Congo door de linguïstieke en culturele verschillen erg knap wanneer je zo ver komt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:50 schreef marcodej het volgende:
Ik denk helemaal niet "Wow, wat knap." als een neger dat doet.
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Positieve discriminatie want blanken kunnen zulk haar niet krijgen!
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik vind Opera altijd kut, kan me niet schelen wie het zingt.
Laat die het ook in zo'n bos groeien?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.
Kan deze idioot niet eens een hersenschudding worden geslagen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef marcodej het volgende:
twitter:quinsyg twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:52:07Ik zit gewoon te genieten van Tania #penw reageer retweet
Wel indrukwekkend dat hij zo kan zingen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
Toch is het topsport, op een dergelijk niveau zingen. En over smaak valt te twisten.
Ik vind iets mooi of niet mooi, zijn achtergrond is voor mij weinig relevant. Hoe voldoe ik nu niet aan het stereotype van de racistische Nederlander?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Maar wel iemand uit Congo die een heel andere achtergrond heeft. Buiten dat het voor iemand met die sociale achtergrond het heel vreemd is, is het voor iemand uit Congo door de linguïstieke en culturele verschillen erg knap wanneer je zo ver komt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
Kan wel, maar het is wel zeldzaam, ik ken wel iemand die zulk haar heeft maar dan blond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |