Daar gebruikte ik een handvol punaises voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik gebruikte passernaalden voor hele andere dingen dan dat ze voor bedoeld waren.
Hollander hè, ik ben zuinigquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik heb er piercings mee gezet
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat kan je aan een passer slopen? Gebruikten jullie die dan om mee te werpen of zo, vanwege de punt?
[..]
[..]
ik kan ook wel zuinig zijn. maar zo'n passer kon je zo leuk meer spelenquote:
[..]
Ahquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar gebruikte ik een handvol punaises voor
Ja Schizoquote:
Met welke Kally spreken wij nu?quote:
Ah!quote:
Goed ontsmetten en dan er een gat mee maken in een oor. Werkte perfect en geen ontstekingen te bekennen.quote:
Ik had aan die toepassing van een passer ook nog niet gedachtquote:
Simonquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met welke Kally spreken wij nu?
Ons bunt zuunig idd, maar alles wat ik kon slopen, moest ook daadwerkelijk naar de klote!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan ook wel zuinig zijn. maar zo'n passer kon je zo leuk meer spelen
Ben jij mijn moeder?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons bunt zuunig idd, maar alles wat ik kon slopen, moest ook daadwerkelijk naar de klote!
Veiligheidsspelden idd, dat hoor je wel vaker!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had aan die toepassing van een passer ook nog niet gedacht
Wij gebruikten voor piercings gewoon van die babyluier spelden
Juist, vandaar Mother of Satanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan gebruikt je andere persoonlijkheid kaliumchloraat. Samen vormen ze lucifer
Ik ging braaf naar de juwelierquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed ontsmetten en dan er een gat mee maken in een oor. Werkte perfect en geen ontstekingen te bekennen.
ja, en daarna jarenlang die rotzooi in je etui bewarenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons bunt zuunig idd, maar alles wat ik kon slopen, moest ook daadwerkelijk naar de klote!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan ook wel zuinig zijn. maar zo'n passer kon je zo leuk meer spelen
Wij kregen beperkt budget van de ouders voor schoolspullen, als het kapot ging hadden we de rest van het jaar en probleem, of moesten we nieuw kopen van ons zakgeldquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je wel een Leitz gebruikt? Dat wordt er niet vaak bij gezegd namelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef robdriessen het volgende:
Hey, jullie hebben tenminste goede tips.
Een belg adviseerde mij om een perforator te gebruiken. Deed PIJN, joh!
dan hoeft het oprekken ook niet meer zoveelquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef robdriessen het volgende:
Passerpunten lagen iets strakker in de hand ipv die spelden. Ook een toevallige ontdekking.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had aan die toepassing van een passer ook nog niet gedacht
Wij gebruikten voor piercings gewoon van die babyluier spelden
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef robdriessen het volgende:
Punkers deden het daar ook mee, maar die 'vergaten' ze er weer uit te halenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Veiligheidsspelden idd, dat hoor je wel vaker!
Die maakte alles wat ze kreeg open, om te zien hoe het er van binnen uitzag. Enige voordeel ze kan werkelijk alles zelfquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Wij kregen beperkt budget van de ouders voor schoolspullen, als het kapot ging hadden we de rest van het jaar en probleem, of moesten we nieuw kopen van ons zakgeld
ik leende dan wel spul van lui die het nog wel heel haddenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Wij kregen beperkt budget van de ouders voor schoolspullen, als het kapot ging hadden we de rest van het jaar en probleem, of moesten we nieuw kopen van ons zakgeld
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Punkers deden het daar ook mee, maar die 'vergaten' ze er weer uit te halen
Waar denk je dat wij onze inspiratie vandaan haaldequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zit er nog verschil in dan? Die snelbindmapjes heetten bij ons altijd Leitz mapjes, maar ik wist niet dat andere merken echt een andere kwaliteit hadden of zo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je wel een Leitz gebruikt? Dat wordt er niet vaak bij gezegd namelijk.
Diegene die geen toestemming kregen gingen naar de soos bij de school en dan was er altijd wel iemand die even wou helpen.quote:
LOLquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat ik te veel van je hou, andersquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Die maakte alles wat ze kreeg open, om te zien hoe het er van binnen uitzag. Enige voordeel ze kan werkelijk alles zelf
Het enige wat ze nooit uit elkaar haalde was de auto
Ja, die gasten had ik ook in mijn klas zitten. Zo kreeg ik mijn onbreekbare geo in drieën terugquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik leende dan wel spul van lui die het nog wel heel hadden
leitz is wel echt kwaliteitquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit er nog verschil in dan? Die snelbindmapjes heetten bij ons altijd Leitz mapjes, maar ik wist niet dat andere merken echt een andere kwaliteit hadden of zo?
Lag ik op de brandstapelquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is dat ik te veel van je hou, anders
Ja maar, eerlijk is eerlijk, als je hoort onbreekbaar wil je dat testen, althans ik welquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, die gasten had ik ook in mijn klas zitten. Zo kreeg ik mijn onbreekbare geo in drieën terug
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, die gasten had ik ook in mijn klas zitten. Zo kreeg ik mijn onbreekbare geo in drieën terug
Klinkt engquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Diegene die geen toestemming kregen gingen naar de soos bij de school en dan was er altijd wel iemand die even wou helpen.
Klopt, was bij ons ook zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Diegene die geen toestemming kregen gingen naar de soos bij de school en dan was er altijd wel iemand die even wou helpen.
inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, eerlijk is eerlijk, als je hoort onbreekbaar wil je dat testen, althans ik wel
Ik speelde valsquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, eerlijk is eerlijk, als je hoort onbreekbaar wil je dat testen, althans ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik speelde vals
Dan smelt het, breekt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat opa en ik van elkaar houdenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moest even terugscrollen om te kijken waar dit over ging!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar zelfs als een eerder exemplaar bewezen had zijn naam GEEN eer aan te doen, moesten de volgenden er alsnog ook aan geloven!
Whahahahahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Zo heb ik ooit afgezien van het kopen van een bril die je volgens de verkoper rustig kon dubbel vouwen zonder te breken. Hij demonstreerde dat, mooi dat ie brak
Toevallig ook in Wageningen naar school gegaan? Was echt een berucht honk onder de school met een paar oude banken en een rookgordijn waar je u tegen zeiquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Zo heb ik ooit afgezien van het kopen van een bril die je volgens de verkoper rustig kon dubbel vouwen zonder te breken. Hij demonstreerde dat, mooi dat ie brak
je kon een slechte te pakken hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar zelfs als een eerder exemplaar bewezen had zijn naam GEEN eer aan te doen, moesten de volgenden er alsnog ook aan geloven!
Ach, kan het hebben van hem, hij kent mequote:
Je test er maar op losquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Zijn er hier nog mensen met onbreekbare relaties die getest moeten worden?
Gaskamers op schoolquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Toevallig ook in Wageningen naar school gegaan? Was echt een berucht honk onder de school met een paar oude banken en een rookgordijn waar je u tegen zei
Noop, Amsterdam, we hadden een echte kelder, inclusief rookgordijn, en op vrijdagmiddag een paar kratjes bier en onze eigen schoolband. Mocht je ook alleen maar komen als je in de bovenbouw zatquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Toevallig ook in Wageningen naar school gegaan? Was echt een berucht honk onder de school met een paar oude banken en een rookgordijn waar je u tegen zei
Fuck Telsell.quote:
Wij hadden de kelder, sloeg nergens op want was in het fietsenhok maar goed. Dat was het rookhok and the place to bequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, Amsterdam, we hadden een echte kelder, inclusief rookgordijn, en op vrijdagmiddag een paar kratjes bier en onze eigen schoolband. Mocht je ook alleen maar komen als je in de bovenbouw zat
Ja dit was in Wageningen dus ook zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop, Amsterdam, we hadden een echte kelder, inclusief rookgordijn, en op vrijdagmiddag een paar kratjes bier en onze eigen schoolband. Mocht je ook alleen maar komen als je in de bovenbouw zat
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je kon een slechte te pakken hebben
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach, kan het hebben van hem, hij kent me
En waarom moet jij dat weer herhalen?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]JUIST!!! Jij snapt 'm! Wat heb je nou aan een geo die vlak voor een proefwerk knapt? Dat moet je uitvoerig testen, PUUR voor je eigen veiligheid! Je moeder wil toch niet dat je met een onvoldoende thuis komt omdat je geo net voor je proefwerk knapte?
Le shoque!!!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gaskamers op schoolGoede oude tijd
De Kelder was bij ons het souterain van de school. Best goede herinneringen aan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden de kelder, sloeg nergens op want was in het fietsenhok maar goed. Dat was het rookhok and the place to be
Jij gaat met mij nog een keer sushi eten he?quote:
Proestquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:05 schreef ToT het volgende:
[..]JUIST!!! Jij snapt 'm! Wat heb je nou aan een geo die vlak voor een proefwerk knapt? Dat moet je uitvoerig testen, PUUR voor je eigen veiligheid! Je moeder wil toch niet dat je met een onvoldoende thuis komt omdat je geo net voor je proefwerk knapte?
Le shoque!!!
Hey! Maar .... maar ....quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij gaat met mij nog een keer sushi eten he?
Was super gezellig daar idd. maar was gewoon een apart hok in het fietsenhokquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Kelder was bij ons het souterain van de school. Best goede herinneringen aan.
Tegenwoordig heten ze ook MOR (Masker OefenRuimte)quote:
Het fietsenhok the place to be? Om brommers in te goan kiek'n of zo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij hadden de kelder, sloeg nergens op want was in het fietsenhok maar goed. Dat was het rookhok and the place to be
Ja maar schat, als ik langs wil komen zit jij weer in het buitenlandquote:
De tijd dat de NS nog aparte rook- en niet-rook delen in de trein hadquote:
Nee, muziek luisteren, zitten, roken, chillenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het fietsenhok the place to be? Om brommers in te goan kiek'n of zo?
Blijkbaar!quote:
Als op vrijdagmiddag alleen de eindejaars nog aanwezig waren liet de congierge het rustig toe dat er een jointje rond gingquote:
Daar heb ik optimaal gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De tijd dat de NS nog aparte rook- en niet-rook delen in de trein had
Whehehe!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij gaat met mij nog een keer sushi eten he?
"Friemelen" deed je in het materiaalhok van het gymlokaal. Jij weet ook echt NIKS he?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het fietsenhok the place to be? Om brommers in te goan kiek'n of zo?
Ik deed niet aan friemelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Friemelen" deed je in het materiaalhok van het gymlokaal. Jij weet ook echt NIKS he?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst, sushiverslaafde, ditdat, alles!
Palingen, dit dat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]En er werd van alles gerookt, ook nog!
Ja dat komt bekend voor want de naam van het ding was volgens mij 't Soet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Kelder was bij ons het souterain van de school. Best goede herinneringen aan.
Dat gebeurt in Amsterdam nog steeds hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]En er werd van alles gerookt, ook nog!
Meh, maar als er weer een oefening is, zit iedereen te morren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze ook MOR (Masker OefenRuimte)
Gerookte zalmquote:
Met een half open glazen wandje er tussen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De tijd dat de NS nog aparte rook- en niet-rook delen in de trein had
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, muziek luisteren, zitten, roken, chillen
Ik ook, vrij simpel maar het spreekt aanquote:
Genoeg om duidelijk te maken dat het om een ander deel gingquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een half open glazen wandje er tussen!_____________________//_________________!
Noem jij Kally een Ho?quote:
Bij ons heette het Het Keldertje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja dat komt bekend voor want de naam van het ding was volgens mij 't Soet.Grappig zeg.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ons heette het Het Keldertje.Suggestieve naam, achteraf gezien!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
Oke, ik heb een andere versie van SAM dus binnenkort wel mijn schattige stem![]()
Ik weet nog dat ik een keer compleet in shock was toen ik iemand in de trein zag blowen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Amsterdam nog steeds hoor
Niet te hard juichen he? Er is weinig schattig aan mequote:
* robdriessen zet box tissues op boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
Oke, ik heb een andere versie van SAM dus binnenkort wel mijn schattige stem![]()
Hyperventileren?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer compleet in shock was toen ik iemand in de trein zag blowen!
Echt welquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet te hard juichen he? Er is weinig schattig aan me
Nee die Lumineers schijnen dat van haar te denken!quote:
Nou pff ik heet geen Lolaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen zet box tissues op boodschappenlijstje.
Truequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Vertel?quote:
quote:
ik vond het wel schattigquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
En bodylotion?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen zet box tissues op boodschappenlijstje.
Ja maar net klonk ik als chipmunk, normaal als uhm Simon de bouwvakkerquote:
We hadden ook een schoolkrantje gemaakt door en voor leerlingen. Met eigen teksten, tekeningen en vooral ook alle fouten en versprekingen die leraren hadden gemaakt voluit gepubliceerd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ons heette het Het Keldertje.Suggestieve naam, achteraf gezien!
Ik kan het zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar net klonk ik als chipmunk, normaal als uhm Simon de bouwvakker
eerst horen, dan neuken gelovenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar net klonk ik als chipmunk, normaal als uhm Simon de bouwvakker
Jij hebt die tijd tenminste nog mee mogen maken. Ik was al bedorven voor ik in de wieg lagquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]Haast wel ja!
Ooit was ik nog zo jong en onbedorven....
Vooral als je slaapt. Zonde dat ik vergeten ben foto's te maken.quote:
Vraag maar aan de rest hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerst horen, dan neuken geloven
Kwijlend en snurkendquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vooral als je slaapt. Zonde dat ik vergeten ben foto's te maken.
Owjah, daar was bij ons nog een giga rel over, omdat meerdere leraren furieus riepen die dingen nooit gezegd te hebben en een rectificatie eisten!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
We hadden ook een schoolkrantje gemaakt door en voor leerlingen. Met eigen teksten, tekeningen en vooral ook alle fouten en versprekingen die leraren hadden gemaakt voluit gepubliceerd.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt die tijd tenminste nog mee mogen maken. Ik was al bedorven voor ik in de wieg lag
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt die tijd tenminste nog mee mogen maken. Ik was al bedorven voor ik in de wieg lag
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vooral als je slaapt. Zonde dat ik vergeten ben foto's te maken.
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik begon te roken op mijn 10e of 11eLekker stiekem met je vriendjes
In het kader van Movemberquote:
Oew bij ons is een 6e klasser (groep 8) echt zwaar in de problemen gekomen omdat hij op het schoolplein rookte!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik heb het alleen meteen aan mijn mams verteld, zo braaf was ik ooit, wat is er gebeurd?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik nietMaar rond mijn 14e zei ik: hè, ik ga een peuk proberen. Niet over de longen hè
Ging ik daar in de achtertuin 'paffen'
Mijn moeder zei ook, nou je bent nog wel erg jong, ja uhuhquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik nietMaar rond mijn 14e zei ik: hè, ik ga een peuk proberen. Niet over de longen hè
Ging ik daar in de achtertuin 'paffen'
Bij ons op school mocht je op de middelbare in de 1e en 2e ook niet zichtbaar rokend op het schoolplein worden aangetroffen. Boeie, liep je naar het fietsenhok waar de bovenbouw rookte en verschuilde je je achter hunquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew bij ons is een 6e klasser (groep 8) echt zwaar in de problemen gekomen omdat hij op het schoolplein rookte!
Daarom deden we het ver uit het zichtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew bij ons is een 6e klasser (groep 8) echt zwaar in de problemen gekomen omdat hij op het schoolplein rookte!
En toen verpestte ik voor altijd dit nummer voor jequote:
Ze werden bij ons gezegd dat ze dan maar beter op hun woorden moesten letten en er niet mee lopen strooien of ze zwarte piet warenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, daar was bij ons nog een giga rel over, omdat meerdere leraren furieus riepen die dingen nooit gezegd te hebben en een rectificatie eisten!
Och k heb niet echt wat met dit nummer, maar Mama Appelsapjes kunnen nummers idd kats verneuken ja!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En toen verpestte ik voor altijd dit nummer voor je
Chocoladesigarettenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]MEEN je!
Ik weet nog dat ik na alle gebruikelijke preken ook nog eens een preek kreeg toen ik met een nepsigaret uit een een fopwinkel thuis kwam!
Wie niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef ACT-F het volgende:
Jong geleerd...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder zei ook, nou je bent nog wel erg jong, ja uhuh
Ja de onschuld van de jeugd, want dat snappen ze nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik weet nog dat we in de supermarkt bij het rek stonden en extra hard tegen elkaar zeiden: "he, dit zijn toch die sigaretten die jouw moeder wilde?"
Niet met allesquote:
Wist ik toen veelquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja de onschuld van de jeugd, want dat snappen ze niet
Er zitten minder giftige stoffen in als in een echte, maar verder vind ik sowieso dat je er mee toont: "hee, ik ben een verslaafde!"quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef Kally het volgende:
Die nep peuken nu, dat je van het roken afkomt, rage, iedereen op mijn werk gebruikt ze
Ja het helpt zeggen ze, maar ze staan wel ieder uur aan dat ding te lurken, en al weken dus ik zie niet zo goed wat nu werkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Al JAAAAAAAAAAAAAAAAREN niet meer omdat je door dat snoepgoed wel eens ECHT zou kunnen gaan roken!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
ChocoladesigarettenMag volgens mij tegenwoordig ook al niet meer
Nee, juist geweldig tochquote:
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zitten minder giftige stoffen in als in een echte, maar verder vind ik sowieso dat je er mee toont: "hee, ik ben een verslaafde!"
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Wie niet?
Ik weet nog dat we in de supermarkt bij het rek stonden en extra hard tegen elkaar zeiden: "he, dit zijn toch die sigaretten die jouw moeder wilde?"
Wees gerust, gaat niet lang meer duren of die worden uit de handel gehaald. De overheid loopt namelijk teveel accijns mis op de echte peukenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zitten minder giftige stoffen in als in een echte, maar verder vind ik sowieso dat je er mee toont: "hee, ik ben een verslaafde!"
Ik heb ze nog wel in de schoen van mijn kids gestopt hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Al JAAAAAAAAAAAAAAAAREN niet meer omdat je door dat snoepgoed wel eens ECHT zou kunnen gaan roken!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef robdriessen het volgende:
Ik rookte mee met een vriendje van me. Die had "BLACK DEATH" sigaretten gescoord, zwart pakje met een grijnzende doodskop er op. Want dat was stoer.Die hadden toch een vanille smaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu achteraf kan ik daar alleen maar om lachenquote:
Ik kon gewoon peuken pikken uit de pakjes van mijn zus en broerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wij hadden de knaken er niet voor, maar we vonden toevallig een pak shag op straat. En zo begon het
Weet ik veel, dit is 20 jaar geledenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef robdriessen het volgende:
Ik rookte mee met een vriendje van me. Die had "BLACK DEATH" sigaretten gescoord, zwart pakje met een grijnzende doodskop er op. Want dat was stoer.Die haalde ik ook bij een lokale sigarettenboerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het ziet er ook echt niet uit. Sta je aan een glazen buisje te zuigen. Komt ook rook uit je mond, het idee is hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wees gerust, gaat niet lang meer duren of die worden uit de handel gehaald. De overheid loopt namelijk teveel accijns mis op de echte peuken
Klopt idd!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wees gerust, gaat niet lang meer duren of die worden uit de handel gehaald. De overheid loopt namelijk teveel accijns mis op de echte peuken
Ik had zo mijn trucjes om aan geld te komenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wij hadden de knaken er niet voor, maar we vonden toevallig een pak shag op straat. En zo begon het
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weet ik veel, dit is 20 jaar geledenCorrectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Weet ik veel, dit is 20 jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Wil je geloven dat ik twee maanden geleden voor het eerst in mijn leven een waterpijp heb gerookt? Na een half uur was ik misselijk, want ik rookte vol over m'n longenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ziet er ook echt niet uit. Sta je aan een glazen buisje te zuigen. Komt ook rook uit je mond, het idee is hetzelfde.
Als hij oud is dan zijn wij......... NEEquote:
Ik heb ze ook, omdat het lurken aan zo'n pijpje mij beter bevalt dan worteltjes etenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ziet er ook echt niet uit. Sta je aan een glazen buisje te zuigen. Komt ook rook uit je mond, het idee is hetzelfde.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel in de schoen van mijn kids gestopt hoor
Heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik twee maanden geleden voor het eerst in mijn leven een waterpijp heb gerookt? Na een half uur was ik misselijk, want ik rookte vol over m'n longen![]()
De jeugd vind zichzelf al snel oudquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Als hij oud is dan zijn wij......... NEE
Jullie zijn zo smaakvol als Old Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Genoeg wetenschappelijk onderzoek naar gedaan in de USA. Maar de EU wil zijn eigen onderzoekenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt idd!Het is een echt goed alternatief omdat het minder schadelijk is, maar omdat het nooit echt goed wetenschappelijk onderzocht schijnt te zijn, moet het weer eens verboden worden!
Worteltjes krijg je een sixpack van zeggen zequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, omdat het lurken aan zo'n pijpje mij beter bevalt dan worteltjes eten
In de bloei van ons levenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Fossielquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Ik ben nog steeds jong en onbedorvenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik al bijna 20 jaar niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik twee maanden geleden voor het eerst in mijn leven een waterpijp heb gerookt? Na een half uur was ik misselijk, want ik rookte vol over m'n longen![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij wel..quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jong en onbedorven
Sorry,quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wel..
* Kally zucht en houdt hand voor haar voorhoofd voor ze bevallig neervalt
Ja idd, sommige mensen die een worteltje aten als alternatief!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, omdat het lurken aan zo'n pijpje mij beter bevalt dan worteltjes eten
Ik ga deze bui vasthouden, morgen verplicht alleen lachenquote:
* robdriessen paints Kally like one of his French girlsquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wel..
* Kally zucht en houdt hand voor haar voorhoofd voor ze bevallig neervalt
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jong en onbedorven
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef robdriessen het volgende:
Nog 4 jaar en ik word verbannen naar 40+
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga deze bui vasthouden, morgen verplicht alleen lachen
Dan verhuizen we Radio49 gewoon die kant op, want dan zijn er teveel oudjes hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef robdriessen het volgende:
Uhhhh? Explain je nader?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen paints Kally like one of his French girls
Ik wel...of anderen ervan overtuigd zijn weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Worteltjes krijg je een sixpack van zeggen ze
Weet ikquote:
Het alternatief van roken is...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, sommige mensen die een worteltje aten als alternatief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sounds like a planquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan verhuizen we Radio49 gewoon die kant op, want dan zijn er teveel oudjes hier
Misschien dat we in 40+ de rollators met korting kunnen kopenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan verhuizen we Radio49 gewoon die kant op, want dan zijn er teveel oudjes hier
ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel...of anderen ervan overtuigd zijn weet ik niet.
Nog 13 maand en 9 dagen voor mij!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef robdriessen het volgende:
Zat herhaling van Graham Norton te kijken, een van die gasten van scrubs was sporten, kwam Arnold binnenwandelen en vroeg aan hem wat wil je bereiken, die gozer uhhhh sixpack? Arnold, dan moet je worteltjes etenquote:
Die katquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/m(...)of-your-french-girls
Ja ik ben 40, maar geen bokquote:
Tja 49 is sowieso al 40+ he!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
geit?quote:
Volgens mij zijn alleen Koen en Kat bokkig hierquote:
Nee, denk eerder tijgertje ofzoquote:
ik niet. ik ben nog een jonge godquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alleen Koen en Kat bokkig hier
roarquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij mag al in http://forum.fok.nl/forum/90
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij mag al in http://forum.fok.nl/forum/90
En ik (denk ik) gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef robdriessen het volgende:
Ja, ik ga naar mijn bed kruipen en dromen over tijgerin Kally
Welterusten allemaal
Ik ben niet oudquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alleen eckte oude bokken hebben toegang
Ik ook nietquote:
Welterusten allemaal
Welterusten allemaal
quote:
Welterusten allemaal
Trusten Robquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:31 schreef robdriessen het volgende:
Welterusten allemaal
FOK!fossielen dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef D. het volgende:
Ow, kennelijk mag je in Oldbies als je 10 jaar geregistreerd bent
quote:
dat is nog even wachten voor mijquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef D. het volgende:
Ik moet nu aan oud en nieuw denken, toen verstond ik geen zak van wat je zei je accent en het vuurwerkquote:
Tja jammer maar helaas mijn vorige account heb ik af moeten schrijven. Dus ik wacht nog wel een paar jaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef D. het volgende:
Oldbies was toch ooit tot userid 5000quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:33 schreef D. het volgende:
dondersquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen week was het 12 jaar zie ik net
Ouwe bokquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef D. het volgende:
[..]
Afgelopen week was het 12 jaar zie ik net
Ik weet mijn vorige account niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tja jammer maar helaas mijn vorige account heb ik af moeten schrijven. Dus ik wacht nog wel een paar jaar
Wat nou accent?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moet nu aan oud en nieuw denken, toen verstond ik geen zak van wat je zei je accent en het vuurwerk
het schijnt er wel erg rustig te zijn jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oldbies was toch ooit tot userid 5000
Ik dacht altijd dat dat het meest stoffige forum van FOK! was, misschien iets minder stoffig dan het gesloten Eiland
Ja of het komt door mijn accentquote:
Hey, die is lang terugquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:35 schreef Zokunen. het volgende:
Bowlen zit erop, zo naar huis en dan luisteren we nog ff.
Ja, daarom noem ik mezelf ook newbiequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oldbies was toch ooit tot userid 5000
Geen idee, heb geen behoefte aan rond te gaan kijkenquote:Ik dacht altijd dat dat het meest stoffige forum van FOK! was, misschien iets minder stoffig dan het gesloten Eiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |