Slidingbroekjes dragen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jezus Typisch
Ik heb het al wat warmer. Ben op zoek naar mijn slidingsbroekje. En als ik die niet kan vinden, dan moet ik nog eerder opstaan om er 1 te gaan halen
Dan is het dus ook niet altijd.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eenmalig om kwart voor 12 kneus
(en ja dat is vroeg voor mij, zeker op een zaterdag)
Ik heb geen zin in schaafwonden op mijn benen, dit voorkomt het nog een 'beetje'quote:
Bijna altijd danquote:
Waarom?quote:
Omdat vrouwen naakt moeten zijn, daarom.quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat vrouwen naakt moeten zijn, daarom.
Warmquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker warm voor onder je korte broek en handig bij het maken van een sliding. Deze broek zit strak en beschermd je tegen kou en de ruwe grasmat.![]()
Het houd mijn bovenbeenspieren warmquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WarmZeik niet zo ik heb nog nooit kouwe benen gehad met voetballen. Lange broeken eronder is al helemaal schandalig. Mocht bij ons ook nooit. Alleen handschoenen kan ik nog wel begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon voor mietjes. Klaar.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker warm voor onder je korte broek en handig bij het maken van een sliding. Deze broek zit strak en beschermd je tegen kou en de ruwe grasmat.![]()
ik vind het niet erg om een mietje te zijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is gewoon voor mietjes. Klaar.
Dat blijkt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind het niet erg om een mietje te zijn
Bij damesvoetbal is het juist andersom denk ik. De mietjes hebben daar geen slidingbroeken, omdat ze geen slidings maken ivm vuile broekjes.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Bij damesvoetbal is het juist andersom denk ik. De mietjes hebben daar geen slidingbroeken, omdat ze geen slidings maken ivm vuile broekjes.
beide goede films inderdaad, al had ik iets meer verwacht van man of steelquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pacific Rim?
Man of Steel?
Die moet ik nu downloaden van Villa
Ik wilde eigenlijk The Vampire Diaries gaan kijken zo. Maar weer strontverkouden, en wil lekker op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
beide goede films inderdaad, al had ik iets meer verwacht van man of steel
heb hem ook nog niet gezien, ik denk dat ik hem later op de avond kijkquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk The Vampire Diaries gaan kijken zo. Maar weer strontverkouden, en wil lekker op tijd naar bed.Dus ik kijk hem morgen denk ik
Ik snap er soms geen kut meer van hoorquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb hem ook nog niet gezien, ik denk dat ik hem later op de avond kijk
ja het is een beetje overusedquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik snap er soms geen kut meer van hoor
Al die doppelgangers
Fatsoenlijke films met een degelijk verhaal in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pacific Rim?
Man of Steel?
Die moet ik nu downloaden van Villa
Trailer zag er veelbelovend uit iig. Weet alleen nooit of ik er voor in de stemming ben, maargoed. Ga 'm toch ff downloaden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geweldige film. Je moet wel drama leuk vinden.
Twee streampjes aanzetten joh.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
13:45 Everton - Liverpool
18:30 Borussia Dortmund - Bayern Munich
18:45 PSV Eindhoven - SC Heerenveen
20:45 Ajax - Heracles
zondag
12:30 RKC Waalwijk - Feyenoord
14:30 Manchester City - Tottenham Hotspur
En weer de topper van het weekend tegelijk met PSVZe doen het volgens mij gewoon expres.
Ik heb het al druk genoeg met het gepruts van PSV aankijken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee streampjes aanzetten joh.
Ik snap je probleemquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb het al druk genoeg met het gepruts van PSV aankijken.
Red 2 was wel lachequote:Op vrijdag 22 november 2013 22:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trailer zag er veelbelovend uit iig. Weet alleen nooit of ik er voor in de stemming ben, maargoed. Ga 'm toch ff downloaden.
tot zoquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:30 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn bed een bezoekje brengen
Trusten
fucking druk, zoals altijd, moet eigenlijk morgen wat inleveren maar schuif het telkens naar voren yoloquote:
niet druk in ieder gevalquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
fucking druk, zoals altijd, moet eigenlijk morgen wat inleveren maar schuif het telkens naar voren yolo
en jij
Net ook mijn uitstelproject afgerondquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
fucking druk, zoals altijd, moet eigenlijk morgen wat inleveren maar schuif het telkens naar voren yolo
en jij
brave stijnquote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net ook mijn uitstelproject afgerond
dikzakquote:
Alsof dat moeilijk is op mbo.quote:Op vrijdag 22 november 2013 22:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
en jij
onze 'opleiding' is niet te vergelijken met andere, wij krijgen les van ervaren mensen die enorm veel ervaring hebben of bij het filmacademie hebben gestudeerd enzo, plus dit is best een pittige opdracht jaquote:
Niets op het mbo is van hoog niveau.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
onze 'opleiding' is niet te vergelijken met andere, wij krijgen les van ervaren mensen die enorm veel ervaring hebben of bij het filmacademie hebben gestudeerd enzo, plus dit is best een pittige opdracht ja
een soortgelijke hbo opleiding die ik ken doet het toch echt vele malen slechterquote:Op vrijdag 22 november 2013 23:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niets op het mbo is van hoog niveau.
Veel studies op het hbo zijn ook van een laag niveau.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
een soortgelijke hbo opleiding die ik ken doet het toch echt vele malen slechter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |