Daar gebruikte ik een handvol punaises voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik gebruikte passernaalden voor hele andere dingen dan dat ze voor bedoeld waren.
Hollander hè, ik ben zuinigquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee ik heb er piercings mee gezet
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat kan je aan een passer slopen? Gebruikten jullie die dan om mee te werpen of zo, vanwege de punt?
[..]
[..]
ik kan ook wel zuinig zijn. maar zo'n passer kon je zo leuk meer spelenquote:
[..]
Ahquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar gebruikte ik een handvol punaises voor
Ja Schizoquote:
Met welke Kally spreken wij nu?quote:
Ah!quote:
Goed ontsmetten en dan er een gat mee maken in een oor. Werkte perfect en geen ontstekingen te bekennen.quote:
Ik had aan die toepassing van een passer ook nog niet gedachtquote:
Simonquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Met welke Kally spreken wij nu?
Ons bunt zuunig idd, maar alles wat ik kon slopen, moest ook daadwerkelijk naar de klote!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan ook wel zuinig zijn. maar zo'n passer kon je zo leuk meer spelen
Ben jij mijn moeder?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons bunt zuunig idd, maar alles wat ik kon slopen, moest ook daadwerkelijk naar de klote!
Veiligheidsspelden idd, dat hoor je wel vaker!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had aan die toepassing van een passer ook nog niet gedacht
Wij gebruikten voor piercings gewoon van die babyluier spelden
Juist, vandaar Mother of Satanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan gebruikt je andere persoonlijkheid kaliumchloraat. Samen vormen ze lucifer
Ik ging braaf naar de juwelierquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Goed ontsmetten en dan er een gat mee maken in een oor. Werkte perfect en geen ontstekingen te bekennen.
ja, en daarna jarenlang die rotzooi in je etui bewarenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ons bunt zuunig idd, maar alles wat ik kon slopen, moest ook daadwerkelijk naar de klote!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan ook wel zuinig zijn. maar zo'n passer kon je zo leuk meer spelen
Wij kregen beperkt budget van de ouders voor schoolspullen, als het kapot ging hadden we de rest van het jaar en probleem, of moesten we nieuw kopen van ons zakgeldquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je wel een Leitz gebruikt? Dat wordt er niet vaak bij gezegd namelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef robdriessen het volgende:
Hey, jullie hebben tenminste goede tips.
Een belg adviseerde mij om een perforator te gebruiken. Deed PIJN, joh!
dan hoeft het oprekken ook niet meer zoveelquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef robdriessen het volgende:
Passerpunten lagen iets strakker in de hand ipv die spelden. Ook een toevallige ontdekking.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had aan die toepassing van een passer ook nog niet gedacht
Wij gebruikten voor piercings gewoon van die babyluier spelden
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef robdriessen het volgende:
Punkers deden het daar ook mee, maar die 'vergaten' ze er weer uit te halenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Veiligheidsspelden idd, dat hoor je wel vaker!
Die maakte alles wat ze kreeg open, om te zien hoe het er van binnen uitzag. Enige voordeel ze kan werkelijk alles zelfquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Wij kregen beperkt budget van de ouders voor schoolspullen, als het kapot ging hadden we de rest van het jaar en probleem, of moesten we nieuw kopen van ons zakgeld
ik leende dan wel spul van lui die het nog wel heel haddenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Wij kregen beperkt budget van de ouders voor schoolspullen, als het kapot ging hadden we de rest van het jaar en probleem, of moesten we nieuw kopen van ons zakgeld
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Punkers deden het daar ook mee, maar die 'vergaten' ze er weer uit te halen
Waar denk je dat wij onze inspiratie vandaan haaldequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Zit er nog verschil in dan? Die snelbindmapjes heetten bij ons altijd Leitz mapjes, maar ik wist niet dat andere merken echt een andere kwaliteit hadden of zo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had je wel een Leitz gebruikt? Dat wordt er niet vaak bij gezegd namelijk.
Diegene die geen toestemming kregen gingen naar de soos bij de school en dan was er altijd wel iemand die even wou helpen.quote:
LOLquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het is dat ik te veel van je hou, andersquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Die maakte alles wat ze kreeg open, om te zien hoe het er van binnen uitzag. Enige voordeel ze kan werkelijk alles zelf
Het enige wat ze nooit uit elkaar haalde was de auto
Ja, die gasten had ik ook in mijn klas zitten. Zo kreeg ik mijn onbreekbare geo in drieën terugquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik leende dan wel spul van lui die het nog wel heel hadden
leitz is wel echt kwaliteitquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit er nog verschil in dan? Die snelbindmapjes heetten bij ons altijd Leitz mapjes, maar ik wist niet dat andere merken echt een andere kwaliteit hadden of zo?
Lag ik op de brandstapelquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is dat ik te veel van je hou, anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |