Vooral als je slaapt. Zonde dat ik vergeten ben foto's te maken.quote:
Vraag maar aan de rest hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
eerst horen, dan neuken geloven
Kwijlend en snurkendquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vooral als je slaapt. Zonde dat ik vergeten ben foto's te maken.
Owjah, daar was bij ons nog een giga rel over, omdat meerdere leraren furieus riepen die dingen nooit gezegd te hebben en een rectificatie eisten!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:13 schreef MsMessy het volgende:
[..]
We hadden ook een schoolkrantje gemaakt door en voor leerlingen. Met eigen teksten, tekeningen en vooral ook alle fouten en versprekingen die leraren hadden gemaakt voluit gepubliceerd.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt die tijd tenminste nog mee mogen maken. Ik was al bedorven voor ik in de wieg lag
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt die tijd tenminste nog mee mogen maken. Ik was al bedorven voor ik in de wieg lag
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vooral als je slaapt. Zonde dat ik vergeten ben foto's te maken.
Jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik begon te roken op mijn 10e of 11eLekker stiekem met je vriendjes
In het kader van Movemberquote:
Oew bij ons is een 6e klasser (groep 8) echt zwaar in de problemen gekomen omdat hij op het schoolplein rookte!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef ACT-F het volgende:
Ik nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik heb het alleen meteen aan mijn mams verteld, zo braaf was ik ooit, wat is er gebeurd?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik nietMaar rond mijn 14e zei ik: hè, ik ga een peuk proberen. Niet over de longen hè
Ging ik daar in de achtertuin 'paffen'
Mijn moeder zei ook, nou je bent nog wel erg jong, ja uhuhquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik nietMaar rond mijn 14e zei ik: hè, ik ga een peuk proberen. Niet over de longen hè
Ging ik daar in de achtertuin 'paffen'
Bij ons op school mocht je op de middelbare in de 1e en 2e ook niet zichtbaar rokend op het schoolplein worden aangetroffen. Boeie, liep je naar het fietsenhok waar de bovenbouw rookte en verschuilde je je achter hunquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew bij ons is een 6e klasser (groep 8) echt zwaar in de problemen gekomen omdat hij op het schoolplein rookte!
Daarom deden we het ver uit het zichtquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oew bij ons is een 6e klasser (groep 8) echt zwaar in de problemen gekomen omdat hij op het schoolplein rookte!
En toen verpestte ik voor altijd dit nummer voor jequote:
Ze werden bij ons gezegd dat ze dan maar beter op hun woorden moesten letten en er niet mee lopen strooien of ze zwarte piet warenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, daar was bij ons nog een giga rel over, omdat meerdere leraren furieus riepen die dingen nooit gezegd te hebben en een rectificatie eisten!
Och k heb niet echt wat met dit nummer, maar Mama Appelsapjes kunnen nummers idd kats verneuken ja!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
En toen verpestte ik voor altijd dit nummer voor je
Chocoladesigarettenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef ToT het volgende:
[..]MEEN je!
Ik weet nog dat ik na alle gebruikelijke preken ook nog eens een preek kreeg toen ik met een nepsigaret uit een een fopwinkel thuis kwam!
Wie niet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef ACT-F het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |