Dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Behalve als het een jodensjaal is natuurlijk.
Ik ben er wel eens geweestquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Tilburg moet je niet komen, gevaarlijke stad.
Okquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kapi doe niet zo vervelend, ik ben moe en ik heb het koud.
Anders kom ik je slaan ofzo
En een schaduweconomie waarin je zelfs met brood kunt dealen op de hoek van de straat omdat de overheid enkel in kwantiteit denkt en daarom maar schroefjes blijft producerenquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De gedachten van wodka drinken in een commiblock met kameraden onder een dekentje omdat dat de verwarming en licht uit is gevallen heeft me overgehaald.
so comfy
In de fik steken.. en dat wijf erbij!quote:
Is er wel vroeg bij dan met z'n drankprobleemquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Amateurs, zal jou als alcholist niet gebeuren he
Ik denk ik meteen aan de racekak ben als ik dit drinkquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
Over drank gesproken.
deze is lekker
[ afbeelding ]
aaan de racekak van chocolade?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik denk ik meteen aan de racekak ben als ik dit drink
Speel je zeker heel laag. Goeie teams moeten altijd later.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aaan de racekak van chocolade?
Ik ga even mijn voetbaltas inpakken
Ik HAAT vroeg voetballen, doe mij maar 15:00 uur ofzo
Wij spelen altijd om 15:00 uur. Dus dank je voor het complimentquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Speel je zeker heel laag. Goeie teams moeten altijd later.
Waarom zeg je dan dat je vroeg voetballen haat als je altijd om 3 uur speelt?quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij spelen altijd om 15:00 uur. Dus dank je voor het compliment
Ja ik speel in het vriendenteam vijfde klasseDe tijd van het eerste heb ik achter me gelaten, teveel verplichtingen
Omdat ze aandacht wil, eerst was het dat het koud is en nu dit..quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je vroeg voetballen haat als je altijd om 3 uur speelt?
Ik denk dat ze ongesteld is. Ze zit ook weer op chocolade te geilen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ze aandacht wil, eerst was het dat het koud is en nu dit..
quote:Op vrijdag 22 november 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongesteld is. Ze zit ook weer op chocolade te geilen.
eenmalig om kwart voor 12 kneusquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom zeg je dan dat je vroeg voetballen haat als je altijd om 3 uur speelt?
Ik ben niet ongesteldquote:Op vrijdag 22 november 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ongesteld is. Ze zit ook weer op chocolade te geilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |