Daar heb ik optimaal gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De tijd dat de NS nog aparte rook- en niet-rook delen in de trein had
Whehehe!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij gaat met mij nog een keer sushi eten he?
"Friemelen" deed je in het materiaalhok van het gymlokaal. Jij weet ook echt NIKS he?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het fietsenhok the place to be? Om brommers in te goan kiek'n of zo?
Ik deed niet aan friemelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Friemelen" deed je in het materiaalhok van het gymlokaal. Jij weet ook echt NIKS he?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst, sushiverslaafde, ditdat, alles!
Palingen, dit dat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]En er werd van alles gerookt, ook nog!
Ja dat komt bekend voor want de naam van het ding was volgens mij 't Soet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Kelder was bij ons het souterain van de school. Best goede herinneringen aan.
Dat gebeurt in Amsterdam nog steeds hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]En er werd van alles gerookt, ook nog!
Meh, maar als er weer een oefening is, zit iedereen te morren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze ook MOR (Masker OefenRuimte)
Gerookte zalmquote:
Met een half open glazen wandje er tussen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De tijd dat de NS nog aparte rook- en niet-rook delen in de trein had
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, muziek luisteren, zitten, roken, chillen
Ik ook, vrij simpel maar het spreekt aanquote:
Genoeg om duidelijk te maken dat het om een ander deel gingquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een half open glazen wandje er tussen!_____________________//_________________!
Noem jij Kally een Ho?quote:
Bij ons heette het Het Keldertje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja dat komt bekend voor want de naam van het ding was volgens mij 't Soet.Grappig zeg.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ons heette het Het Keldertje.Suggestieve naam, achteraf gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |