Ja maar, eerlijk is eerlijk, als je hoort onbreekbaar wil je dat testen, althans ik welquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, die gasten had ik ook in mijn klas zitten. Zo kreeg ik mijn onbreekbare geo in drieėn terug
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, die gasten had ik ook in mijn klas zitten. Zo kreeg ik mijn onbreekbare geo in drieėn terug
Klinkt engquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Diegene die geen toestemming kregen gingen naar de soos bij de school en dan was er altijd wel iemand die even wou helpen.
Klopt, was bij ons ook zo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Diegene die geen toestemming kregen gingen naar de soos bij de school en dan was er altijd wel iemand die even wou helpen.
inderdaadquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, eerlijk is eerlijk, als je hoort onbreekbaar wil je dat testen, althans ik wel
Ik speelde valsquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, eerlijk is eerlijk, als je hoort onbreekbaar wil je dat testen, althans ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik speelde vals
Dan smelt het, breekt het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat opa en ik van elkaar houdenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moest even terugscrollen om te kijken waar dit over ging!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar zelfs als een eerder exemplaar bewezen had zijn naam GEEN eer aan te doen, moesten de volgenden er alsnog ook aan geloven!
Whahahahahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Zo heb ik ooit afgezien van het kopen van een bril die je volgens de verkoper rustig kon dubbel vouwen zonder te breken. Hij demonstreerde dat, mooi dat ie brak
Toevallig ook in Wageningen naar school gegaan? Was echt een berucht honk onder de school met een paar oude banken en een rookgordijn waar je u tegen zeiquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Zo heb ik ooit afgezien van het kopen van een bril die je volgens de verkoper rustig kon dubbel vouwen zonder te breken. Hij demonstreerde dat, mooi dat ie brak
je kon een slechte te pakken hebbenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:01 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar zelfs als een eerder exemplaar bewezen had zijn naam GEEN eer aan te doen, moesten de volgenden er alsnog ook aan geloven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |