Jij ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ga jullie helaas alweer verlaten
Kally, dank voor de muziekjes. En iedereen nog een fijne avond
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
quote:
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditiequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heb ik nooit een goed werkende passer gehad (JA IK HEB DE SPELLING NU WEL GOED!!
)
Die dingen gingen altijd de eerste dag kapot van mij en die kreeg ik de rest van het jaar niet meer in orde.
Die had je alquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]Ja hallo! Krijg ik ineens een imago hier?
doe rustig aanquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
Die had ik binnen een jaar wel geslooptquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditie
quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn beide passers van de middelbare school in werkbare conditie
Doei Stifflerquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
je roept het over jezelf afquote:
Ik gebruikte passernaalden voor hele andere dingen dan dat ze voor bedoeld waren.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
[..]Volgens mij heb ik nooit een goed werkende passer gehad (JA IK HEB DE SPELLING NU WEL GOED!!
)
Die dingen gingen altijd de eerste dag kapot van mij en die kreeg ik de rest van het jaar niet meer in orde.
Wat kan je aan een passer slopen? Gebruikten jullie die dan om mee te werpen of zo, vanwege de punt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Die had ik binnen een jaar wel gesloopt
Dat krijg je als je de benen te wijd doetquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:50 schreef ToT het volgende:
)
dat doe je knapquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je een selfmade-tattoo?quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:53 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik gebruikte passernaalden voor hele andere dingen dan dat ze voor bedoeld waren.
ik ook nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:52 schreef ToT het volgende:
[..]Ja maar ik was niet degene die over anusringen begon!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |