voor sommigen wel jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
ah,nog een soort van newbie dus
Ja komt zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef robdriessen het volgende:
Rob is happyyyyyyy. Kally, heb je Happy van Pharell Williams?
Volume is primaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
Muziek volume oke? Mic staat als het goed is harder nu.
Die ene waarin gezongen wordt dat je je geen zorgen moet maken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef robdriessen het volgende:
Rob is happyyyyyyy. Kally, heb je Happy van Pharell Williams?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor sommigen wel ja
Ik zal me even voorstellen. Ik heet wouter, hoe heet ben jij?
Hmm, nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:15 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die hebben te vaak kuren...
Ik hou van je, wist je dat?quote:
joah, dat kan ikquote:
quote:
Nou stop maar want kan hem niet vindenquote:
* robdriessen kijkt ruler betekenisvol en glazig aan.quote:
hoi wouter. Ik ben zo heet dat heatwave me.vanmiddag.heeft geadopteerd als newbieFok!ster terwijl hij me leerde kennen in mijn door yvonne aangemaakte adoratietopicquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor sommigen wel ja
Ik zal me even voorstellen. Ik heet wouter, hoe heet ben jij?
jij bent heetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi wouter. Ik ben zo heet dat heatwave me.vanmiddag.heeft geadopteerd als newbieFok!ster terwijl hij me leerde kennen in mijn door yvonne aangemaakte adoratietopic
Wat ingewikkeld. Ik ben gewoon 37 graden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi wouter. Ik ben zo heet dat heatwave me.vanmiddag.heeft geadopteerd als newbieFok!ster terwijl hij me leerde kennen in mijn door yvonne aangemaakte adoratietopic
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stoned Robquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen kijkt ruler betekenisvol en glazig aan.
Haaaai, Wouter
soms moet je op de juiste momenten gas terug weten te nemen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat altijd 'pedal to the metal'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik heb niks open gezetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
Uhhhh Siep...je hebt het verkeerde schuifje open gezet
Nee, ik kan geen heliumstemmetjes horen...instant meligheidquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
soms moet je op de juiste momenten gas terug weten te nemen.Fuck IRL, e-penis FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen heliumstemmetjes horen...instant meligheid
Nou je klonk ook niet harder, dus vandaar dat ik dacht dat je het verkeerde schuifje had.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef Kally het volgende:
Goed geen gepraat, alleen muziek jammer
quote:
Die andere stem is met effect, dit was de echte stem van Kallyquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
HOE DOE JE DIT STEMMETJEIK WIL DAT OOK KUNNEN!
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die andere stem is met effect, dit was de echte stem van Kally
Ewan McGregorquote:
Nummer 1quote:
NACHTMERRIESquote:
je mag best praten. niks mis meequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef Kally het volgende:
Goed geen gepraat, alleen muziek jammer
Met of zonder witte lijst ?quote:
Leuke manquote:
I knowquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Leuke manmaar serieus één van de meest brave kerels in het echt
Dat is Steve-O volgens mijquote:
quote:
Gelukkig ben ik al heet genoegquote:
quote:
Aan de kook ?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:24 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Met of zonder witte lijst ?
ja, daar komt iedereen wel op afquote:
Zelfs Anoukquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, daar komt iedereen wel op af
Liever niet. Doe mij dan maar Salma of Mileyquote:
jaquote:
Kijk uit met dat soort opmerkingen of je krijgt hier alle hitsige mannen achter je aan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Pien in de boek ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja
ik moest echt ongelooflijk lachen om zijn opmerking
Geen idee. Ik mag dat niet meer van de dokter.quote:
ze staan er voor in de rijquote:
Ik heb het niet gezien, maar sowieso walg ik al van die vent door dit soort opmerkingen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja
ik moest echt ongelooflijk lachen om zijn opmerking
Zo zo, je bent er maar druk meequote:
quote:
ja, ik werk ze gewoon een voor een af. maar soms moeten ze gewoon wachten, dan maak ik tijd voor anderenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo zo, je bent er maar druk mee
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik mag dat niet meer van de dokter.
Klonk best wel goed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Dit komt niet serieus over Kally
ik kan wel lekker koken jaquote:
Heel apart je stem klonk zwaarder dan normaliter...quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
Geen idee wat er mis is, ik praat niet meer
Ik vind 450 octaven hoger echt fantastisch klinkenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Kally het volgende:
Geen idee wat er mis is, ik praat niet meer
* plop *quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ja DAT heb ik nog nooit gebruikt trouwens, maar met antidepressiva mag je eigenlijk zelfs geen alco.....
Oh kut!
IJzeren vuistquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik werk ze gewoon een voor een af. maar soms moeten ze gewoon wachten, dan maak ik tijd voor anderen
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik vind 450 octaven hoger echt fantastisch klinken
Ik heb geen idee waar het aan ligt dus dan alleen muziekquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Dit komt niet serieus over Kally
Muisquote:
There goes the neigh.. oh wacht het is Muisquote:
quote:
Heb je daar een speciale afwerkplek voor?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik werk ze gewoon een voor een af.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ja DAT heb ik nog nooit gebruikt trouwens, maar met antidepressiva mag je eigenlijk zelfs geen alco.....
Oh kut!
ik heb net even met SAM lope kloten. Een dikke echo lukt wel, maar die chipmunk kan ik zo even niet vindenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het aan ligt dus dan alleen muziek
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
There goes the neigh.. oh wacht het is Muis
Heb je alles op bypass all gezet?quote:
Bewijs willen wequote:
Ik weet oprecht niet hoe je die heliumstem in SAM maaktquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk uit met dat soort opmerkingen of je krijgt hier alle hitsige mannen achter je aan!ik.ben wel wat gewend hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
jazeker. ruimte zat hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je daar een speciale afwerkplek voor?
Ja SAM loopt wel vaker te kutten. Heb je 4.9.2. of lager?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet wetenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:
goed te passe?quote:
Lagerquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja SAM loopt wel vaker te kutten. Heb je 4.9.2. of lager?
quote:
quote:
Ja..nou ik had hem bijna nodig.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik.ben wel wat gewend hieralles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee dat is geen effect, maar echt een bug tijdens het uitzenden. Heb ik ook vaker gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb net even met SAM lope kloten. Een dikke echo lukt wel, maar die chipmunk kan ik zo even niet vinden
mond-op-mond beademing nodig?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik.ben wel wat gewend hierGelukkig. Want ik heb een vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Nou aan het zuurstof mag ik welquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mond-op-mond beademing nodig?
Neuh dan doet hij het gewoon helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef robdriessen het volgende:
Misschien is dat de 'beveiliging' omdat je trial periode is afgelopen, dat de mic standaard op chipmunk level wordt gezet.....
Huuuu peerd!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Nou dit was eerder de kindertelefoon.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
Nou ja, dan missen jullie lekker mijn 06 stem
De kwartjes zijn op hoorde ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dit was eerder de kindertelefoon.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat was inmiddels al duidelijk. Maar dat bedoelde ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Argon helpt zeker niet? Dat heb ik hier nog wel staanquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
Nou ja, dan missen jullie lekker mijn 06 stem
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dat dus straks ook, als het een bug is als je door de trialperiode heengaatquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was inmiddels al duidelijk. Maar dat bedoelde ik dus ook niet.
Zal wel iets fout zitten hier, dus dat zal wel loslopen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dan heb ik dat dus straks ook, als het een bug is als je door de trialperiode heengaat
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Argon helpt zeker niet? Dat heb ik hier nog wel staan
Nee ik kan me herinneren dat ToT het ook een keer hadquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal wel iets fout zitten hier, dus dat zal wel loslopen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]Iemand die verstand van scheikundige stoffen heeft!
1x?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik kan me herinneren dat ToT het ook een keer had
Chipmunk-virus.quote:
Hoop dat je het snel kan vindenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal wel iets fout zitten hier, dus dat zal wel loslopen.
Dan moeten we op zoek naar een goede versiequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik kan me herinneren dat ToT het ook een keer had
nee, dat heb je nodig bij het TIG-lassenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
quote:
Ik heb nu serieus geen idee waar ik het moet zoeken, alles staat zoals het hoort te staan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Hoop dat je het snel kan vinden
Ohja maar ik heb het maar 1x gehoord dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het echt tussen de 5 en 10 keer gehad!
Oh en daar heb je wel eens aan liggen lurken of zo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, dat heb je nodig bij het TIG-lassen
Uhuquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dit nummer komt in die cartoon voor?
Gewoon oldskool de 4.2.2 versie.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moeten we op zoek naar een goede versie
Ik en chipmunk, het is het gewoon niet
alles kan kapotquote:
Doe hem eens zippy dan, die was wel het fijnst jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon oldskool de 4.2.2 versie.
Niks geen gezeur daarmee
nee, liever nietquote:
Ja, mijn stemquote:
Dat kan met elk gas dat zwaarder is dan lucht. Of het gezond is, is dan weer een tweedequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:35 schreef ToT het volgende:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja maar ik heb het maar 1x gehoord dan.
Ga ik voor je regelenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe hem eens zippy dan, die was wel het fijnst ja
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]Vaker luisteren dus, trut!
Oneluv enzulks, hihi!
ik heb 'm nog wel ergens online staanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Doe hem eens zippy dan, die was wel het fijnst ja
quote:
Luister ik naar de verkeerde zender of zo?quote:
oh dat scheeltquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gelukkig. Want ik heb een vriendin
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Luister ik naar de verkeerde zender of zo?
Als jij Caro hoort, neequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:
Draai dan eens als ik er ben oetlul !quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:38 schreef ToT het volgende:
[..]Vaker luisteren dus, trut!
Oneluv enzulks, hihi!
True, true. maar ik denk niet dat de gemiddelde aardbewoner dat weet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kan met elk gas dat zwaarder is dan lucht. Of het gezond is, is dan weer een tweede
ik heb wel eens een lineaal.gebroken jaquote:
Weinigquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true. maar ik denk niet dat de gemiddelde aardbewoner dat weet.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik hoor Caro, maar de relatie met de muppets had ik even niet gelegd.
Must resist....quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef Viro het volgende:
Schoonbroer is in slaap gevallen op de bank en laptop staat aan. Oh zijn facebook pagina staat open.
mosterdgas is ook zwaarder dan luchtquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true. maar ik denk niet dat de gemiddelde aardbewoner dat weet.
sexyquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, leg er maar nadruk op dat ze loenst!
Nee dat begin van dit nummer van Caro Emerald lijkt verdomd veel op dat van de Muppets!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik een geodriehoekquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb wel eens een lineaal.gebroken ja
Swaggert!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef Viro het volgende:
Schoonbroer is in slaap gevallen op de bank en laptop staat aan. Oh zijn facebook pagina staat open.
ik wel eens een onbreekbare geodriehoekquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb wel eens een lineaal.gebroken ja
Zo'n "onbreekbare" ?quote:
dat vonden ze in de 1e wereldoorlog een hele fijne eigenschapquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mosterdgas is ook zwaarder dan lucht
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Draai dan eens als ik er ben oetlul !
ik houd ook heel veel van jou
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel eens een onbreekbare geodriehoek
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mosterdgas is ook zwaarder dan lucht
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vonden ze in de 1e wereldoorlog een hele fijne eigenschap
Behalve als de wind draaide en ze geen gasmasker haddenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vonden ze in de 1e wereldoorlog een hele fijne eigenschap
dat kan ikquote:
Dan schreeuwden ze met een zware stem: NOOOOO!!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:42 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Behalve als de wind draaide en ze geen gasmasker hadden
Ja Reinoud Oerlemans had er op tv nog een keer een domme vraag over.quote:
Die dingen waren echt wel om zeep te helpen, als je ze maar echt plat dubbelvouwde en het daar stevig aandrukte.quote:
Ik ga alle kanten op hoorquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan schreeuwden ze met een zware stem: NOOOOO!!!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan schreeuwden ze met een zware stem: NOOOOO!!!
dat is hetzelfde als tegen de wind in gaan staan pissenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:42 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Behalve als de wind draaide en ze geen gasmasker hadden
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:44 schreef robdriessen het volgende:
Aangeschoten mensen zijn gezellig.
Appeltje eitje was dat.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Die dingen waren echt wel om zeep te helpen, als je ze maar echt plat dubbelvouwde en het daar stevig aandrukte.
Ik pis liever tegen de wind in dan dat ik een wolk mosterdgas mijn richting in ruik waaien.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat is hetzelfde als tegen de wind in gaan staan pissen
ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wel eens een onbreekbare geodriehoek
Ja waarom is het als kind altijd zo leuk om dingen te slopen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Appeltje eitje was dat.
Er zijn er wat versleten toentertijd
Good boyquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef Viro het volgende:
Ik ga helemaal niets doen, is erg lullig.
Uh...nee daar doe ik niet aanquote:
mietjequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik pis liever tegen de wind in dan dat ik een wolk mosterdgas mijn richting in ruik waaien.
Kan aan mij liggen of zo hoor, ik weet niet!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik pis liever tegen de wind in dan dat ik een wolk mosterdgas mijn richting in ruik waaien.
Kan aan mij liggen of zo hoor, ik weet niet!
Om gummetjes mee te schieten natuurlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ookdie kocht je daar speciaal voor naturlijk
En de restquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om gummetjes mee te schieten natuurlijk
ik heb ze nooit gehad. lui om mij heen wel, en die vol trots dat ie onbreekbaar waren. daar kwamen ze snel op terugquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ookdie kocht je daar speciaal voor naturlijk
Daarom fabriceerden we ons eigen ster met spijkers en draadquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ooit een echte, maar dat vond mijn moeder niet goed
niet alleen als kindquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waarom is het als kind altijd zo leuk om dingen te slopen?
geen idee, maar ik sloopte ook alles, tot aan playmobile toequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waarom is het als kind altijd zo leuk om dingen te slopen?
Deze manquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had ooit een echte, maar dat vond mijn moeder niet goed
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gehad. lui om mij heen wel, en die vol trots dat ie onbreekbaar waren. daar kwamen ze snel op terug
dat ook jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:46 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Om gummetjes mee te schieten natuurlijk
die van mezelf moest het altijd eerst ontgeldenquote:
Ruler de sloperquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb ze nooit gehad. lui om mij heen wel, en die vol trots dat ie onbreekbaar waren. daar kwamen ze snel op terug
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom fabriceerden we ons eigen ster met spijkers en draad
Iemand moet trendsetten. De rest van de klas volgt. Arme leraarquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die van mezelf moest het altijd eerst ontgelden
Scherp geslepen potloodpuntenquote:
Playmobil niet, maar speelgoedautootjes enzo wel weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
geen idee, maar ik sloopte ook alles, tot aan playmobile toe
tuurlkquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ruler de sloper"Alles kan kapot"
alleen een ring?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]OI! In MIJN ster GEEN spijkers of draad graag!
Oja, potloodpunten, heb ik ook nog gespaardquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Scherp geslepen potloodpunten
quote:
Jij hebt al een cockring.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]OI! In MIJN ster GEEN spijkers of draad graag!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]Wat deed jij met je buurman z'n pla.....
Godverdomme, dit is de laatste glas voor mij deze avond!
GMTAquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die van mezelf moest het altijd eerst ontgelden
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Jij ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga jullie helaas alweer verlaten
Kally, dank voor de muziekjes. En iedereen nog een fijne avond
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditiequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heb ik nooit een goed werkende passer gehad (JA IK HEB DE SPELLING NU WEL GOED!!
)
Die dingen gingen altijd de eerste dag kapot van mij en die kreeg ik de rest van het jaar niet meer in orde.
Die had je alquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ja hallo! Krijg ik ineens een imago hier?
doe rustig aanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Die had ik binnen een jaar wel geslooptquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditie
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditie
Doei Stifflerquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
je roept het over jezelf afquote:
Ik gebruikte passernaalden voor hele andere dingen dan dat ze voor bedoeld waren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heb ik nooit een goed werkende passer gehad (JA IK HEB DE SPELLING NU WEL GOED!!
)
Die dingen gingen altijd de eerste dag kapot van mij en die kreeg ik de rest van het jaar niet meer in orde.
Wat kan je aan een passer slopen? Gebruikten jullie die dan om mee te werpen of zo, vanwege de punt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had ik binnen een jaar wel gesloopt
Dat krijg je als je de benen te wijd doetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
)
dat doe je knapquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je een selfmade-tattoo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik gebruikte passernaalden voor hele andere dingen dan dat ze voor bedoeld waren.
ik ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar ik was niet degene die over anusringen begon!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat krijg je als je de benen te wijd doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |