Hoeft toch ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind die fragmenten ook niet leuk... komop zeg.
Ik hoor serieus nooit grappen over kaaskoppenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Zij maakt nooit grappen over kaaskoppen.
Flauwe humor idd, maar ik moet erom lachen...heb het gevoel dat veel mensen geen zelfspot hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks racistisch aan, gewoon kuthumor.
Beetje hetzelfde als tegen Duitsers zeggen wanneer je je fiets terug krijgt.
Ik hoor altijd grappen over Amsterdams, kan ook ECHT niet...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoor serieus nooit grappen over kaaskoppen
Ik heb me nog nooit gediscrimineerd gevoeld
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Zij maakt nooit grappen over kaaskoppen.
dat is weer zo een nobodyquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die zwarte mevrouw heeft even een onderzoekje opgezocht.
En als ze geen werk of geld hebben, altijd de blanke man de schuld geven, wel lekker overzichtelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Negers (met name in de VS) die altijd blijven huilen over slavenshit enzo. Alleen omdat ze een donker kleurtje hebben gelijk totaal je identiteit verlenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |