Wist niet dat het Nederlands was maar wat een 13 in het dozijn nummer. Al kan ik mij er verder niet echt aan storen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luister deze.
Deze hoort op 1 en niet dat schrale kut nummer Hey Brother
Moet ik hem nu wel goed vinden?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ken heel die gast niet maar weet wel dat zijn stem meer panties laat droppen dan die kop van jou.
Beetje ja.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet ik hem nu wel goed vinden?
Ik vind 't aanstekelijk. Mooie zanglijn.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind veel van Avicii goed, maar deze vind ik niks..
Nu kom je een beetje over als RenSCHquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WE SHALL NOT SURRENDER
VBL SC HOOLIGANS
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
WE SHALL NOT SURRENDER
VBL SC HOOLIGANS
Volgens mij was het speciale aan dit nummer dat hij de hartslag van een ongeboren kind erin verwerkt heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wist niet dat het Nederlands was maar wat een 13 in het dozijn nummer. Al kan ik mij er verder niet echt aan storen.
Jepquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij was het speciale aan dit nummer dat hij de hartslag van een ongeboren kind erin verwerkt heeft.
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Pauw en Witteman, vrijwel altijd een aidsshow.
Uh, oké. Ik geloof niet dat ik er echt de meerwaarde van in. Al zal het heus zijn eigen kind betreffen en daarmee emotionele waarde meebrengen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij was het speciale aan dit nummer dat hij de hartslag van een ongeboren kind erin verwerkt heeft.
Dan is dit toch een mooier gebaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, oké. Ik geloof niet dat ik er echt de meerwaarde van in. Al zal het heus zijn eigen kind betreffen en daarmee emotionele waarde meebrengen.
Geen zin om er naar te gaan luisteren, maar hij heeft in ieder geval een prima artiestennaam gekozen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb die Niels Geusbroek gemist denk ik, heeft die de Voice gewonnen ofzo?
Niet te hard zeggen straks wordt C_A weer jaloers.quote:
Arme Sylviequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is dit toch een mooier gebaar
[ afbeelding ]
[..]
Geen zin om er naar te gaan luisteren, maar hij heeft in ieder geval een prima artiestennaam gekozen.
waar op?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te hard zeggen straks wordt C_A weer jaloers.
Van CRE, hij is groot expert op het gebied van bijna alle vormen van handwerken.quote:
Ze koesterde kennelijk zelf het modschap.quote:
General Chat inmiddels. Hij promoveert snel.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van CRE, hij is groot expert op het gebied van bijna alle vormen van handwerken.
Nee van GC.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van CRE, hij is groot expert op het gebied van bijna alle vormen van handwerken.
Ik heb het gevoel dat hij binnen de organisatie zal blijven stijgen, dat is niet het eindstation.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze koesterde kennelijk zelf het modschap.
[..]
General Chat inmiddels. Hij promoveert snel.
Oh google zegt dat hij Niels Geusebroek heet.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=Niels+Geusbroek
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan is dit toch een mooier gebaar
[ afbeelding ]
[..]
Geen zin om er naar te gaan luisteren, maar hij heeft in ieder geval een prima artiestennaam gekozen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
General Chat inmiddels. Hij promoveert snel.
ja Damianquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?
Welk artikel heb jij gelezen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hadden Raffie en Sylvie geen kids dan?
Zal hij ook bij zijn geliefde CRE eindigen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Wat een Blitzcarriëre. Als hij zo doorgaat heeft hij de hele tent hier over een maand overgenomen.
Mijn zuurkool is klaar![]()
![]()
Daar schijnt wel flink genaaid te worden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welk artikel heb jij gelezen?
[..]
Zal hij ook bij zijn geliefde CRE eindigen?
Is die rechter een jongentje dan?quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een beetje een meisje
[ afbeelding ]
Als je had gezegd dat het een lelijk meisje was had ik je geloofdquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind het een beetje een meisje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Is die rechter een jongentje dan?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hele VARA is aids, hele PO eigenlijk
Dat was m'n bedoeling ook.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kom je een beetje over als RenSCH
#emomomentjequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 22 november 2013 18:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ook nog leverpijn als je op je zij ligt?
Pas paar uurtjes wakker, lekker man.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lang dagje alles. Viel net in slaap op mijn stoel.
Nice man. Vrij dagje alles.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Pas paar uurtjes wakker, lekker man.
Ik kom net van buiten, hond uitgelaten. Nu krijg ik het niet meer warmquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier valt het mee. Buiten is het wel hartstikke koud
Erg is dat hequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten, hond uitgelaten. Nu krijg ik het niet meer warm
Bevroren..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg is dat heIk ging boodschappen doen, ik was bevroren toen ik terugkwam. Vanmorgen had ik ook de verwarming nog niet aan hier omdat ik alles had openstaan om schoon te maken. Het leek wel een ijskast
Mjah ik overdreef idd een beetjequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Bevroren..dat is wat overdreven maar ik doe wel mijn handschoenen aan ja als ik naar buiten ga
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer écht voetbal, godzijdank.
Hopelijk wint PSV weer eens een potjequote:Op vrijdag 22 november 2013 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen weer écht voetbal, godzijdank.
Tegen Heerenveen toch?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hopelijk wint PSV weer eens een potje
Ik hou eigenlijk helemaal niet van de winter. Die kou, niet weten wat je aan moet naar je werkquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Erg is dat heIk ging boodschappen doen, ik was bevroren toen ik terugkwam. Vanmorgen had ik ook de verwarming nog niet aan hier omdat ik alles had openstaan om schoon te maken. Het leek wel een ijskast
Ik ook niet en HELEMAAL niet van sneeuwquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou eigenlijk helemaal niet van de winter. Die kou, niet weten wat je aan moet naar je werk
Hoewel ik schaatsen wel weer leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |