Daar heb ik optimaal gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De tijd dat de NS nog aparte rook- en niet-rook delen in de trein had
Whehehe!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij gaat met mij nog een keer sushi eten he?
"Friemelen" deed je in het materiaalhok van het gymlokaal. Jij weet ook echt NIKS he?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Het fietsenhok the place to be? Om brommers in te goan kiek'n of zo?
Ik deed niet aan friemelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Friemelen" deed je in het materiaalhok van het gymlokaal. Jij weet ook echt NIKS he?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Pssst, sushiverslaafde, ditdat, alles!
Palingen, dit dat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]En er werd van alles gerookt, ook nog!
Ja dat komt bekend voor want de naam van het ding was volgens mij 't Soet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De Kelder was bij ons het souterain van de school. Best goede herinneringen aan.
Dat gebeurt in Amsterdam nog steeds hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]En er werd van alles gerookt, ook nog!
Meh, maar als er weer een oefening is, zit iedereen te morren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tegenwoordig heten ze ook MOR (Masker OefenRuimte)
Gerookte zalmquote:
Met een half open glazen wandje er tussen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De tijd dat de NS nog aparte rook- en niet-rook delen in de trein had
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, muziek luisteren, zitten, roken, chillen
Ik ook, vrij simpel maar het spreekt aanquote:
Genoeg om duidelijk te maken dat het om een ander deel gingquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een half open glazen wandje er tussen!_____________________//_________________!
Noem jij Kally een Ho?quote:
Bij ons heette het Het Keldertje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja dat komt bekend voor want de naam van het ding was volgens mij 't Soet.Grappig zeg.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ons heette het Het Keldertje.Suggestieve naam, achteraf gezien!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
Oke, ik heb een andere versie van SAM dus binnenkort wel mijn schattige stem![]()
Ik weet nog dat ik een keer compleet in shock was toen ik iemand in de trein zag blowen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Amsterdam nog steeds hoor
Niet te hard juichen he? Er is weinig schattig aan mequote:
* robdriessen zet box tissues op boodschappenlijstje.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
Oke, ik heb een andere versie van SAM dus binnenkort wel mijn schattige stem![]()
Hyperventileren?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer compleet in shock was toen ik iemand in de trein zag blowen!
Echt welquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet te hard juichen he? Er is weinig schattig aan me
Nee die Lumineers schijnen dat van haar te denken!quote:
Nou pff ik heet geen Lolaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen zet box tissues op boodschappenlijstje.
Truequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh? Vertel?quote:
quote:
ik vond het wel schattigquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Kally het volgende:
[..]
En bodylotion?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen zet box tissues op boodschappenlijstje.
Ja maar net klonk ik als chipmunk, normaal als uhm Simon de bouwvakkerquote:
We hadden ook een schoolkrantje gemaakt door en voor leerlingen. Met eigen teksten, tekeningen en vooral ook alle fouten en versprekingen die leraren hadden gemaakt voluit gepubliceerd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij ons heette het Het Keldertje.Suggestieve naam, achteraf gezien!
Ik kan het zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar net klonk ik als chipmunk, normaal als uhm Simon de bouwvakker
eerst horen, dan neuken gelovenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar net klonk ik als chipmunk, normaal als uhm Simon de bouwvakker
Jij hebt die tijd tenminste nog mee mogen maken. Ik was al bedorven voor ik in de wieg lagquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef ToT het volgende:
[..]Haast wel ja!
Ooit was ik nog zo jong en onbedorven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |