Pas paar uurtjes wakker, lekker man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lang dagje alles. Viel net in slaap op mijn stoel.
Nice man. Vrij dagje alles.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas paar uurtjes wakker, lekker man.
Ik kom net van buiten, hond uitgelaten. Nu krijg ik het niet meer warmquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier valt het mee. Buiten is het wel hartstikke koud
Erg is dat hequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten, hond uitgelaten. Nu krijg ik het niet meer warm
Bevroren..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg is dat heIk ging boodschappen doen, ik was bevroren toen ik terugkwam. Vanmorgen had ik ook de verwarming nog niet aan hier omdat ik alles had openstaan om schoon te maken. Het leek wel een ijskast
Mjah ik overdreef idd een beetjequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bevroren..dat is wat overdreven maar ik doe wel mijn handschoenen aan ja als ik naar buiten ga
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer écht voetbal, godzijdank.
Hopelijk wint PSV weer eens een potjequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer écht voetbal, godzijdank.
Tegen Heerenveen toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk wint PSV weer eens een potje
Ik hou eigenlijk helemaal niet van de winter. Die kou, niet weten wat je aan moet naar je werkquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg is dat heIk ging boodschappen doen, ik was bevroren toen ik terugkwam. Vanmorgen had ik ook de verwarming nog niet aan hier omdat ik alles had openstaan om schoon te maken. Het leek wel een ijskast
Ik ook niet en HELEMAAL niet van sneeuwquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk helemaal niet van de winter. Die kou, niet weten wat je aan moet naar je werk
Hoewel ik schaatsen wel weer leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |