Vandaar dat ik zeg op het randjequote:Op vrijdag 22 november 2013 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb geen lul of tiet gezien.
Wel het topic teruglezen, straks mis je nog enkele topgrappenquote:
Helaas missen er wel een paar smakelijke plaatjes, ik denk dat Karina die voor Marco wel terug wil zetten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wel het topic teruglezen, straks mis je nog enkele topgrappen
Die heeft Marcod3j allang op zijn razende harde schijf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas missen er wel een paar smakelijke plaatjes, ik denk dat Karina die voor Marco wel terug wil zetten.
Waarom denk je dat marco al foetsie is.quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas missen er wel een paar smakelijke plaatjes, ik denk dat Karina die voor Marco wel terug wil zetten.
Omdat ik hem erotische foto's van mijzelf gestuurd heb?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom denk je dat marco al foetsie is.
Uh en waarom krijg ik die niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat ik hem erotische foto's van mijzelf gestuurd heb?
Shit heb ik weerquote:Op vrijdag 22 november 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat je mijn gifje en dat andere mooie plaatje verwijderd hebt
Topshowquote:Danny Ghosen
Werd tijdens zijn werk aangevallen door medewerkers van de Angolese ambassade
Dominique Weesie
Voorzitter Powned over de aanval op verslaggever Danny Ghosen
Anousha Nzume
In debat over de vraag of Nederland racistischer wordt
Thierry Baudet
Zihni Özdil
Margriet van der Linden
Wordt vrouwen-vertegenwoordiger van Nederland bij de VN
Tania Kross
Keek voor ons de documentaire over Serge Kakudji
Serge Kakudji
Congolese operazanger uit de sloppenwijken, die doorbreekt in Parijs
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef Kenju het volgende:
Zou Anouk niet ook komen? Ik dacht dat dit gisteren aangekondigd was...
Wel jammer, ik had haar uitgesproken Zwarte Pieten-mening wel 'es willen horen in zo'n discussie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Ik weet ook niet waarom ze er niet is.
Baudet vind ik ook niet zo sterk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:42 schreef druide het volgende:
Özdil vs Baudet kan wel eens interessant worden idd, als het gepeupel eromheen zich wat gedeisd houdt.
Pompiedompiedom.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Lekker nog even een stukje Erica.
Broekje uitquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef Specularium het volgende:
Lekker nog even een stukje Erica.
Goenavund.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Goedenavond, hai, hallo, goedenavond.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
dannie ziet er wel goed uit verder. gelukkig dat het goed met hem gaat.
Allemaal mensen sloegen met piemels in haar gezichtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me sterk dat zij ooit te maken heeft gehad met seksueel geweld.
Ik wil het nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of je het nou wil of niet
Ik zou haar zeker mijn kamer niet laten zienquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me sterk dat zij ooit te maken heeft gehad met seksueel geweld.
racistquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou als ik Pauw was even controleren of mijn portemonnee nog in mijn zak zat.
Ik vind het erg goed dat je hiermee de link met art. 50 Grondwet legtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of je het nou wil of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |