Ja maar dat heeft verder geen fuck te maken met het feit dat hij 'donker' is. Maar dat willen die figuren aan tafel je dus wel doen gelovenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wel indrukwekkend dat hij zo kan zingen.
Is Carlos misschien opgegroeid in Tsjernobyl?quote:
Het gaat om het verhaal.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind iets mooi of niet mooi, zijn achtergrond is voor mij weinig relevant.
Ik wilde reageren met "Omdat ze zwart is zeker.", maar ik durf niet zo goed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan deze idioot niet eens een hersenschudding worden geslagen?
Ze worstelt nog erg met haar huidskleur.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef vuvuzela het volgende:
is die andere negerin zwanger? zoveel moeite met haar emoties![]()
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Laat die het ook in zo'n bos groeien?
Nee chrome is beter. Hihaho.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je Firefox nemen. #durfgrappentemaken #teammarcod3j
De AIVD leest mee Marco.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik wilde reageren met "Omdat ze zwart is zeker.", maar ik durf niet zo goed.
Ja echt zo'n oprah onderwerpquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft verder geen fuck te maken met het feit dat hij 'donker' is. Maar dat willen die figuren aan tafel je dus wel doen geloven
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je Firefox nemen. #durfgrappentemaken #teammarcod3j
Nee Carlos was een drugsdealer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is Carlos misschien opgegroeid in Tsjernobyl?
Willibrord.. zijn laatste tv optreden was in VI Oranje als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die Wilibrord: "Zeg even.. hee!" Dat zou in de SBS6 avond niet misstaan.
De Jakhals.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nee Carlos was een drugsdealer.
Toen was hij lekker ordinair over een paar dames in de Gamma dug-out.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:55 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Willibrord.. zijn laatste tv optreden was in VI Oranje als ik me niet vergis.
Mensen die geen sarcasme radar hebben zouden dit misschien ook anders op kunnen vatten.quote:
twitter:marcodej twitterde op vrijdag 22-11-2013 om 23:34:43Slotconclusie #penw : Nederland is een land vol racistische verkrachters. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |