Ik heb het gevoel dat hij binnen de organisatie zal blijven stijgen, dat is niet het eindstation.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze koesterde kennelijk zelf het modschap.
[..]
General Chat inmiddels. Hij promoveert snel.
Oh google zegt dat hij Niels Geusebroek heet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Niels+Geusbroek
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is dit toch een mooier gebaar
[ afbeelding ]
[..]
Geen zin om er naar te gaan luisteren, maar hij heeft in ieder geval een prima artiestennaam gekozen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
General Chat inmiddels. Hij promoveert snel.
ja Damianquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?
Welk artikel heb jij gelezen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?
Zal hij ook bij zijn geliefde CRE eindigen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een Blitzcarriėre. Als hij zo doorgaat heeft hij de hele tent hier over een maand overgenomen.
Mijn zuurkool is klaar![]()
![]()
Daar schijnt wel flink genaaid te worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk artikel heb jij gelezen?
[..]
Zal hij ook bij zijn geliefde CRE eindigen?
Is die rechter een jongentje dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een beetje een meisje
[ afbeelding ]
Als je had gezegd dat het een lelijk meisje was had ik je geloofdquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een beetje een meisje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is die rechter een jongentje dan?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele VARA is aids, hele PO eigenlijk
Dat was m'n bedoeling ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kom je een beetje over als RenSCH
#emomomentjequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij was het speciale aan dit nummer dat hij de hartslag van een ongeboren kind erin verwerkt heeft.
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook nog leverpijn als je op je zij ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |