Ik heb geen idee waar het aan ligt dus dan alleen muziekquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
Dit komt niet serieus over Kally
Muisquote:
There goes the neigh.. oh wacht het is Muisquote:
quote:
Heb je daar een speciale afwerkplek voor?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, ik werk ze gewoon een voor een af.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ja DAT heb ik nog nooit gebruikt trouwens, maar met antidepressiva mag je eigenlijk zelfs geen alco.....
Oh kut!
ik heb net even met SAM lope kloten. Een dikke echo lukt wel, maar die chipmunk kan ik zo even niet vindenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar het aan ligt dus dan alleen muziek
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef dekatophetspek het volgende:
[..]
There goes the neigh.. oh wacht het is Muis
Heb je alles op bypass all gezet?quote:
Bewijs willen wequote:
Ik weet oprecht niet hoe je die heliumstem in SAM maaktquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kijk uit met dat soort opmerkingen of je krijgt hier alle hitsige mannen achter je aan!ik.ben wel wat gewend hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
jazeker. ruimte zat hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je daar een speciale afwerkplek voor?
Ja SAM loopt wel vaker te kutten. Heb je 4.9.2. of lager?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet wetenquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Jaquote:
goed te passe?quote:
Lagerquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja SAM loopt wel vaker te kutten. Heb je 4.9.2. of lager?
quote:
quote:
Ja..nou ik had hem bijna nodig.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik.ben wel wat gewend hieralles kan kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Nee dat is geen effect, maar echt een bug tijdens het uitzenden. Heb ik ook vaker gehad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb net even met SAM lope kloten. Een dikke echo lukt wel, maar die chipmunk kan ik zo even niet vinden
mond-op-mond beademing nodig?quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik.ben wel wat gewend hierGelukkig. Want ik heb een vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Nou aan het zuurstof mag ik welquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mond-op-mond beademing nodig?
Neuh dan doet hij het gewoon helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:31 schreef robdriessen het volgende:
Misschien is dat de 'beveiliging' omdat je trial periode is afgelopen, dat de mic standaard op chipmunk level wordt gezet.....
Huuuu peerd!quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE KLOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
Nou dit was eerder de kindertelefoon.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
Nou ja, dan missen jullie lekker mijn 06 stem
De kwartjes zijn op hoorde ik.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dit was eerder de kindertelefoon.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat was inmiddels al duidelijk. Maar dat bedoelde ik dus ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Argon helpt zeker niet? Dat heb ik hier nog wel staanquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:32 schreef Kally het volgende:
Nou ja, dan missen jullie lekker mijn 06 stem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |