Hoeft toch ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
ik vind die fragmenten ook niet leuk... komop zeg.
Ik hoor serieus nooit grappen over kaaskoppenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Zij maakt nooit grappen over kaaskoppen.
Flauwe humor idd, maar ik moet erom lachen...heb het gevoel dat veel mensen geen zelfspot hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niks racistisch aan, gewoon kuthumor.
Beetje hetzelfde als tegen Duitsers zeggen wanneer je je fiets terug krijgt.
Ik hoor altijd grappen over Amsterdams, kan ook ECHT niet...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoor serieus nooit grappen over kaaskoppen
Ik heb me nog nooit gediscrimineerd gevoeld
Uiteraard nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Karina het volgende:
Zij maakt nooit grappen over kaaskoppen.
dat is weer zo een nobodyquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die zwarte mevrouw heeft even een onderzoekje opgezocht.
En als ze geen werk of geld hebben, altijd de blanke man de schuld geven, wel lekker overzichtelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Negers (met name in de VS) die altijd blijven huilen over slavenshit enzo. Alleen omdat ze een donker kleurtje hebben gelijk totaal je identiteit verlenen
Er waren tijden dat wanneer je een Marokkaan zag, je de krant belde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor een Marokkaan worden uitgemaakt, dat vindt niemand leuk.
In Katwijk doen ze dat nog steeds.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er waren tijden dat wanneer je een Marokkaan zag, je de krant belde.
Dat zijn ze van plan als de eerste allochtoon zich meldt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Katwijk doen ze dat nog steeds.
Ff checken of Marco meeleestquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
In Katwijk doen ze dat nog steeds.
Waffen SS gebroedquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Eenskijken het volgende:
is beatrix een allochtoon? LOL kutwijf
Jack op TV is al kwetsend genoeg.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan me eigelijk niet voorstellen dat ik ooit gekwetst zou zijn door een grap van Gordon, Daphne Bunskoek of Jack Spijkerman. Hoe zou dat voelen?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook als je de definitie ervan bekijkt.
Mijn moeder is uit Duitsland en ik heb ook vaak genoeg matige grappen gehoord (altijd over WOIIquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik ben een mix maar mij hoor je ook niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |