niet alleen als kindquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waarom is het als kind altijd zo leuk om dingen te slopen?
geen idee, maar ik sloopte ook alles, tot aan playmobile toequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waarom is het als kind altijd zo leuk om dingen te slopen?
Deze manquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ooit een echte, maar dat vond mijn moeder niet goed
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gehad. lui om mij heen wel, en die vol trots dat ie onbreekbaar waren. daar kwamen ze snel op terug
dat ook jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om gummetjes mee te schieten natuurlijk
die van mezelf moest het altijd eerst ontgeldenquote:
Ruler de sloperquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gehad. lui om mij heen wel, en die vol trots dat ie onbreekbaar waren. daar kwamen ze snel op terug
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom fabriceerden we ons eigen ster met spijkers en draad
Iemand moet trendsetten. De rest van de klas volgt. Arme leraarquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die van mezelf moest het altijd eerst ontgelden
Scherp geslepen potloodpuntenquote:
Playmobil niet, maar speelgoedautootjes enzo wel weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee, maar ik sloopte ook alles, tot aan playmobile toe
tuurlkquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ruler de sloper"Alles kan kapot"
alleen een ring?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]OI! In MIJN ster GEEN spijkers of draad graag!
Oja, potloodpunten, heb ik ook nog gespaardquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Scherp geslepen potloodpunten
quote:
Jij hebt al een cockring.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]OI! In MIJN ster GEEN spijkers of draad graag!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Wat deed jij met je buurman z'n pla.....
Godverdomme, dit is de laatste glas voor mij deze avond!
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die van mezelf moest het altijd eerst ontgelden
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga jullie helaas alweer verlaten
Kally, dank voor de muziekjes. En iedereen nog een fijne avond
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditiequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heb ik nooit een goed werkende passer gehad (JA IK HEB DE SPELLING NU WEL GOED!!
)
Die dingen gingen altijd de eerste dag kapot van mij en die kreeg ik de rest van het jaar niet meer in orde.
Die had je alquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ja hallo! Krijg ik ineens een imago hier?
doe rustig aanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Die had ik binnen een jaar wel geslooptquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditie
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditie
Doei Stifflerquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
je roept het over jezelf afquote:
Ik gebruikte passernaalden voor hele andere dingen dan dat ze voor bedoeld waren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heb ik nooit een goed werkende passer gehad (JA IK HEB DE SPELLING NU WEL GOED!!
)
Die dingen gingen altijd de eerste dag kapot van mij en die kreeg ik de rest van het jaar niet meer in orde.
Wat kan je aan een passer slopen? Gebruikten jullie die dan om mee te werpen of zo, vanwege de punt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had ik binnen een jaar wel gesloopt
Dat krijg je als je de benen te wijd doetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
)
dat doe je knapquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je een selfmade-tattoo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik gebruikte passernaalden voor hele andere dingen dan dat ze voor bedoeld waren.
ik ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar ik was niet degene die over anusringen begon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |