Vandaar dat ik zeg op het randjequote:Op vrijdag 22 november 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen lul of tiet gezien.
Wel het topic teruglezen, straks mis je nog enkele topgrappenquote:
Helaas missen er wel een paar smakelijke plaatjes, ik denk dat Karina die voor Marco wel terug wil zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wel het topic teruglezen, straks mis je nog enkele topgrappen
Die heeft Marcod3j allang op zijn razende harde schijf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas missen er wel een paar smakelijke plaatjes, ik denk dat Karina die voor Marco wel terug wil zetten.
Waarom denk je dat marco al foetsie is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas missen er wel een paar smakelijke plaatjes, ik denk dat Karina die voor Marco wel terug wil zetten.
Omdat ik hem erotische foto's van mijzelf gestuurd heb?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat marco al foetsie is.
Uh en waarom krijg ik die niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik hem erotische foto's van mijzelf gestuurd heb?
Shit heb ik weerquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je mijn gifje en dat andere mooie plaatje verwijderd hebt
Topshowquote:Danny Ghosen
Werd tijdens zijn werk aangevallen door medewerkers van de Angolese ambassade
Dominique Weesie
Voorzitter Powned over de aanval op verslaggever Danny Ghosen
Anousha Nzume
In debat over de vraag of Nederland racistischer wordt
Thierry Baudet
Zihni Özdil
Margriet van der Linden
Wordt vrouwen-vertegenwoordiger van Nederland bij de VN
Tania Kross
Keek voor ons de documentaire over Serge Kakudji
Serge Kakudji
Congolese operazanger uit de sloppenwijken, die doorbreekt in Parijs
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Kenju het volgende:
Zou Anouk niet ook komen? Ik dacht dat dit gisteren aangekondigd was...
Wel jammer, ik had haar uitgesproken Zwarte Pieten-mening wel 'es willen horen in zo'n discussie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Ik weet ook niet waarom ze er niet is.
Baudet vind ik ook niet zo sterk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:42 schreef druide het volgende:
Özdil vs Baudet kan wel eens interessant worden idd, als het gepeupel eromheen zich wat gedeisd houdt.
Pompiedompiedom.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Lekker nog even een stukje Erica.
Broekje uitquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Lekker nog even een stukje Erica.
Goenavund.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Goedenavond, hai, hallo, goedenavond.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
dannie ziet er wel goed uit verder. gelukkig dat het goed met hem gaat.
Allemaal mensen sloegen met piemels in haar gezichtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me sterk dat zij ooit te maken heeft gehad met seksueel geweld.
Ik wil het nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of je het nou wil of niet
Ik zou haar zeker mijn kamer niet laten zienquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me sterk dat zij ooit te maken heeft gehad met seksueel geweld.
racistquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou als ik Pauw was even controleren of mijn portemonnee nog in mijn zak zat.
Ik vind het erg goed dat je hiermee de link met art. 50 Grondwet legtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of je het nou wil of niet
Rechtenstudentjequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het erg goed dat je hiermee de link met art. 50 Grondwet legtDe Staten-Generaal vertegenwoordigen ook het hele Nederlandse volk, of je het nou wil of niet.
Ik ben juridisch zeer goed onderlegd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het erg goed dat je hiermee de link met art. 50 Grondwet legtDe Staten-Generaal vertegenwoordigen ook het hele Nederlandse volk, of je het nou wil of niet.
Ik denk ook niet dat het altijd bewust is, maar het kan wel kwetsend zijn. Oh wat zij zegt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze maken het wel groter dan het is.
Niks racistisch aan, gewoon kuthumor.quote:
Even een bruine trui breien!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even naar het toilet, oftewel, Michael Reiziger uit de selectie zetten!
Hoeft toch ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind die fragmenten ook niet leuk... komop zeg.
Ik hoor serieus nooit grappen over kaaskoppenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Zij maakt nooit grappen over kaaskoppen.
Flauwe humor idd, maar ik moet erom lachen...heb het gevoel dat veel mensen geen zelfspot hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks racistisch aan, gewoon kuthumor.
Beetje hetzelfde als tegen Duitsers zeggen wanneer je je fiets terug krijgt.
Ik hoor altijd grappen over Amsterdams, kan ook ECHT niet...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoor serieus nooit grappen over kaaskoppen
Ik heb me nog nooit gediscrimineerd gevoeld
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Zij maakt nooit grappen over kaaskoppen.
dat is weer zo een nobodyquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die zwarte mevrouw heeft even een onderzoekje opgezocht.
En als ze geen werk of geld hebben, altijd de blanke man de schuld geven, wel lekker overzichtelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Negers (met name in de VS) die altijd blijven huilen over slavenshit enzo. Alleen omdat ze een donker kleurtje hebben gelijk totaal je identiteit verlenen
Er waren tijden dat wanneer je een Marokkaan zag, je de krant belde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor een Marokkaan worden uitgemaakt, dat vindt niemand leuk.
In Katwijk doen ze dat nog steeds.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er waren tijden dat wanneer je een Marokkaan zag, je de krant belde.
Dat zijn ze van plan als de eerste allochtoon zich meldt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Katwijk doen ze dat nog steeds.
Ff checken of Marco meeleestquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Katwijk doen ze dat nog steeds.
Waffen SS gebroedquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
is beatrix een allochtoon? LOL kutwijf
Jack op TV is al kwetsend genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan me eigelijk niet voorstellen dat ik ooit gekwetst zou zijn door een grap van Gordon, Daphne Bunskoek of Jack Spijkerman. Hoe zou dat voelen?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook als je de definitie ervan bekijkt.
Mijn moeder is uit Duitsland en ik heb ook vaak genoeg matige grappen gehoord (altijd over WOIIquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben een mix maar mij hoor je ook niet klagen
Iedereen met een ouder die geboren is in het buitenland is allochtoon. Het hele Koningshuis dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
is beatrix een allochtoon? LOL kutwijf
Was laatst bij kenissen die familie over de vloer hadden en het hadden over 'de neger uit ...'quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er waren tijden dat wanneer je een Marokkaan zag, je de krant belde.
onzin, met hun speciale manier van aanpak brengen ze wel degelijk interessante nieuwsfeiten en rapportagesquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef TigerXtrm het volgende:
Als je je zo laat raken door PowNews dan speel je ze precies in de kaart. Het zijn trolls op nationale TV. Niets meer, niets minder.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onzin, met hun speciale manier van aanpak brengen ze wel degelijk interessante nieuwsfeiten en rapportages
Ik ook niet, zullen we het nog een kans geven of smeren we em?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef Mani89 het volgende:
Wat een stelletje mongolenbeffers aan tafel, ik word hier niet goed van.
Ja dat is wel opvallend aan het worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef MilaNL het volgende:
Doet Weesie altijd. Achteraf doen alsof hij het zelf ook niet goed vindt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
onzin, met hun speciale manier van aanpak brengen ze wel degelijk interessante nieuwsfeiten en rapportages
Wat?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oh jij wou beweren van niet? Kijk maar eens naar rutger bij de tweede kamer.quote:
En dat voor een 1/2 Russische.. Probeer daar eens te demonstreren, zit je direct voor 2 jaar tussen 4 muren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze speelt wel enorm het slachtofferrol zeg.
Het is inhoudsloze onzin. Dat is prima, maar we moeten niet doen alsof het meer is dan dat het is. Met GS-content breng je je niet op de hoogte van maatschappelijke feiten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oh jij wou beweren van niet? Kijk maar eens naar rutger bij de tweede kamer.
Huh?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch een heel normaal woord? Jij stelt hele rare vragen wist je dat.
Gelukkig is Rijkaard/ Gullit geen bondscoach...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs onze grote bondscoach wordt wel eens belachelijk gemaakt.
Ik ben ooit kanker kaaskop genoemd en ben daar nooit overheen gekomenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Confetti het volgende:
Marokkanen in Amsterdam :
kanker hollanders, kanker dit, kanker dat
Waarom zegt ze daar nooit wat over
En wat voor inhoudelijk goede journalistiek heeft dat voortgebracht?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
oh jij wou beweren van niet? Kijk maar eens naar rutger bij de tweede kamer.
En dan? Dan is het dus wel okay als iedereen het maar doet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Confetti het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Confetti het volgende:
Nee, maar wel hypocriet dat het racisme onder Marokkanen nooit wordt benoemd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
En dan? Dan is het dus wel okay als iedereen het maar doet?
Dat is populaire praat. ze zijn allang geen geenstijl meer. Rutger en de andere reporters hebben wel degelijk kwesties aan de kaak gesteld waar de NOS en RTL journalisten niet aan durven zouden beginnen omdat ze die aanpak ook niet hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is inhoudsloze onzin. Dat is prima, maar we moeten niet doen alsof het meer is dan dat het is. Met GS-content breng je je niet op de hoogte van maatschappelijke feiten.
Alle marokkanen inderdaad, niet alleen in Amsterdam.quote:
Nee, maar dan moet er niet gehuild worden als Gordon een flauwe grap over Chinezen maakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef alors het volgende:
[..]
En dan? Dan is het dus wel okay als iedereen het maar doet?
of de ene surinamer die racistisch is na de andere toe omdat hij niet donker genoeg is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, maar wel hypocriet dat het racisme onder Marokkanen nooit wordt benoemd.
Dat vind ik ook weer zo'n drogredenering. Dus dan maar niks doen? Want ja het kan altijd erger?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
Alsof het in andere landen echt zoveel beter is gesteld ....
We praten elkaar een racisme complex aan, die er gewoon niet is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo'n drogredenering. Dus dan maar niks doen? Want ja het kan altijd erger?
Ze gaan lopen trollen met een camera en microfoon, dat is heel wat anders, en in tegenstelling tot serieuze journalistiek levert het dan ook verder weinig op. Zelfs geen inhoudelijke antwoorden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat is populaire praat. ze zijn allang geen geenstijl meer. Rutger en de andere reporters hebben wel degelijk kwesties aan de kaak gesteld waar de NOS en RTL journalisten niet aan durven zouden beginnen omdat ze die aanpak ook niet hebben.
Dat werd beweerd en dat geloof ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer zo'n drogredenering. Dus dan maar niks doen? Want ja het kan altijd erger?
Heb je het nagespeeld ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik herinnerde me het op een pooltafel.
Racistische verkrachters zijn het.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar wat is het idee nou? Mannen in Nederland zijn pro verkrachting?
De beerput van Europa vond ik een heel goed journalistiek onderwerp hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze gaan lopen trollen met een camera en microfoon, dat is heel wat anders, en in tegenstelling tot serieuze journalistiek levert het dan ook verder weinig op. Zelfs geen inhoudelijke antwoorden.
Het levert alleen 3 minuten eengezicht op, en that's it.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:32 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze gaan lopen trollen met een camera en microfoon, dat is heel wat anders, en in tegenstelling tot serieuze journalistiek levert het dan ook verder weinig op. Zelfs geen inhoudelijke antwoorden.
Het levert alleen 3 minuten eengezicht op, en that's it.
Maar dat kan niet waar zijn want mijn Beppe leeft nog.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:32 schreef marcodej het volgende:
Voor buitenlanders zijn wij wiet rokende, naar de hoeren gaande, op klompen lopende boeren, die hun opa en oma vermoorden. Racisme.
En dat zegt iemand die Powned goed vindt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Alleen maar omdat er in Friesland heel weinig kleurlingen wonen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar dat kan niet waar zijn want mijn Beppe leeft nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |