quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel in de schoen van mijn kids gestopt hoor
Heb ik nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik twee maanden geleden voor het eerst in mijn leven een waterpijp heb gerookt? Na een half uur was ik misselijk, want ik rookte vol over m'n longen![]()
De jeugd vind zichzelf al snel oudquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Als hij oud is dan zijn wij......... NEE
Jullie zijn zo smaakvol als Old Amsterdam.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Genoeg wetenschappelijk onderzoek naar gedaan in de USA. Maar de EU wil zijn eigen onderzoekenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt idd!Het is een echt goed alternatief omdat het minder schadelijk is, maar omdat het nooit echt goed wetenschappelijk onderzocht schijnt te zijn, moet het weer eens verboden worden!
Worteltjes krijg je een sixpack van zeggen zequote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, omdat het lurken aan zo'n pijpje mij beter bevalt dan worteltjes eten
In de bloei van ons levenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Fossielquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Ik ben nog steeds jong en onbedorvenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij hebt die tijd tenminste nog mee mogen maken. Ik was al bedorven voor ik in de wieg lag
quote:
quote:
Ik al bijna 20 jaar niet meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wil je geloven dat ik twee maanden geleden voor het eerst in mijn leven een waterpijp heb gerookt? Na een half uur was ik misselijk, want ik rookte vol over m'n longen![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Jij wel..quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jong en onbedorven
Sorry,quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wel..
* Kally zucht en houdt hand voor haar voorhoofd voor ze bevallig neervalt
Ja idd, sommige mensen die een worteltje aten als alternatief!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb ze ook, omdat het lurken aan zo'n pijpje mij beter bevalt dan worteltjes eten
Ik ga deze bui vasthouden, morgen verplicht alleen lachenquote:
* robdriessen paints Kally like one of his French girlsquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij wel..
* Kally zucht en houdt hand voor haar voorhoofd voor ze bevallig neervalt
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds jong en onbedorven
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef robdriessen het volgende:
Nog 4 jaar en ik word verbannen naar 40+
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga deze bui vasthouden, morgen verplicht alleen lachen
Dan verhuizen we Radio49 gewoon die kant op, want dan zijn er teveel oudjes hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef robdriessen het volgende:
Uhhhh? Explain je nader?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
* robdriessen paints Kally like one of his French girls
Ik wel...of anderen ervan overtuigd zijn weet ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Worteltjes krijg je een sixpack van zeggen ze
Weet ikquote:
Het alternatief van roken is...quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, sommige mensen die een worteltje aten als alternatief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sounds like a planquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan verhuizen we Radio49 gewoon die kant op, want dan zijn er teveel oudjes hier
Misschien dat we in 40+ de rollators met korting kunnen kopenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Dan verhuizen we Radio49 gewoon die kant op, want dan zijn er teveel oudjes hier
ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wel...of anderen ervan overtuigd zijn weet ik niet.
Nog 13 maand en 9 dagen voor mij!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:26 schreef robdriessen het volgende:
Zat herhaling van Graham Norton te kijken, een van die gasten van scrubs was sporten, kwam Arnold binnenwandelen en vroeg aan hem wat wil je bereiken, die gozer uhhhh sixpack? Arnold, dan moet je worteltjes etenquote:
Die katquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
http://knowyourmeme.com/m(...)of-your-french-girls
Ja ik ben 40, maar geen bokquote:
Tja 49 is sowieso al 40+ he!quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
geit?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |