Ik vermoed van wel joh. Wordt weer ergeren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze maandag wéér met die Zwarte Piet-hetze verder gaan. Ik vrees het ergste.
Hij weet ook wel dat ze al een tijd droog staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
Kijk Pauw lachen toen Anouk werd genoemd.
Ja, tegenwoordig gaat iedereen gewoon om 12 uur naar bed.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, iedere avond broekje uit...en Renske in de afterparty
Disclaimer:quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef marcodej het volgende:
Help, we zijn in oorlog met Ierland,, mijn broeders worden aangevallen:
http://nos.nl/artikel/578262-ieren-enteren-nederlands-schip.html
Hij was laatst nog op tv met die partnerruil, hij was op dreef kan ik je zeggen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt hilarisch![]()
Die man moet meer op tv.
Toen begon het feest na 12en pas.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig gaat iedereen gewoon om 12 uur naar bed.
Wie weet valt het mee en gaat het over haar voorliefde voor fors geschapen mannen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel joh. Wordt weer ergeren.
Hele topics ondergespamd met schijtlolligheden, mooi was die tijd. Ik ga dat even aan de binnenkant van mijn ogen bekijken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen begon het feest na 12en pas.
Ik neem aan dat #TeamGroningen achter #TeamKatwijk staat.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Disclaimer:
we = Katwijk
Ah dan kijk ik natuurlijk, zeker als er foto's worden getoondquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wie weet valt het mee en gaat het over haar voorliefde voor fors geschapen mannen.
#TeamGroningen #TeamLemmer, je hebt ze allemaal. Omdat we toch niks beters te doen hebben.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik neem aan dat #TeamGroningen achter #TeamKatwijk staat.
De afterchatquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen begon het feest na 12en pas.
Ik heb wel een paar gifjes in de aanbieding, dat mag dus gewoon?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah dan kijk ik natuurlijk, zeker als er foto's worden getoond
Geen idee maar mijn UI staat klaar.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ongetwijfeld deze winter weer, toch? P&W hebben vast een paar weekjes winterstop.
Uh ik bedoel als ze op tv worden vertoond hequote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar gifjes in de aanbieding, dat mag dus gewoon?
Past goed bij jou!quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee maar mijn UI staat klaar.
Nou voor de draad ermee.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar gifjes in de aanbieding, dat mag dus gewoon?
Het gaat wel over erecte penissen enzo. Ik dacht, wat voor Karina, maar die wil niet.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou voor de draad ermee.
[ afbeelding ]
Cnorrie doet altijd hard 2 get, die moet je een beetje in de richting duwen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat wel over erecte penissen enzo. Ik dacht, wat voor Karina, maar die wil niet.
Karina heeft genoeg aan een lege fles sherry.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat wel over erecte penissen enzo. Ik dacht, wat voor Karina, maar die wil niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |