Nee, dan moet ik weer van mijn stoel komen. Dat is wat minder. Eerst kijk ik door mijn bovenraam naar buiten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Verwacht je dat hij het gratis voor je doet?
Het leuke is dat je dan je raam open kunt doen en de ladder kunt laten wiebelen hi ha ho.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegenwoordig gebruiken ze toch liever een ladder.
Ik weet nog dat het altijd voor veel consternatie zorgde als de glazenwasser bij onze middelbare school met z'n ladder op de tweede verdieping langskwam.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leuke is dat je dan je raam open kunt doen en de ladder kunt laten wiebelen hi ha ho.
Tegenwoordig hebben wij daar niet zo'n last van.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet nog dat het altijd voor veel consternatie zorgde als de glazenwasser bij onze middelbare school met z'n ladder op de tweede verdieping langskwam.
Wijf.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar geef ff een richting aan dan. Ik heb zoveel goede muziek voor je.
Hij is er weer.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:04 schreef Geo4kant het volgende:
[Geo's tv tip] 22.00 RTL7 Double Team met JCvD & Dennis Rodman
Topshowquote:Danny Ghosen
Werd tijdens zijn werk aangevallen door medewerkers van de Angolese ambassade
Dominique Weesie
Voorzitter Powned over de aanval op verslaggever Danny Ghosen
Anousha Nzume
In debat over de vraag of Nederland racistischer wordt
Thierry Baudet
Zihni Özdil
Margriet van der Linden
Wordt vrouwen-vertegenwoordiger van Nederland bij de VN
Tania Kross
Keek voor ons de documentaire over Serge Kakudji
Serge Kakudji
Congolese operazanger uit de sloppenwijken, die doorbreekt in Parijs
http://pauwenwitteman.vara.nl/
quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij is er weer.Soldaatje Spervuur.
Gisteren was de grote Steven Seagalquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jean Claude van "motherfucking" Damme zoals hij bij RTL7 genoemd wordt, wat een held
Ze waten daar wat mannen willen.
Wat een aidsuitzending gaat dat worden, die sla ik over.quote:
Hele VARA is aids, hele PO eigenlijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Pauw en Witteman, vrijwel altijd een aidsshow.
quote:
Niels Geusebroekquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luister deze.
Deze hoort op 1 en niet dat schrale kut nummer Hey Brother
Ik vind Hey Brother een goede productie. Zoals vrijwel alles wat Avicii maakt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luister deze.
Deze hoort op 1 en niet dat schrale kut nummer Hey Brother
Ken heel die gast niet maar weet wel dat zijn stem meer panties laat droppen dan die kop van jou.quote:
Vind veel van Avicii goed, maar deze vind ik niks..quote:Op vrijdag 22 november 2013 18:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Hey Brother een goede productie. Zoals vrijwel alles wat Avicii maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |