SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergelijking van het formaat van verschillende consoles.![]()
Plaats je van elk spel hier een review?quote:Op donderdag 21 november 2013 23:32 schreef Pheno het volgende:
Maar ik zal morgen wat uitgebreider zijn. Dan heb ik ook wat meer kunnen doen.
Liggen er nog LEGO, CoD, AC IV (daar wil ik vooral zien of de popups weg zijn), en nog 1 die ik even vergeet. PSN voor europa zou vandaag online zijn, maar net was het iig onbereikbaar. Maar ga daar morgen eens naar kijken.
Op de site, ja. ik zal linkjes dumpen. Maar ik ga niet elke game doen, AC IV bv heb ik al gedaan, daar is dus een "wat is er beter (of poging tot beter)". Daar ga ik niet nog eens het hele verhaaltje weer doen dusquote:Op vrijdag 22 november 2013 01:39 schreef eight het volgende:
[..]
Plaats je van elk spel hier een review?
Oké hou ons op de hoogte, ik wil weten of AC veel mooier is op den next gen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 05:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de site, ja. ik zal linkjes dumpen. Maar ik ga niet elke game doen, AC IV bv heb ik al gedaan, daar is dus een "wat is er beter (of poging tot beter)". Daar ga ik niet nog eens het hele verhaaltje weer doen dusIdem met CoD en LEGO. Gewoon even puur op die next-gen verschillen focussen.
Killzone, Knack, dat worden full blown reviews, lijkt me logisch. Als ik het haal, want alles uitspelen blijf ik een erg grote pre vinden.En niet zoals sommige NL-sites op basis van een uurtje of drie of zo
Het is niet veel mooier. There, I said it.quote:Op vrijdag 22 november 2013 07:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oké hou ons op de hoogte, ik wil weten of AC veel mooier is op den next gen.
Wat een tijd kost dat man. En zit je dan niet door die verhaallijn heen te rammen? Geniet je er dan nog wel van?quote:Op vrijdag 22 november 2013 05:52 schreef Pheno het volgende:
Als ik het haal, want alles uitspelen blijf ik een erg grote pre vinden
Dan nog naast een fulltime baan, het schrijven, de andere werkzaamheden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:09 schreef Pheno het volgende:
Ik kan ze ook niet allemaal doen. Vergeet niet dat ik AC IV al helemaal heb uitgespeeld op PS3
Klopt. Daarom heb ik ook een weekend over 8 uurquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan nog naast een fulltime baan, het schrijven, de andere werkzaamheden.
Ik red het nu al niet om een GTA5 uit te spelens sinds de release. Nog steeds bezig.
Laat staan dat ik nog 8 andere er naast had moeten doen.
met de kerstprijsvraag dan de games verlotenquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt. Daarom heb ik ook een weekend over 8 uurAf en toe helemaal losgaan moet kunnen (E3, gamescom zijn ook van die momenten, vooral daarna met het schrijven van artikelen).
Komt helemaal goed, over een week krijg ik hulp van andere crew die dan hun PS4, net zoals ik, ga ophalen. Deze unit gaat in de tussentijd naar 1 gelukkig crewlidMaar gezien we graag al iets willen melden ga ik dit weekend dus los op dat ding. EN de vita
Ik heb geen idee of er nog een KPV komt, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:21 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
met de kerstprijsvraag dan de games verloten
Dat kan.quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:50 schreef wolfrolf het volgende:
Even in de herhaling:
Pheno kan je het ook uitschakelen dat die geluidjes uit je controller komen? Ik zit consequent met een koptelefoon op en wil die geluiden dan via die weg horen
Er is een aparte volume setting voor die geluidjes, uit kan ookquote:Op vrijdag 22 november 2013 08:50 schreef wolfrolf het volgende:
Even in de herhaling:
Pheno kan je het ook uitschakelen dat die geluidjes uit je controller komen? Ik zit consequent met een koptelefoon op en wil die geluiden dan via die weg horen
Heb je trouwens ook al de 1080p patch voor ACIV? Ik heb wat vergelijkingsshots gezien en de game ziet er wel een stukkie strakker uit met de patch.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een aparte volume setting voor die geluidjes, uit kan ookNiet in een spel overigens, maar in het settings-menu van de console.
Sweet!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:12 schreef VulpX het volgende:
[..]
Heb je trouwens ook al de 1080p patch voor ACIV? Ik heb wat vergelijkingsshots gezien en de game ziet er wel een stukkie strakker uit met de patch.
Top, blij om.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een aparte volume setting voor die geluidjes, uit kan ookNiet in een spel overigens, maar in het settings-menu van de console.
Zie het nut er ook (nog) niet echt van in nee.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Top, blij om.
Dat controllerspeakertje lijkt mij namelijk weinig interessant.
het zal wel 'immersive' zijn. Maar dat had ikook al bij de Wii: do not care. Als het dan zo tof zou klinken alsof iemand door een radio zou spreken bij bv killzone dan zou het wel iets toffer zijn, maar nu krijg ik er ook een meh gevoel bij. Nu klinkt er gerinkel van glas als je in Knack edelstenen ramt. Niet echt heel boeiend dus.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zie het nut er ook (nog) niet echt van in nee.
Een beetje zoals de Wii remote. Op de remote werden dan karaktergeluidjes afgespeeld en op 't scherm het omgevingsgeluid. Al hoewel de speakers van de Wii remote het maar half deden.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zie het nut er ook (nog) niet echt van in nee.
Tot nu toe niet heel veel beter gehoord. Dus blijf gerust last-gen, including Wii U, denken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:36 schreef Poit het volgende:
Bij de Wii klinkt het alleen alsof er iemand probeert te communiceren met een touwtje aan een blik. Is dat wat beter met deze speaker?
We gaan het meemaken...quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot nu toe niet heel veel beter gehoord. Dus blijf gerust last-gen, including Wii U, denken.
Dat had ik meegekregen inderdaad. En dat is wel grappig. En natuurlijk de herrie van die beestjes met Playroom, fucking geniaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:40 schreef Pheno het volgende:
Het enige dat grappig is dat je audiologs oppakt in Killzone en dat dan de log wordt afgespeeld op de gamepad. Maar er had zoveel meer gekund, radiocom bv. Hopelijk wordt het niet zo'n nintendo gimmick in toekomstige spellen.
Teach me Roytendo!quote:
Nog niet uitgeprobeerd, vanavond even doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:45 schreef Poit het volgende:
Dat had ik meegekregen inderdaad. En dat is wel grappig. En natuurlijk de herrie van die beestjes met Playroom, fucking geniaal natuurlijk.
Wordt dat geluid door je headset overgenomen als je die aansluit?
Awesomatron!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd, vanavond even doen.
Haha, stiekem vind ik dat de leukste nieuwe feature van de PS4quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:06 schreef Pheno het volgende:
Ik had al van te voren gegetenAnother one for the to do list
Welk ding op stand-by rammen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesomatron!
Maar waar ik nieuwsgieriger naar ben. Stel je speelt killzone, je vrouw roept dat je moet eten. Je ramt dat ding op standby, kan je dan weer verder waar je gebleven was? (zoals op de Vita bvb).
Op de E3 hadden ze het daarover, werkt dat en werkt dat goed?
Het opladen van controllers is wel handigquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, stiekem vind ik dat de leukste nieuwe feature van de PS4
De PS4 itselfquote:
Jaa, da's ook wel nice jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het opladen van controllers is wel handig
Maar waarom zou je hem niet gewoon op pauze zetten ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
De PS4 itself
[..]
Jaa, da's ook wel nice ja
Ik neem eten als voorbeeld maar het kan ook de hele dag zijn bvb. Je moet plotseling weg, kan niet saven etc. Ding op pauze, dan ps4 op standbyquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hem niet gewoon op pauze zetten ?
Ja oke, in dat geval wel handig. Zag het nut er niet zo van in met eten, vandaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem eten als voorbeeld maar het kan ook de hele dag zijn bvb. Je moet plotseling weg, kan niet saven etc. Ding op pauze, dan ps4 op standby
Logischquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suspend mode komt pas na een update.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
Ik zit nog steeds op de firmware-update van mijn NES te wachten...
WAT IS DEZE!quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suspend mode komt pas na een update.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
Wow wat is een NEs?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
Hahahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow wat is een NEs?
Hoevel teraflops kan die aan?
Mee eens, bji sommige games was t juist echt heel vetquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geluid uit de controller is echt tof. Bij Wii Sports Tennis, maar bij ZombiU waar de tablet een communicator is helemaal. Niet zo last gen denken jongens.
Je kunt t dan beter met de Wii U vergelijken als met een apparaat wat al stuk ouder isquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:36 schreef Poit het volgende:
Bij de Wii klinkt het alleen alsof er iemand probeert te communiceren met een touwtje aan een blik. Is dat wat beter met deze speaker?
Die vergelijking kan ik niet maken omdat ik geen Wii U heb en de enige keer dat ik ermee gespeeld heb werd ik bruut afgemaakt door een bepaald iemand waardoor ik niet bepaald op het geluid van de controller heb gelet..quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt t dan beter met de Wii U vergelijken als met een apparaat wat al stuk ouder is
Slechts 40 stuks voor de vestiging in de hoofdstad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Saturn Amsterdam krijgt er maar 40 binnen, met meer dan 200 reserveringen.
wii uquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Die vergelijking kan ik niet maken omdat ik geen Wii U heb en de enige keer dat ik ermee gespeeld heb werd ik bruut afgemaakt door een bepaald iemand waardoor ik niet bepaald op het geluid van de controller heb gelet..
mweh ik denk neit dat ik volgende week een ps4 ga krijgenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Saturn Amsterdam krijgt er maar 40 binnen, met meer dan 200 reserveringen.
Hier in Wageningen krijgt de Intertoys wel 9 hele PS4's, waarvan 3 killzone bundels.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Bart SMit Den Bosch krijgt er maar 13 van de 51 reserveringen
BS Rosmalen krijgt er maar 12 van de 35
9? nou nouquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hier in Wageningen krijgt de Intertoys wel 9 hele PS4's, waarvan 3 killzone bundels.
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees op GAF dat sinds vanochtend BF4 eindelijk 64 players ondersteunt en het wat stabieler is geworden.
WANTZquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony bevestigt komst PS4 met PS Vita bundel, verschijnt nog voor Kerst
De afgelopen maanden is er geregeld over gesproken, een bundel waarbij je in één keer zowel de PlayStation 4 als PlayStation Vita in huis haalt. Sony gaf destijds aan er over na te denken en later werd aangegeven dat de kans op een dergelijke bundel zeker aanwezig is, maar dat het verschijnen hiervan wellicht pas in 2014 zou gaan plaatsvinden.
Vandaag hebben we erg goed nieuws, want Sony heeft de komst van een dergelijke bundel bevestigt en daarbij kunnen we ook melden dat deze bundel nog voor de kerst in de winkels zal komen te liggen. Dus dat is wellicht een prachtig alternatief voor als je niet bij de eerste lichting van PlayStation 4 kopers zit doordat je te laat was met je pre-order.
Deze bundel staat tevens vermeld in een marketinggids van Sony inclusief een afbeelding. De prijs is vooralsnog niet bekend en ook een release in de Benelux is nog niet bevestigd.
http://www.psx-sense.nl/1(...)ijnt-nog-voor-kerst/
En niet op onze site kijken die het nieuws al vroeger had. Daar doen we het dan allemaal voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WANTZ
als mijn pre order niet door gaat wacht ik dan wel ff hier op want k wil nog steeds een vita
Ik lees bijna geen game sites meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En niet op onze site kijken die het nieuws al vroeger had. Daar doen we het dan allemaal voor
Denk je dat je nog even wat meer kan patsen, want we weten denk ik nu nog niet 100% allemaal dat je een PS4 hebtquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
Vanavond lekker in mijn nest Killzone spelen, tenminste, als dat remote goed werkt
gewoon shar pesten. Oh wacht, je komt niet in de SC, dan snap je het nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk je dat je nog even wat meer kan patsen, want we weten denk ik nu nog niet 100% allemaal dat je een PS4 hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
Vanavond lekker in mijn nest Killzone spelen, tenminste, als dat remote goed werkt
KUSJEKROEL rustig maar het was richting mij bedoeldquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk je dat je nog even wat meer kan patsen, want we weten denk ik nu nog niet 100% allemaal dat je een PS4 hebt.
Niet eens een Matt Damon gif.quote:
quote:
Nee, EA heeft nog geen games beschikbaar gesteld. Ik hoop ze volgende week binnen te hebben. Dus BF4, NfS: Rivals, NBA Live, FIFA en uh, Madden (die hebben ze nog nooit gegeven) moeten nog even wachten.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:06 schreef Maastoren het volgende:
Pheno heb je ook al FIFA 14 gespeeld?
Stuur killzone deze kant op dan ga k wel voor die vita bundel ipv de killzone bundel!quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, EA heeft nog geen games beschikbaar gesteld. Ik hoop ze volgende week binnen te hebben. Dus BF4, NfS: Rivals, NBA Live, FIFA en uh, Madden (die hebben ze nog nooit gegeven) moeten nog even wachten.
Als die prijs van de bundel goed is zou je sowieso even moeten wachten. En dan heb je eindelijk je vitaquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Stuur killzone deze kant op dan ga k wel voor die vita bundel ipv de killzone bundel!
De Vita is een heerlijk stukje hardware met meer dan genoeg gamesaanbodquote:Op vrijdag 22 november 2013 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als die prijs van de bundel goed is zou je sowieso even moeten wachten. En dan heb je eindelijk je vitaNiet dat daar veel games voor uit komen, maar dat is weer een andere discussie
Dankzij indies is er nog wat van te maken. maar ik heb het idee dat Sony het zelf opgegeven heeft. Hopelijk over twee weken iig het bewijs dat ze dat met PS4 niet van plan zijn. VGA Awards hebben altijd wat onthullingen. Geruchten over een nieuwe Tomb Raider en de overduidelijke site van Fallout 4. Al geeft die site vijf dagen later aan als onthullingsdatum, dus tja...quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:18 schreef Poit het volgende:
[..]
De Vita is een heerlijk stukje hardware met meer dan genoeg gamesaanbod![]()
Ik ben wel erg benieuwd wat ze in combo met de ps4 gaan uitvoeren
Het zijn inderdaad vooral indie games maar toch, er is meer dan genoeg op te doen. Volgende week Guacamelee gratis op psn+. Lijkt me een geweldige metroidvania game.quote:Op vrijdag 22 november 2013 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dankzij indies is er nog wat van te maken. maar ik heb het idee dat Sony het zelf opgegeven heeft. Hopelijk over twee weken iig het bewijs dat ze dat met PS4 niet van plan zijn. VGA Awards hebben altijd wat onthullingen. Geruchten over een nieuwe Tomb Raider en de overduidelijke site van Fallout 4. Al geeft die site vijf dagen later aan als onthullingsdatum, dus tja...
nu nog wachten op een datumquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WANTZ
als mijn pre order niet door gaat wacht ik dan wel ff hier op want k wil nog steeds een vita
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:35 schreef Bolters het volgende:
Net smsje gehad van gamemania. Dat ik ben uitgenodigd voor de VIP lancering donderdagavond om 23.30 uur. Zit een link bij. Ga ik daar heen, gaat het over een shop in België
Dus? Als je in brabant woont of zo is het niet zo ver. Als je in groningen woont of zo is het een ander verhaalquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:35 schreef Bolters het volgende:
Net smsje gehad van gamemania. Dat ik ben uitgenodigd voor de VIP lancering donderdagavond om 23.30 uur. Zit een link bij. Ga ik daar heen, gaat het over een shop in België
ben benieuwd wat de voorraad deze keer isquote:Op vrijdag 22 november 2013 17:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Voor de kerst, dus heeeel lang hoeven we niet meer te wachten
Killzone komt op de dag van release dacht ik de andere pas laterquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer komen de PS4 bundels eigenlijk?
JA?!? is het verschil echt groot?quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:26 schreef BredeBroeder het volgende:
Net op de PS4 mogen spelen, DAT graphics
Nee, nooit met een PlayStation. Je kunt beter voor de Xbox One gaan AQuilaONEquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JA?!? is het verschil echt groot?
Zeker weten! Heb een potje Fifa 14 gespeeld met de PS3 ernaast, op internet lijkt het verschil niet zo groot maar in het echt zie je het duidelijk!quote:Op vrijdag 22 november 2013 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
JA?!? is het verschil echt groot?
Ik voel die ONE niet meer Royquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, nooit met een PlayStation. Je kunt beter voor de Xbox One gaan AQuilaONE
Als je pas vier nov besteld hebt zul je bij de tweede of miss wel derde lading zitten, ligt er maar net aan hoeveel ze binnen krijgen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef RRuben het volgende:
Sta ik net in de GameMania om AC4 SE op te halen bijkt dat je te weinig saldo hebt omdat je net met de trein bent geweest en daardoor 2 euro te weinig op je betaalrekening hebt![]()
Weet iemand trouwens ook meer over de levering bij Bol.com? heb hem daar 4 november besteld en op deze site (http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/) staat dat je hem uit de tweede lading krijgt maar is dat wel zo?
Ligt eraan welke headset.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe zal het eigenlijk zitten met de geluidskwaliteit als je een hoofdtelefoon aansluit op de 3.5mm ingang van je ps4 controller?
Ik heb een vrij aardige Shure eraan hangen, het geluid is meer dan prima.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe zal het eigenlijk zitten met de geluidskwaliteit als je een hoofdtelefoon aansluit op de 3.5mm ingang van je ps4 controller?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef eight het volgende:
[..]
Slechts 40 stuks voor de vestiging in de hoofdstad.
Belooft weinig goeds voor de rest.
Volgens Gamekings zou bol.com er 2500 krijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb 22 juni bij bol.com de pre order gedaan
Hoeveel zouden zij krijgen?
Oké, thanks. Nu eens een goede headphone of headset zoeken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een vrij aardige Shure eraan hangen, het geluid is meer dan prima.
oh, dat klinkt goed! heb je een linkje?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Volgens Gamekings zou bol.com er 2500 krijgen dacht ik.
Maakt de PS4 zelf eigenlijk veel geluid?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een vrij aardige Shure eraan hangen, het geluid is meer dan prima.
Niks van wat je zegt is mogelijk volgens mij, iig niet bij launch. Sony heeft wel al gezegd dat ze mp3 en DLNA ondersteuning alsnog overwegen. Zal dus later wel met een patch komen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:02 schreef leolinedance het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de PS4 nog wel kan qua mediacenter features?
Ik heb begrepen dat ie geen cd's en mp3's af kan spelen. Is het streamen dmv. een soort PS3 Media Server ook niet meer mogelijk? Of het kopieren van films van je laptop naar de PS4 om ze dan af te spelen?
Hebben ze ergens in een video-item gezegd. Weet zo even niet meer welke.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh, dat klinkt goed! heb je een linkje?
Nee, niet zo veel als mijn fat ps3 iig. Je hoort 'm wel iets, maar nooit stofzuigen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef eight het volgende:
[..]
Maakt de PS4 zelf eigenlijk veel geluid?
Nou, hopelijk krijgen ze die 2500 dan ook echt!quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hebben ze ergens in een video-item gezegd. Weet zo even niet meer welke.
nicequote:Op zaterdag 23 november 2013 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet zo veel als mijn fat ps3 iig. Je hoort 'm wel iets, maar nooit stofzuigen.
Schijnt een beetje vergelijkbaar te zijn met de PS3 slim toch. Enige wat je soms hoort is de bluray speler. Kan je dit bevestigenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet zo veel als mijn fat ps3 iig. Je hoort 'm wel iets, maar nooit stofzuigen.
Dan laten ze prijs/value for money voor het gemak even weg. Of het feit dat je bij de XBO waarschijnlijk de NSA er gratis bij krijgt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Edge:
Controller: XB1
Hardware: PS4
Launch wondow exclusives: XB1
Indies: PS4
Firstparty studios: PS4
Second-screen: PS4
Social services: XB1
Cloud: PS4
Media and services: XB1
Ik heb geen ps3 slim, dus nee, daar kan ik geen vergelijking mee maken. Hij staat bij mij naast mijn tv, ik heb de tv op matige geluidsniveau en ik hoor het alleen tijdens laadschermpjes of zo, als er geen geluid vanuit de tv komt. Voor mij al een stuk beter dan de eerste ps3, de vette stofzuigerquote:Op zaterdag 23 november 2013 12:17 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Schijnt een beetje vergelijkbaar te zijn met de PS3 slim toch. Enige wat je soms hoort is de bluray speler. Kan je dit bevestigen?
De ps4-controller is erg fijn geworden, maar die van Microsoft is gewoon heel erg goed. Maar ik krijg geen kramp meer van het gamen zoals met ps3. Ik heb er een andere controller voor aangeschaft omdat de dualshock 3 echt veel te klein was.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
Die controller van de PS4 is zoveel beter geworden, ik kan het nauwelijks geloven dat de One controller beter in de hand ligt.
De LB en RB bumpers schijnen behoorlijk minder geworden te zijn. Je schijnt ze echt in het midden te moeten indrukken. Daarbij vond ik die van de X360 ook al niet denderend.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:31 schreef kurk_droog het volgende:
Die controller van de PS4 is zoveel beter geworden, ik kan het nauwelijks geloven dat de One controller beter in de hand ligt.
Heb echt nog nooit kramp gehad van de ps3. Snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
De ps4-controller is erg fijn geworden, maar die van Microsoft is gewoon heel erg goed. Maar ik krijg geen kramp meer van het gamen zoals met ps3. Ik heb er een andere controller voor aangeschaft omdat de dualshock 3 echt veel te klein was.
Nou, ik kreeg het voor elkaarquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb echt nog nooit kramp gehad van de ps3. Snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgenEn ik heb geen kleine handen of zo (ook geen grote maar gewoon normaal)
Ik ook niet maar ik liet hem ook losjes in mijn handen liggen. Ik denk dat dat ook de bedoeling was van die controller.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb echt nog nooit kramp gehad van de ps3. Snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgenEn ik heb geen kleine handen of zo (ook geen grote maar gewoon normaal)
Ik moet echt inderdaad uren gamen wil ik kramp krijgen van de ds3, nu moet ik wel zeggen dat ik de xbox360 controller echt heer en meester vind, nu maar hopen dat de ds4 daar een beetje aan kan tippenquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mee eens. Wel fijn het verschil tussen beide controllers minder groot is.quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
360 lag veel beter in de hand maar ik blijf de knoppenindeling van de Ps gewoon veel lekkerder vinden.
Zou erg knap zijn. Mijn slim wordt aan de onderzijde wel behoorlijk warm maar nooit problemen gehad en ik gebruik 'm al jaren.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:17 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Schijnt een beetje vergelijkbaar te zijn met de PS3 slim toch. Enige wat je soms hoort is de bluray speler. Kan je dit bevestigen?
Dat is echt bagger, ik gebruik mijn PS3 >50% van de tijd dat ie aan staat als mediacenter. Dat wordt (nog) niet overstappen dus.quote:Op zaterdag 23 november 2013 08:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks van wat je zegt is mogelijk volgens mij, iig niet bij launch. Sony heeft wel al gezegd dat ze mp3 en DLNA ondersteuning alsnog overwegen. Zal dus later wel met een patch komen.
Die update komt in december al denk ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is echt bagger, ik gebruik mijn PS3 >50% van de tijd dat ie aan staat als mediacenter. Dat wordt (nog) niet overstappen dus.
Ik laat mijn 360 aangesloten staan voor de mediaquote:Op zaterdag 23 november 2013 15:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is echt bagger, ik gebruik mijn PS3 >50% van de tijd dat ie aan staat als mediacenter. Dat wordt (nog) niet overstappen dus.
Dit dus, ik vond allebei de controllers prima spelen!quote:Op zaterdag 23 november 2013 13:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
yepquote:Op zaterdag 23 november 2013 20:00 schreef tuut-chips het volgende:
Is er al een Netflix app voor de PS4 eigenlijk?
Ik denk dat het ook een beetje aan de ps3 ligt, want de ps3 in de huiskamer lijkt wel op te stijgen zodra je hem aan zet terwijl die in de slaapkamer gewoon normaal doet. Beide niet de slim versie en beide oudjes dus mjaquote:Op zaterdag 23 november 2013 13:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen ps3 slim, dus nee, daar kan ik geen vergelijking mee maken. Hij staat bij mij naast mijn tv, ik heb de tv op matige geluidsniveau en ik hoor het alleen tijdens laadschermpjes of zo, als er geen geluid vanuit de tv komt. Voor mij al een stuk beter dan de eerste ps3, de vette stofzuiger
Driveclub denk ik maar die is verlaat volgens mij en waarschijnlijk Shadowfall.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef videonatic het volgende:
PS4 preorder overgenomen van iemand, ga bij release volgende week gelijk Battlefield 4 halen, verder nog must haves?
AC4 op #1quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef videonatic het volgende:
PS4 preorder overgenomen van iemand, ga bij release volgende week gelijk Battlefield 4 halen, verder nog must haves?
Die heb ik al gespeeld op die nederlandse gamebeurs laatst, first look, vond het niet echt spannend of next gen.quote:
Nahhhquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:47 schreef videonatic het volgende:
[..]
Die heb ik al gespeeld op die nederlandse gamebeurs laatst, first look, vond het niet echt spannend of next gen.
Warthunder jonguh!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef RRuben het volgende:
AC4 wordt facking vet jonge! Zelfde als BF4 maar ga alleen AC halen want heb niet zoveel tijd om te game en tegen de tijd dat ik het uit heb is Planetside2 vast wel uit. En resogun
Ik doe AC4 en Flower, omdat ik die de eerste keer had gemist. Voor de rest lijken de enige must haves op de WiiU te zijn dus misschien dat ik die er dan maar bij haal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef videonatic het volgende:
Volgens mij wel staat al wel wat op youtube enzoquote:Op zondag 24 november 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Is DC universe eigenlijk meteen met launch speelbaar?
Oke dat is mooi, 60 is toch wel een soort grens voor mij...!quote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee niet alle games, veel zitten er ook op 60
En in MediaMarkt zullen de games ook wel goedkoper zijnquote:Op zondag 24 november 2013 12:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Of gewoon digitaal kopen via de PSN store. Wel met een US account kopen, maar die games kan je gewoon met een andere EU account spelen. Games worden dan ineens 44 euro ($60 USD).
Tevens kan je ook op www.budgetgaming.nl kijken. Meeste games zijn wel voor 55 euro te krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 12:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke dat is mooi, 60 is toch wel een soort grens voor mij...!
Oke dankje!quote:Op zondag 24 november 2013 12:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Tevens kan je ook op www.budgetgaming.nl kijken. Meeste games zijn wel voor 55 euro te krijgen.
Kan wel, ik heb ook wel eens in de JAP store games gekocht en kan hem gewoon op m'n NL account spelenquote:Op zondag 24 november 2013 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
Beetje kut dat DLC-codes wel gewoon nog regio-gebonden zijn. Ik wil hier in HK wellicht Battlefield 4 inclusief China Rising halen voor 40 euro, maar als ik het niet kan spelen/downloaden op de europese PSN+, dan heb ik er dus weinig aan
Nee, dat kan wel (doe ik momenteel ook met sommige games), maar ik neem aan dat als ik hier de Aziatische BF4 met DLC koop, dat ik die code alleen kan inwisselen op de aziatische account, niet op de NLse. En als ik vervolgens dus BF4 met mijn NL account ga spelen, dan kan ik dus uiteraard niet bij die DLC-content.quote:Op zondag 24 november 2013 13:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kan wel, ik heb ook wel eens in de JAP store games gekocht en kan hem gewoon op m'n NL account spelen
Heb 3 SEN accountsEU-JAP-USA
Als het goed is kan je wel gewoon gebruik maken van je DLC gekocht in een andere regio, hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 13:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dat kan wel (doe ik momenteel ook met sommige games), maar ik neem aan dat als ik hier de Aziatische BF4 met DLC koop, dat ik die code alleen kan inwisselen op de aziatische account, niet op de NLse. En als ik vervolgens dus BF4 met mijn NL account ga spelen, dan kan ik dus uiteraard niet bij die DLC-content.
Dat laatste ben ik dus niet van plan, aangezien ik straks terug in NL ben en gewoon primary mijnEU PSN+ account zal willen gebruiken... die uiteraard niet gehooked is aan de aziatische PSN-store...quote:Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als het goed is kan je wel gewoon gebruik maken van je DLC gekocht in een andere regio, hoor.
Je moet inderdaad wel opletten dat als je een Aziatische BF4 hebt, dat je alle DLC ook vanuit de Aziatische PSN store hebt gekocht.
Je kan toch gewoon op je EU account ps+ hebben, en daarop de uit Azië gekochte games spelen? Zie niet echt in waarom je dat niet zou willen. Volgens mij levert dat geen problemen op.quote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik dus niet van plan, aangezien ik straks terug in NL ben en gewoon primary mijnEU PSN+ account zal willen gebruiken... die uiteraard niet gehooked is aan de aziatische PSN-store...
game moet je er apart bij doen bij media markt is alles 10 euro duurder op internet kan je het veel goedkoper krijgen, ze proberen je zo een dure game aan te naaien denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef Janeiros het volgende:
Werd gister gebeld door de Mediamarkt![]()
Met het goede nieuws dat ik hem vrijdag kan ophalen en of ik zelfs nog wou kiezen tussen een pakket met game of de standaard..
Komt nu wel akelig dichtbij, maar welke game moet ik er bij halen?
hoezo proberen ze je een dure game aan te naaien? het is toch netjes dat je zelf de keuze krijgt tussen de normale pack of de killzone pack? ik zou namelijk wel killzone pack nemenquote:Op zondag 24 november 2013 13:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
game moet je er apart bij doen bij media markt is alles 10 euro duurder op internet kan je het veel goedkoper krijgen, ze proberen je zo een dure game aan te naaien denk ik
Denk niet dat ze de Sony packs bedoelen maar de game los bij de standaard console bijvoegen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo proberen ze je een dure game aan te naaien? het is toch netjes dat je zelf de keuze krijgt tussen de normale pack of de killzone pack? ik zou namelijk wel killzone pack nemen
ah omdat ie pakket met game zei en daarna zei dat ie geen killzone hoefde dacht ik dat hij dat killzone pakket bedoeldequote:Op zondag 24 november 2013 13:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de Sony packs bedoelen maar de game los bij de standaard console bijvoegen.
Bro, waarom koop je je games niet bij Amazon, daar was ie 52, en hij is al verstuurd naar me.quote:Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die AC 4 wil halen. https://www.all4games.nl/(...)dition-Playstation-4 die eerste lijkt me prima gewoon goedkoper dan de normale edition haha![]()
ik ga mooi niet op komen dagen bij de gamemania! haha beter dat ik te weinig saldo had eergister
anders was ik 70 euro kwijt
eigenlijk geen idee maar ik vind uit nederland bestellen toch wel wat fijner. weet niet precies waarom maar voelt gewoon beter ookal is amazon betrouwbaarquote:Op zondag 24 november 2013 15:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Bro, waarom koop je je games niet bij Amazon, daar was ie 52, en hij is al verstuurd naar me.
Ja, maar de kosten van je CC heb je er na een bestelling uit, laat staan wanneer je alles via Amazon koopt, zoals het een goed netizen betaamt.quote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je bij Amazon perse via creditcard bestellen?
KNACK thema: H77G-GLN7-K6A5quote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebber, een gratis PS3 thema van killzone shadowfall: ED3P-KBNQ-RLRL
Is CoD nog een beetje beter dan de huidige gen of niet ?quote:Op zondag 24 november 2013 13:37 schreef Pheno het volgende:
Als je asassins creed iv nog niet had moet je die zeker doen, erg goede game (ook op currentgen btw). Vanochtend de patch gedownload en damn, dat ziet er toch wel gelikt uit op full hd.
Knack al uitgespeeld, vanochten een rondje wat is er beter aan de ports van cod, ac iv en nu bezig met een full marathon Killzone.
Grafisch? Ja.quote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Is CoD nog een beetje beter dan de huidige gen of niet ?
Extra effecten, full hd 1080p, het helpt.quote:
Ok!quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Extra effecten, full hd 1080p, het helpt.
Ik heb een PS3 Slim. Zijn die allemaal 500 GB? Want wil mijnes ook doorverkopen maar geen idee of dat altijd 500 GB isquote:Op zondag 24 november 2013 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
PS3 voor 220 verkocht, nu nog een killzone PS4 bundel scoren mits mogelijk
Je hebt ook 320 GB modellen dacht ik.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 Slim. Zijn die allemaal 500 GB? Want wil mijnes ook doorverkopen maar geen idee of dat altijd 500 GB is
Kun je dat ergens via het PS3-menu zien, welk model je hebt?quote:Op zondag 24 november 2013 19:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je hebt ook 320 GB modellen dacht ik.
Kijken hoeveel GB er vrij is?quote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Kun je dat ergens via het PS3-menu zien, welk model je hebt?
Je kan zien hoeveel HDD ruimte je PS3 heeft bij system information.quote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Kun je dat ergens via het PS3-menu zien, welk model je hebt?
Succes met verkopenquote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 Slim. Zijn die allemaal 500 GB? Want wil mijnes ook doorverkopen maar geen idee of dat altijd 500 GB is
Ik heb 220 gevangen voor een phatquote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
En wat kan iemand vangen voor een Ps3 met een zwik aan games erop met 2 controllers? PS3 slim type met 320gb harde schijf. Denk niet dat ik hem verkoop aangezien ik hem veel gebruik voor streaming.
Ja, is rond 3 uur 's middags.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
Al iets bekend over nachtopening bij Media Markt, Bart Smit of Intertoys etc?
Zozo, 3 controllers??quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb 220 gevangen voor een phat![]()
[ afbeelding ]
Mja, die Sixaxis is kut en die witte kon ik cheap importeren.quote:
Ik had een sms van media markt waarin staat dat de tweede levering tussen 7-12 en 20-12 komtquote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Massief het volgende:
Wanneer komen er eens datums voor tweede levering. De eerste is er al bijna dus het moet allang bekend zijn wanneer die komen.
oke dan. dan is het voor mij ook niet heel lang wachten meer.quote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had een sms van media markt waarin staat dat de tweede levering tussen 7-12 en 20-12 komt
Ooh, die zwarten zijn nog niet Dualshock 3 maar alleen Sixaxisquote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, die Sixaxis is kut en die witte kon ik cheap importeren.
Hm, mijn optie op een megabundel is ook al vergeven dus het gaat lastig worden denk ik om een PS4 te scoren
Jawel, 2x DS3. Alleen die DS3 zwart is meteen toen ze uitkwamen gekocht dus al wat schade, die witte is een jaar oud nu. Nu die PS3 verkocht is kan ik mij focussen op een PS4 kopen denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooh, die zwarten zijn nog niet Dualshock 3 maar alleen Sixaxis
Matig ja
Okido, thnx!quote:Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je kan zien hoeveel HDD ruimte je PS3 heeft bij system information.
Thanks! Besteldquote:Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die AC 4 wil halen. https://www.all4games.nl/(...)dition-Playstation-4 die eerste lijkt me prima gewoon goedkoper dan de normale edition haha![]()
ik ga mooi niet op komen dagen bij de gamemania! haha beter dat ik te weinig saldo had eergister
anders was ik 70 euro kwijt
Tweede levering ook uitverkocht?quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Massief het volgende:
Wanneer komen er eens datums voor tweede levering. De eerste is er al bijna dus het moet allang bekend zijn wanneer die komen.
No problem,heb hem zelf ook net besteldquote:Op maandag 25 november 2013 09:38 schreef LinQ het volgende:
[..]
Thanks! BesteldBij de MM hier om de hoek betaal ik anders 65
3 dagen, 3 dagen, 3 dagenquote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
No problem,heb hem zelf ook net besteld
Hahaha, sameeee herequote:Op maandag 25 november 2013 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het worden laaaaaaange werkdagen
Het wordt epischquote:Op maandag 25 november 2013 11:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha, sameeee hereMaar des te toffer donderdagnacht/vrijdag wordt!
Yeahhh! Maar die hebben we helaas nog niet deze week, haha!quote:Op maandag 25 november 2013 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het wordt episch
Uncharted 4.... Hopelijk een nieuwe Batman van Rocksteady... Watch_Dogs
kan je kiezen, bv alleen chat audio! of game audio! of een combinatie! kun je zelf bepalen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Bolters het volgende:
Wat kun je nu precies doen met je koptelefoon in je controller? Ontvang je dan al het geluid via je koptelefoon of alleen het geluid dat uit de controller komt?
En kun je alle headsets hier op aansluiten?
En dan kun je het geluid van de tv dus uitzetten maar alles ontvangen via headset?quote:Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
kan je kiezen, bv alleen chat audio! of game audio! of een combinatie! kun je zelf bepalen.
Yepquote:Op maandag 25 november 2013 12:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dan kun je het geluid van de tv dus uitzetten maar alles ontvangen via headset?
Jep, dat vind ik dus ook geniaal. Maar je kunt iedere headset aansluiten of moet dit een gaming headset zijn?quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef RedemptioN het volgende:
das echt uber...was net aan het kijken naar een draadloze headset aangezien ik mn tv heb opgehangen in de slaapkamer, maar via de controller is geniaal =]
Jep, dat vind ik dus ook geniaal. Maar je kunt iedere headset aansluiten of moet dit een gaming headset zijn?quote:
Volgens mij kan elke 3.5mm headset worden aangesloten, ik ga die van mijn iPhone gebruiken voorlopig.quote:Op maandag 25 november 2013 12:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, dat vind ik dus ook geniaal. Maar je kunt iedere headset aansluiten of moet dit een gaming headset zijn?
Da's top!quote:Op maandag 25 november 2013 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij kan elke 3.5mm headset worden aangesloten, ik ga die van mijn iPhone gebruiken voorlopig.
Geniale functie inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 12:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, dat vind ik dus ook geniaal. Maar je kunt iedere headset aansluiten of moet dit een gaming headset zijn?
Jep. Heb de console in de slaapkamer staan en slaap altijd korter dan vriendin. En dan is het dus top dat je het geluid volledig via headset kunt ontvangenquote:
Ben nu eigenlijk aan het balen dat de PS3 dat niet heeft.quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep. Heb de console in de slaapkamer staan en slaap altijd korter dan vriendin. En dan is het dus top dat je het geluid volledig via headset kunt ontvangen
Yep, net even gechecktquote:Op maandag 25 november 2013 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
Is het koptelefoongeluid volume uit je controller ook harder of zachter te zetten dan?
Vrijdag in huis? Niet via de website in ieder gevalquote:Op maandag 25 november 2013 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
Bij intertoys kan je NU nog een PS4 bestellen !!!!!! Net gedaan en vrijdag in huis dus, jammer dat het gen bundel is maar dan koop ik Killzone 2e hands wel en fifa even goedkoop scoren nog.
quote:release datum: nog onbekend
reserveringsinfo: Heb jij de PlayStation 4 al gereserveerd vóór 24 augustus dan ben je verzekerd van levering van jouw PlayStation 4 op de dag van de release! Indien je nog niet gereserveerd hebt dan kun je dat alsnog nu vrijblijvend doen. Let op: het betreft hier om levering NA de releasedatum. Indien er voorraad beschikbaar is ontvang jij als eerste een bericht dat het artikel weer te koop is. Reserveer dus snel en vrijblijvend! (de giftcard actie is niet van toepassing op deze reservering)
quote:Op maandag 25 november 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdag in huis? Niet via de website in ieder geval
[..]
Hoezo dan? Blijf je de komende tijd nog trouw aan de PS3?quote:Op maandag 25 november 2013 13:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ben nu eigenlijk aan het balen dat de PS3 dat niet heeft.
Zolang die te bestellen is krijg je hem vrijdag.quote:Op maandag 25 november 2013 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrijdag in huis? Niet via de website in ieder geval
[..]
Voorlopig nog wel, net GT6 besteld. Maar zal tezijnertijd zeker overstappen op PS4.quote:Op maandag 25 november 2013 13:30 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hoezo dan? Blijf je de komende tijd nog trouw aan de PS3?
Oke! Dan is het inderdaad wel een gemis, nu je weet dat het op de PS4 wel kan. Vind het zelf ook wel een geniale functie.quote:Op maandag 25 november 2013 13:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel, net GT6 besteld. Maar zal tezijnertijd zeker overstappen op PS4.
Net een bestelling gedaan en dit staat er in mijn bevestigingsmailquote:Op maandag 25 november 2013 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang die te bestellen is krijg je hem vrijdag.
Schijnt dat je wel de DS4 aan kan sluiten op de PS3, met kabel, en dat hij dan goed te gebruiken is voor veel PS3 games. Maar denk niet dat hij dan geluid doorgeeft aan de controller. Anders had ik dat nog kunnen doen.quote:Op maandag 25 november 2013 13:41 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oke! Dan is het inderdaad wel een gemis, nu je weet dat het op de PS4 wel kan. Vind het zelf ook wel een geniale functie.
Jepquote:Op maandag 25 november 2013 13:42 schreef StefanW het volgende:
[..]
Net een bestelling gedaan en dit staat er in mijn bevestigingsmail
"Uw reserveringen worden uitgeleverd op de dag van de release."
Haha nicequote:Op maandag 25 november 2013 13:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zolang die te bestellen is krijg je hem vrijdag.
Same here, deze is het belangrijkste. De rest komt welquote:Op maandag 25 november 2013 13:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
JepJammer dat het een kale is maar ik kon het ook niet laten en scoor Killzone hopelijk wel ergens goedkoop. Eerst Fifa halen.
Even uitproberen dan binnenkort! Zal ik vrijdag ff voor je doen!quote:Op maandag 25 november 2013 13:46 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Schijnt dat je wel de DS4 aan kan sluiten op de PS3, met kabel, en dat hij dan goed te gebruiken is voor veel PS3 games. Maar denk niet dat hij dan geluid doorgeeft aan de controller. Anders had ik dat nog kunnen doen.
Wel even afwachten of ze echt leveren maar het zou top zijnquote:Op maandag 25 november 2013 13:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Haha nice
Nouja toch maar bestelling geplaatstDie bundel incl. vita leek me wel erg mooi, maar die komt dit jaar niet meer in NL uit. Dusja waarom nog wachten dan
Lijkt me erg sterk. Want waarom zouden ze het dan niet groots op de website zettenquote:Op maandag 25 november 2013 13:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wel even afwachten of ze echt leveren maar het zou top zijn
Dat zou harstikke tof van je zijn. Thanks.quote:Op maandag 25 november 2013 13:48 schreef Bolters het volgende:
[..]
Even uitproberen dan binnenkort! Zal ik vrijdag ff voor je doen!
True. Ik geloof ook wel dat het goedkomt.quote:Op maandag 25 november 2013 13:50 schreef Bolters het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk. Want waarom zouden ze het dan niet groots op de website zetten
Bestel gewoon.quote:Op maandag 25 november 2013 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
FML ik wil nu die PS4 bij intertyos bestellen maar wil eigenlijk die killzone pack want t scheelt wel veel geldmaar k wil em eigenlijk ook al NUNUNUNUNUNU
lastig lastig
Inderdaad, dan zou ik best kwaad zijn zeg. Lijkt me sterk dat iemand van die mogelijkheid zou hebben afgezegd. "Nee ik wil de PS4 aanstaande vrijdag niet, ik heb hem liever ergens midden december."quote:Op maandag 25 november 2013 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Wel zuur voor de mensen die op de 2e levering bij intertoys lijst staanof zouden die gebeld zijn?
No problem! Herinner me er dan nog even aanquote:Op maandag 25 november 2013 13:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zou harstikke tof van je zijn. Thanks.
Ja maar ik wil sowieso ps4 + extra controller + killzonequote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Bestel gewoon.
Ik heb het net ook gedaan. Dan koop ik later wel Killzone of een andere game. Ik wil de PS4 nu ook gewoon in huis hebben![]()
Nu idd hopen dat we ook echt die PS4 vrijdag in huis hebben.
Die camera kan je dadelijk cheap wel kopen van mensen die die bundel hebben denk ik en hem niet gebruiken.quote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik wil sowieso ps4 + extra controller + killzone
dat bij elkaar is al duurder dan de killzone pack en dan heb k ern og camera bij ook
FML waarom hebben ze niet extra packs gekregen
Nut van die camera zie ik totaal nietquote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die camera kan je dadelijk cheap wel kopen van mensen die die bundel hebben denk ik en hem niet gebruiken.
Klopt, ik wou die bundel aleen voor de extra controller en Killzone.quote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nut van die camera zie ik totaal niet
Ik zie de meerwaarde van zo'n camera eigenlijk ook nog niet. Playroom is wel leuk, maar dat doe je ook maar één keer.quote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die camera kan je dadelijk cheap wel kopen van mensen die die bundel hebben denk ik en hem niet gebruiken.
Ik wel, mijn vriendin en ik gaan een eigen talkshow presenteren.quote:Op maandag 25 november 2013 14:01 schreef Bolters het volgende:
[..]
Nut van die camera zie ik totaal niet
Doe ik. Maar ik laat je eerst even rustig je PS4 ontdekken. Veel plezier alvast!quote:Op maandag 25 november 2013 13:56 schreef Bolters het volgende:
[..]
No problem! Herinner me er dan nog even aan
First World Problemsquote:Op maandag 25 november 2013 13:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar ik wil sowieso ps4 + extra controller + killzone
dat bij elkaar is al duurder dan de killzone pack en dan heb k ern og camera bij ook
FML waarom hebben ze niet extra packs gekregen
quote:Op maandag 25 november 2013 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man zou echt wel nice zijn als we hem toch nog op release krijgen.
Volgens mij ga je dan nog meer PS4's op MP zien. Lekker voor meer geld doorverkopen aan mensen die hem niet op tijd hebben kunnen bemachtigen
quote:Ok, heb net even gebeld met Intertoys. Het schijnt dat er vandaag inderdaad de mogelijk is te bestellen, MAAR het ging om een heeeele kleine levering werd mij verteld. Inmiddels is de voorraad dan ook allang op. Helaas is de site alleen nog niet bijgewerkt waardoor bestellingen geplaatst kunnen worden. Dame aan de telefoon vertelde me dat de meeste mensen die vandaag bestellen buiten de boot vallen, alleen de vroege vogels hebben er mogelijk een. Aankomende week zullen mensen dus een mailtje ontvangen dat er helaas een te grote vraag is en de bestelling is omgezet naar een reservering na release. Mensen die hun geld terug willen kunnen dan de bestelling gewoon annuleren.
600 tot 800 euro staan ze nu op jaquote:Op maandag 25 november 2013 14:03 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man zou echt wel nice zijn als we hem toch nog op release krijgen.
Volgens mij ga je dan nog meer PS4's op MP zien. Lekker voor meer geld doorverkopen aan mensen die hem niet op tijd hebben kunnen bemachtigen
Hahahahahahhahahaquote:Op maandag 25 november 2013 14:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wel, mijn vriendin en ik gaan een eigen talkshow presenteren.
Komt goed, laat het me gewoon ff weten en dan check ik het direct voor je! Thnx!quote:Op maandag 25 november 2013 14:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ik laat je eerst even rustig je PS4 ontdekken. Veel plezier alvast!
Spannnnnnnend!quote:Op maandag 25 november 2013 14:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Andere medewerkers zeggen weer dat zolang die knop er staat er voorraad is.
Yup. Ik heb een preorder maar weet niet welke bundel en ik vergeet steeds na te bellen. Als ik er dan aan denk, zoals nu, zit ik op werk.quote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
echt he, wat een kutleven hebben we toch ook!
Hmm ja het is even afwachten.quote:
Ja daarom man. Slaat nergens op. Ok het is wel lekker als je dat ook echt vangt, maar het slaat echt nergens op.quote:Op maandag 25 november 2013 14:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
600 tot 800 euro staan ze nu op ja
werk is inmiddels toch al zo geďntegreerd met privé dat je best even kan bellen?quote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Ik heb een preorder maar weet niet welke bundel en ik vergeet steeds na te bellen. Als ik er dan aan denk, zoals nu, zit ik op werk.
Ach we zullen wel zien hoe of wat, komt hij binnen dan ben ik blij. Komt hij niet binnen dan zit ik vrijdag met een exemplaar van BF4 waar ik nog niets mee kanquote:
DAN MOET JE NU DIE VAN DE INTERTYOS BESTELLEN EN JOUW PREORDER OMZETTEN IN KILLZONE EN DAN NAAR MIJ LATEN STUREN!!!quote:Op maandag 25 november 2013 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Ik heb een preorder maar weet niet welke bundel en ik vergeet steeds na te bellen. Als ik er dan aan denk, zoals nu, zit ik op werk.
Als die vrijdag niet komt annuleer ik hem en ga ik voor de Killzone bundel / megabundel maar meerdere mensen hebben gebeld en zolang die online staat is die te bestellen en komt hij vrijdag.quote:Op maandag 25 november 2013 14:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach we zullen wel zien hoe of wat, komt hij binnen dan ben ik blij. Komt hij niet binnen dan zit ik vrijdag met een exemplaar van BF4 waar ik nog niets mee kan
Zou ook wel een epische blunder zijnquote:Op maandag 25 november 2013 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op Budgetgaming staat weer een heel ander verhaal van iemand die gebeld zou hebben. Ergens gaat er iig niets niet goed qua communicatie lijkt me.
Ik zal voor iedereen hier iig duimen dat ze uitgeleverd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |