Ja.quote:
wil je donraja er ook bij zetten in de TT?quote:
Dat kanquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb enorm veel zin in nasi met een goede lik pindasaus.
Geen gebakken uitjes?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb enorm veel zin in nasi met een goede lik pindasaus.
Rebel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteraard. Zojuist ook een handje gebakken uitjes gesnoept.
We hebben hier duidelijk met maffia te makenquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Uiteraard. Zojuist ook een handje gebakken uitjes gesnoept.
Dom wijf. Beetje gaan slaan. Pownews is sowieso kanjertreurig. Huilbabies zijn 't.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:08 schreef RensAjacied het volgende:
Die chick van Pownews is een pittig ding hoor haha. Hebben jullie dat fragment gezien?
Stinho, vond je dat nummer van die kerelt die bij VI was mooi? Vond ik echt prachtig.quote:
Nopequote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest net 4x achter mekaar niezen, da's toch een teken dat het morgen goed weer wordt?
3xquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik moest net 4x achter mekaar niezen, da's toch een teken dat het morgen goed weer wordt?
Dat is het teken dat je karma een nies extra gaf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha Danny ook hé. Ik zeg al maanden dat hij een keertje echte klappen krijgt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dom wijf. Beetje gaan slaan. Pownews is sowieso kanjertreurig. Huilbabies zijn 't.
quote:
quote:
Nee, dan ben je per definitie gediskwalificeerd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]Telt het dat het eerst 3x was en een kleine 20 sec later de 4e?
Jammerquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, dan ben je per definitie gediskwalificeerd.
Jij hebt liever slecht weer morgen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien vinden anderen dat niet.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vandaag een visioen.
Engeland gaat het WK winnen tegen Brazilië.
Nederland - Engeland halve finale en Brazilië - Duitsland.
Quote dit voor het nageslacht.
engeland en nederland allebei lucky loting om halve finale te halenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vandaag een visioen.
Engeland gaat het WK winnen tegen Brazilië.
Nederland - Engeland halve finale en Brazilië - Duitsland.
Quote dit voor het nageslacht.
Engelse nationale teamquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
engeland en nederland allebei lucky loting om halve finale te halen
engeland wint dat op pingels en dan 1-0 in finale tegen brazilië
Dit kan niet meer misgaanquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zo quote staat in mijn fobo
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de glazenwasser om zijn geld komt vragen, word ik altijd agressief.
Verwacht je dat hij het gratis voor je doet?quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de glazenwasser om zijn geld komt vragen, word ik altijd agressief.
Altijd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, sta je nog open voor een kwalitatieve aanvulling van je playlist?
Tegenwoordig gebruiken ze toch liever een ladder.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:59 schreef kapiteintje het volgende:
Vroeger hadden alle glazenwassers een matje.
Nee, dan moet ik weer van mijn stoel komen. Dat is wat minder. Eerst kijk ik door mijn bovenraam naar buiten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verwacht je dat hij het gratis voor je doet?
Het leuke is dat je dan je raam open kunt doen en de ladder kunt laten wiebelen hi ha ho.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken ze toch liever een ladder.
Ik weet nog dat het altijd voor veel consternatie zorgde als de glazenwasser bij onze middelbare school met z'n ladder op de tweede verdieping langskwam.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leuke is dat je dan je raam open kunt doen en de ladder kunt laten wiebelen hi ha ho.
Tegenwoordig hebben wij daar niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het altijd voor veel consternatie zorgde als de glazenwasser bij onze middelbare school met z'n ladder op de tweede verdieping langskwam.
Wijf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar geef ff een richting aan dan. Ik heb zoveel goede muziek voor je.
Hij is er weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[Geo's tv tip] 22.00 RTL7 Double Team met JCvD & Dennis Rodman
Topshowquote:Danny Ghosen
Werd tijdens zijn werk aangevallen door medewerkers van de Angolese ambassade
Dominique Weesie
Voorzitter Powned over de aanval op verslaggever Danny Ghosen
Anousha Nzume
In debat over de vraag of Nederland racistischer wordt
Thierry Baudet
Zihni Özdil
Margriet van der Linden
Wordt vrouwen-vertegenwoordiger van Nederland bij de VN
Tania Kross
Keek voor ons de documentaire over Serge Kakudji
Serge Kakudji
Congolese operazanger uit de sloppenwijken, die doorbreekt in Parijs
http://pauwenwitteman.vara.nl/
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is er weer.Soldaatje Spervuur.
Gisteren was de grote Steven Seagalquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jean Claude van "motherfucking" Damme zoals hij bij RTL7 genoemd wordt, wat een held
Ze waten daar wat mannen willen.
Wat een aidsuitzending gaat dat worden, die sla ik over.quote:
Hele VARA is aids, hele PO eigenlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Pauw en Witteman, vrijwel altijd een aidsshow.
quote:
Niels Geusebroekquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luister deze.
Deze hoort op 1 en niet dat schrale kut nummer Hey Brother
Ik vind Hey Brother een goede productie. Zoals vrijwel alles wat Avicii maakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luister deze.
Ken heel die gast niet maar weet wel dat zijn stem meer panties laat droppen dan die kop van jou.quote:
Vind veel van Avicii goed, maar deze vind ik niks..quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Hey Brother een goede productie. Zoals vrijwel alles wat Avicii maakt.
Wist niet dat het Nederlands was maar wat een 13 in het dozijn nummer. Al kan ik mij er verder niet echt aan storen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luister deze.
Moet ik hem nu wel goed vinden?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken heel die gast niet maar weet wel dat zijn stem meer panties laat droppen dan die kop van jou.
Beetje ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik hem nu wel goed vinden?
Ik vind 't aanstekelijk. Mooie zanglijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind veel van Avicii goed, maar deze vind ik niks..
Nu kom je een beetje over als RenSCHquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WE SHALL NOT SURRENDER
VBL SC HOOLIGANS
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WE SHALL NOT SURRENDER
VBL SC HOOLIGANS
Volgens mij was het speciale aan dit nummer dat hij de hartslag van een ongeboren kind erin verwerkt heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist niet dat het Nederlands was maar wat een 13 in het dozijn nummer. Al kan ik mij er verder niet echt aan storen.
Jepquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij was het speciale aan dit nummer dat hij de hartslag van een ongeboren kind erin verwerkt heeft.
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Pauw en Witteman, vrijwel altijd een aidsshow.
Uh, oké. Ik geloof niet dat ik er echt de meerwaarde van in. Al zal het heus zijn eigen kind betreffen en daarmee emotionele waarde meebrengen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij was het speciale aan dit nummer dat hij de hartslag van een ongeboren kind erin verwerkt heeft.
Dan is dit toch een mooier gebaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké. Ik geloof niet dat ik er echt de meerwaarde van in. Al zal het heus zijn eigen kind betreffen en daarmee emotionele waarde meebrengen.
Geen zin om er naar te gaan luisteren, maar hij heeft in ieder geval een prima artiestennaam gekozen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb die Niels Geusbroek gemist denk ik, heeft die de Voice gewonnen ofzo?
Niet te hard zeggen straks wordt C_A weer jaloers.quote:
Arme Sylviequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is dit toch een mooier gebaar
[ afbeelding ]
[..]
Geen zin om er naar te gaan luisteren, maar hij heeft in ieder geval een prima artiestennaam gekozen.
waar op?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen straks wordt C_A weer jaloers.
Van CRE, hij is groot expert op het gebied van bijna alle vormen van handwerken.quote:
Ze koesterde kennelijk zelf het modschap.quote:
General Chat inmiddels. Hij promoveert snel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van CRE, hij is groot expert op het gebied van bijna alle vormen van handwerken.
Nee van GC.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van CRE, hij is groot expert op het gebied van bijna alle vormen van handwerken.
Ik heb het gevoel dat hij binnen de organisatie zal blijven stijgen, dat is niet het eindstation.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze koesterde kennelijk zelf het modschap.
[..]
General Chat inmiddels. Hij promoveert snel.
Oh google zegt dat hij Niels Geusebroek heet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Niels+Geusbroek
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is dit toch een mooier gebaar
[ afbeelding ]
[..]
Geen zin om er naar te gaan luisteren, maar hij heeft in ieder geval een prima artiestennaam gekozen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
General Chat inmiddels. Hij promoveert snel.
ja Damianquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?
Welk artikel heb jij gelezen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?
Zal hij ook bij zijn geliefde CRE eindigen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een Blitzcarriëre. Als hij zo doorgaat heeft hij de hele tent hier over een maand overgenomen.
Mijn zuurkool is klaar![]()
![]()
Daar schijnt wel flink genaaid te worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk artikel heb jij gelezen?
[..]
Zal hij ook bij zijn geliefde CRE eindigen?
Is die rechter een jongentje dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een beetje een meisje
[ afbeelding ]
Als je had gezegd dat het een lelijk meisje was had ik je geloofdquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een beetje een meisje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is die rechter een jongentje dan?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele VARA is aids, hele PO eigenlijk
Dat was m'n bedoeling ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kom je een beetje over als RenSCH
#emomomentjequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook nog leverpijn als je op je zij ligt?
Pas paar uurtjes wakker, lekker man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lang dagje alles. Viel net in slaap op mijn stoel.
Nice man. Vrij dagje alles.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas paar uurtjes wakker, lekker man.
Ik kom net van buiten, hond uitgelaten. Nu krijg ik het niet meer warmquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier valt het mee. Buiten is het wel hartstikke koud
Erg is dat hequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten, hond uitgelaten. Nu krijg ik het niet meer warm
Bevroren..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg is dat heIk ging boodschappen doen, ik was bevroren toen ik terugkwam. Vanmorgen had ik ook de verwarming nog niet aan hier omdat ik alles had openstaan om schoon te maken. Het leek wel een ijskast
Mjah ik overdreef idd een beetjequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bevroren..dat is wat overdreven maar ik doe wel mijn handschoenen aan ja als ik naar buiten ga
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer écht voetbal, godzijdank.
Hopelijk wint PSV weer eens een potjequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer écht voetbal, godzijdank.
Tegen Heerenveen toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk wint PSV weer eens een potje
Ik hou eigenlijk helemaal niet van de winter. Die kou, niet weten wat je aan moet naar je werkquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg is dat heIk ging boodschappen doen, ik was bevroren toen ik terugkwam. Vanmorgen had ik ook de verwarming nog niet aan hier omdat ik alles had openstaan om schoon te maken. Het leek wel een ijskast
Ik ook niet en HELEMAAL niet van sneeuwquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk helemaal niet van de winter. Die kou, niet weten wat je aan moet naar je werk
Hoewel ik schaatsen wel weer leuk vind
Ik ben er toch meer in geïnteresseerd hoe Ajax Barcelona gaat vernederen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:09 schreef hafcfan het volgende:
Dinsdag Dortmund-Napoli. Kraker van de week.
Ik ben vannacht mijn handschoenen kwijtgeraakt. Het doet wat met een mens.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bevroren..dat is wat overdreven maar ik doe wel mijn handschoenen aan ja als ik naar buiten ga
Dat boeit me niet veel. Wint Barcelona toch simpel en Milaan word 2e.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben er toch meer in geïnteresseerd hoe Ajax Barcelona gaat vernederen.
Ik heb gelukkig 3 paarquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben vannacht mijn handschoenen kwijtgeraakt. Het doet wat met een mens.
Ik was vorige week mijn sjaal verlorenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is HELEMAAL geweldig meidquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was vorige week mijn sjaal verloren
Gelukkig heb ik nu een supermooie warme PAARSE sjaal gekocht
Gewoon naar de zeeman gaan, koop je ze voor 3 euro ofso..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wereldverbeteraar op alle terreinen zonder hier enige moeite voor te hoeven doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag ik de grap al weten van het in capslock typen
ik ben nu communistquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wereldverbeteraar op alle terreinen zonder hier enige moeite voor te hoeven doen.
OKEE LEUK HOORquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik was vorige week mijn sjaal verloren
Gelukkig heb ik nu een supermooie warme PAARSE sjaal gekocht
En die zijn ook warm?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb van die fijne dunne sporthandschoentjes van nike. Aidsrelaxed want je hoeft ze nauwelijks uit te doen voor wat verfijndere handelingen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook HARSTIKKE blij Caland
Dit. Ik heb ook een paar in Adidas, maar die zijn iets minder warm.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb van die fijne dunne sporthandschoentjes van nike. Aidsrelaxed want je hoeft ze nauwelijks uit te doen voor wat verfijndere handelingen.
Ja zijn prima. Maar ik heb het sowieso niet zo heel snel koud. En mijn winterjas heeft relaxte diepe zakken.quote:
De gedachten van wodka drinken in een commiblock met kameraden onder een dekentje omdat dat de verwarming en licht uit is gevallen heeft me overgehaald.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik bal mijn vuist voor je kameraad.
In Tilburg moet je niet komen, gevaarlijke stad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapi doe niet zo vervelend, ik ben moe en ik heb het koud.
Anders kom ik je slaan ofzo
Dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve als het een jodensjaal is natuurlijk.
Ik ben er wel eens geweestquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Tilburg moet je niet komen, gevaarlijke stad.
Okquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapi doe niet zo vervelend, ik ben moe en ik heb het koud.
Anders kom ik je slaan ofzo
En een schaduweconomie waarin je zelfs met brood kunt dealen op de hoek van de straat omdat de overheid enkel in kwantiteit denkt en daarom maar schroefjes blijft producerenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De gedachten van wodka drinken in een commiblock met kameraden onder een dekentje omdat dat de verwarming en licht uit is gevallen heeft me overgehaald.
so comfy
In de fik steken.. en dat wijf erbij!quote:
Is er wel vroeg bij dan met z'n drankprobleemquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Amateurs, zal jou als alcholist niet gebeuren he
Ik denk ik meteen aan de racekak ben als ik dit drinkquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Over drank gesproken.
deze is lekker
[ afbeelding ]
aaan de racekak van chocolade?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk ik meteen aan de racekak ben als ik dit drink
Speel je zeker heel laag. Goeie teams moeten altijd later.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaan de racekak van chocolade?
Ik ga even mijn voetbaltas inpakken
Ik HAAT vroeg voetballen, doe mij maar 15:00 uur ofzo
Wij spelen altijd om 15:00 uur. Dus dank je voor het complimentquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speel je zeker heel laag. Goeie teams moeten altijd later.
Waarom zeg je dan dat je vroeg voetballen haat als je altijd om 3 uur speelt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij spelen altijd om 15:00 uur. Dus dank je voor het compliment
Ja ik speel in het vriendenteam vijfde klasseDe tijd van het eerste heb ik achter me gelaten, teveel verplichtingen
Omdat ze aandacht wil, eerst was het dat het koud is en nu dit..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je vroeg voetballen haat als je altijd om 3 uur speelt?
Ik denk dat ze ongesteld is. Ze zit ook weer op chocolade te geilen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze aandacht wil, eerst was het dat het koud is en nu dit..
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongesteld is. Ze zit ook weer op chocolade te geilen.
eenmalig om kwart voor 12 kneusquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je vroeg voetballen haat als je altijd om 3 uur speelt?
Ik ben niet ongesteldquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongesteld is. Ze zit ook weer op chocolade te geilen.
Jezus Typischquote:
Slidingbroekjes dragen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus Typisch
Ik heb het al wat warmer. Ben op zoek naar mijn slidingsbroekje. En als ik die niet kan vinden, dan moet ik nog eerder opstaan om er 1 te gaan halen
Dan is het dus ook niet altijd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eenmalig om kwart voor 12 kneus
(en ja dat is vroeg voor mij, zeker op een zaterdag)
Ik heb geen zin in schaafwonden op mijn benen, dit voorkomt het nog een 'beetje'quote:
Bijna altijd danquote:
Waarom?quote:
Omdat vrouwen naakt moeten zijn, daarom.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat vrouwen naakt moeten zijn, daarom.
Warmquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker warm voor onder je korte broek en handig bij het maken van een sliding. Deze broek zit strak en beschermd je tegen kou en de ruwe grasmat.![]()
Het houd mijn bovenbeenspieren warmquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WarmZeik niet zo ik heb nog nooit kouwe benen gehad met voetballen. Lange broeken eronder is al helemaal schandalig. Mocht bij ons ook nooit. Alleen handschoenen kan ik nog wel begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon voor mietjes. Klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker warm voor onder je korte broek en handig bij het maken van een sliding. Deze broek zit strak en beschermd je tegen kou en de ruwe grasmat.![]()
ik vind het niet erg om een mietje te zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon voor mietjes. Klaar.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het niet erg om een mietje te zijn
Bij damesvoetbal is het juist andersom denk ik. De mietjes hebben daar geen slidingbroeken, omdat ze geen slidings maken ivm vuile broekjes.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij damesvoetbal is het juist andersom denk ik. De mietjes hebben daar geen slidingbroeken, omdat ze geen slidings maken ivm vuile broekjes.
beide goede films inderdaad, al had ik iets meer verwacht van man of steelquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pacific Rim?
Man of Steel?
Die moet ik nu downloaden van Villa
Ik wilde eigenlijk The Vampire Diaries gaan kijken zo. Maar weer strontverkouden, en wil lekker op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
beide goede films inderdaad, al had ik iets meer verwacht van man of steel
heb hem ook nog niet gezien, ik denk dat ik hem later op de avond kijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk The Vampire Diaries gaan kijken zo. Maar weer strontverkouden, en wil lekker op tijd naar bed.Dus ik kijk hem morgen denk ik
Ik snap er soms geen kut meer van hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb hem ook nog niet gezien, ik denk dat ik hem later op de avond kijk
ja het is een beetje overusedquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap er soms geen kut meer van hoor
Al die doppelgangers
Fatsoenlijke films met een degelijk verhaal in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pacific Rim?
Man of Steel?
Die moet ik nu downloaden van Villa
Trailer zag er veelbelovend uit iig. Weet alleen nooit of ik er voor in de stemming ben, maargoed. Ga 'm toch ff downloaden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geweldige film. Je moet wel drama leuk vinden.
Twee streampjes aanzetten joh.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
13:45 Everton - Liverpool
18:30 Borussia Dortmund - Bayern Munich
18:45 PSV Eindhoven - SC Heerenveen
20:45 Ajax - Heracles
zondag
12:30 RKC Waalwijk - Feyenoord
14:30 Manchester City - Tottenham Hotspur
En weer de topper van het weekend tegelijk met PSVZe doen het volgens mij gewoon expres.
Ik heb het al druk genoeg met het gepruts van PSV aankijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee streampjes aanzetten joh.
Ik snap je probleemquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg met het gepruts van PSV aankijken.
Red 2 was wel lachequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trailer zag er veelbelovend uit iig. Weet alleen nooit of ik er voor in de stemming ben, maargoed. Ga 'm toch ff downloaden.
tot zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed een bezoekje brengen
Trusten
fucking druk, zoals altijd, moet eigenlijk morgen wat inleveren maar schuif het telkens naar voren yoloquote:
niet druk in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
fucking druk, zoals altijd, moet eigenlijk morgen wat inleveren maar schuif het telkens naar voren yolo
en jij
Net ook mijn uitstelproject afgerondquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
fucking druk, zoals altijd, moet eigenlijk morgen wat inleveren maar schuif het telkens naar voren yolo
en jij
brave stijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net ook mijn uitstelproject afgerond
dikzakquote:
Alsof dat moeilijk is op mbo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
en jij
onze 'opleiding' is niet te vergelijken met andere, wij krijgen les van ervaren mensen die enorm veel ervaring hebben of bij het filmacademie hebben gestudeerd enzo, plus dit is best een pittige opdracht jaquote:
Niets op het mbo is van hoog niveau.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
onze 'opleiding' is niet te vergelijken met andere, wij krijgen les van ervaren mensen die enorm veel ervaring hebben of bij het filmacademie hebben gestudeerd enzo, plus dit is best een pittige opdracht ja
een soortgelijke hbo opleiding die ik ken doet het toch echt vele malen slechterquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets op het mbo is van hoog niveau.
Veel studies op het hbo zijn ook van een laag niveau.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
een soortgelijke hbo opleiding die ik ken doet het toch echt vele malen slechter
Haha daar stond isquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel studies op het hbo zijn ook van een laag niveau.
dat was wel te zien ja, maar op mijn vakgebied qua scholen is alleen de filmacademie echt van een veel hoger niveau, maar daar wordt ook alleen maar 1 op de 100 aangenomen ofzoquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel studies op het hbo zijn ook van een laag niveau.
Wat is jouw vakgebied?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:12 schreef Tyron het volgende:
[..]
dat was wel te zien ja, maar op mijn vakgebied qua scholen is alleen de filmacademie echt van een veel hoger niveau, maar daar wordt ook alleen maar 1 op de 100 aangenomen ofzo
av-productiequote:
Oh, dat lijkt me wel leuk om te doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:14 schreef Tyron het volgende:
[..]
av-productie
cameraman/regie/productie/editing/beetje fx
ik studeer dit jaar af als video-editor
ja, maarja soms ook kut, moest afgelopen dagen kwart over 6 opstaan en was meeste avonden tussen 10 en 11 thuisquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me wel leuk om te doen.
Kutlevenquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja, maarja soms ook kut, moest afgelopen dagen kwart over 6 opstaan en was meeste avonden tussen 10 en 11 thuis
vermoeiend
Daar moet je dan ook wel hard van genieten dan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja, maar maakt het weekend wel extra lekker
geilquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet je dan ook wel hard van genieten dan.
quote:
In het Ajax-topic gaat het los hoor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik verveel me en VBL is dood.
Normaal had ik LitmanenAFCA gezegd, maar dat kind van Dj-Day-V en Stijn maakt het wel heel erg bont.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:37 schreef Tyron het volgende:
litmanenafca smoofie davyleiden
award grootste mongool ajax topic
lastige keus
Over de toekomst van Ajax. Maar er zijn mensen die denken dat Ajax binnen 3 jaar de CL kan winnen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:38 schreef RensAjacied het volgende:
Waar gaat het over in het Ajax topic dan?
Litmanen heeft helemaal niet bij Heerenveen gespeeld.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Litmanen ohooh Litmanen ohooh
Je doelt toch niet op dat debiel wat ik zei hè? Dat is namelijk redelijk normaal op de FOK!s.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
JR je zal best een aardige knul zijn maar dat schelden moet je achterwegen laten dat laat weinig klasse zien. Ik neem aan dat je geen MBO ijzerhandel hebt gedaan dus dat moet je wel lukken toch?
Natuurlijk doel ik daar op. Is nergens voor nodig namelijk en dan is er nog een kleine kans dat ik je serieus neemquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je doelt toch niet op dat debiel wat ik zei hè? Dat is namelijk redelijk normaal op de FOK!s.
Ah je bent nieuw, stel jezelf eens voor.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk doel ik daar op. Is nergens voor nodig namelijk
Oke sorry daarvoor danquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk doel ik daar op. Is nergens voor nodig namelijk
Nee ik ben er namelijk weer vandoor. Fijne avond herenquote:Op zaterdag 23 november 2013 00:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah je bent nieuw, stel jezelf eens voor.
Kapiquote:Op zaterdag 23 november 2013 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers.
Net Zero Dark Thirty gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |