voor sommigen wel jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
ah,nog een soort van newbie dus
Ja komt zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef robdriessen het volgende:
Rob is happyyyyyyy. Kally, heb je Happy van Pharell Williams?
Volume is primaquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:15 schreef Kally het volgende:
Muziek volume oke? Mic staat als het goed is harder nu.
Die ene waarin gezongen wordt dat je je geen zorgen moet maken?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef robdriessen het volgende:
Rob is happyyyyyyy. Kally, heb je Happy van Pharell Williams?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor sommigen wel ja
Ik zal me even voorstellen. Ik heet wouter, hoe heet ben jij?
Hmm, nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:15 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die hebben te vaak kuren...
Ik hou van je, wist je dat?quote:
joah, dat kan ikquote:
quote:
Nou stop maar want kan hem niet vindenquote:
* robdriessen kijkt ruler betekenisvol en glazig aan.quote:
hoi wouter. Ik ben zo heet dat heatwave me.vanmiddag.heeft geadopteerd als newbieFok!ster terwijl hij me leerde kennen in mijn door yvonne aangemaakte adoratietopicquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
voor sommigen wel ja
Ik zal me even voorstellen. Ik heet wouter, hoe heet ben jij?
jij bent heetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi wouter. Ik ben zo heet dat heatwave me.vanmiddag.heeft geadopteerd als newbieFok!ster terwijl hij me leerde kennen in mijn door yvonne aangemaakte adoratietopic
Wat ingewikkeld. Ik ben gewoon 37 graden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
hoi wouter. Ik ben zo heet dat heatwave me.vanmiddag.heeft geadopteerd als newbieFok!ster terwijl hij me leerde kennen in mijn door yvonne aangemaakte adoratietopic
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Stoned Robquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen kijkt ruler betekenisvol en glazig aan.
Haaaai, Wouter
soms moet je op de juiste momenten gas terug weten te nemen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik dacht, die gaat altijd 'pedal to the metal'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik heb niks open gezetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
Uhhhh Siep...je hebt het verkeerde schuifje open gezet
Nee, ik kan geen heliumstemmetjes horen...instant meligheidquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
soms moet je op de juiste momenten gas terug weten te nemen.Fuck IRL, e-penis FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen heliumstemmetjes horen...instant meligheid
Nou je klonk ook niet harder, dus vandaar dat ik dacht dat je het verkeerde schuifje had.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:21 schreef Kally het volgende:
Goed geen gepraat, alleen muziek jammer
quote:
Die andere stem is met effect, dit was de echte stem van Kallyquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:20 schreef robdriessen het volgende:
HOE DOE JE DIT STEMMETJEIK WIL DAT OOK KUNNEN!
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:23 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
Die andere stem is met effect, dit was de echte stem van Kally
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |