Het is inhoudsloze onzin. Dat is prima, maar we moeten niet doen alsof het meer is dan dat het is. Met GS-content breng je je niet op de hoogte van maatschappelijke feiten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oh jij wou beweren van niet? Kijk maar eens naar rutger bij de tweede kamer.
Huh?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch een heel normaal woord? Jij stelt hele rare vragen wist je dat.
Gelukkig is Rijkaard/ Gullit geen bondscoach...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs onze grote bondscoach wordt wel eens belachelijk gemaakt.
Ik ben ooit kanker kaaskop genoemd en ben daar nooit overheen gekomenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Confetti het volgende:
Marokkanen in Amsterdam :
kanker hollanders, kanker dit, kanker dat
Waarom zegt ze daar nooit wat over
En wat voor inhoudelijk goede journalistiek heeft dat voortgebracht?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oh jij wou beweren van niet? Kijk maar eens naar rutger bij de tweede kamer.
En dan? Dan is het dus wel okay als iedereen het maar doet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Confetti het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Confetti het volgende:
Nee, maar wel hypocriet dat het racisme onder Marokkanen nooit wordt benoemd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
En dan? Dan is het dus wel okay als iedereen het maar doet?
Dat is populaire praat. ze zijn allang geen geenstijl meer. Rutger en de andere reporters hebben wel degelijk kwesties aan de kaak gesteld waar de NOS en RTL journalisten niet aan durven zouden beginnen omdat ze die aanpak ook niet hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is inhoudsloze onzin. Dat is prima, maar we moeten niet doen alsof het meer is dan dat het is. Met GS-content breng je je niet op de hoogte van maatschappelijke feiten.
Alle marokkanen inderdaad, niet alleen in Amsterdam.quote:
Nee, maar dan moet er niet gehuild worden als Gordon een flauwe grap over Chinezen maakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
En dan? Dan is het dus wel okay als iedereen het maar doet?
of de ene surinamer die racistisch is na de andere toe omdat hij niet donker genoeg is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, maar wel hypocriet dat het racisme onder Marokkanen nooit wordt benoemd.
Dat vind ik ook weer zo'n drogredenering. Dus dan maar niks doen? Want ja het kan altijd erger?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
Alsof het in andere landen echt zoveel beter is gesteld ....
We praten elkaar een racisme complex aan, die er gewoon niet is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo'n drogredenering. Dus dan maar niks doen? Want ja het kan altijd erger?
Ze gaan lopen trollen met een camera en microfoon, dat is heel wat anders, en in tegenstelling tot serieuze journalistiek levert het dan ook verder weinig op. Zelfs geen inhoudelijke antwoorden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat is populaire praat. ze zijn allang geen geenstijl meer. Rutger en de andere reporters hebben wel degelijk kwesties aan de kaak gesteld waar de NOS en RTL journalisten niet aan durven zouden beginnen omdat ze die aanpak ook niet hebben.
Dat werd beweerd en dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo'n drogredenering. Dus dan maar niks doen? Want ja het kan altijd erger?
Heb je het nagespeeld ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik herinnerde me het op een pooltafel.
Racistische verkrachters zijn het.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wat is het idee nou? Mannen in Nederland zijn pro verkrachting?
De beerput van Europa vond ik een heel goed journalistiek onderwerp hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze gaan lopen trollen met een camera en microfoon, dat is heel wat anders, en in tegenstelling tot serieuze journalistiek levert het dan ook verder weinig op. Zelfs geen inhoudelijke antwoorden.
Het levert alleen 3 minuten eengezicht op, en that's it.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze gaan lopen trollen met een camera en microfoon, dat is heel wat anders, en in tegenstelling tot serieuze journalistiek levert het dan ook verder weinig op. Zelfs geen inhoudelijke antwoorden.
Het levert alleen 3 minuten eengezicht op, en that's it.
Maar dat kan niet waar zijn want mijn Beppe leeft nog.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Voor buitenlanders zijn wij wiet rokende, naar de hoeren gaande, op klompen lopende boeren, die hun opa en oma vermoorden. Racisme.
En dat zegt iemand die Powned goed vindt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |