We gaan het meemaken...quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot nu toe niet heel veel beter gehoord. Dus blijf gerust last-gen, including Wii U, denken.
Dat had ik meegekregen inderdaad. En dat is wel grappig. En natuurlijk de herrie van die beestjes met Playroom, fucking geniaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:40 schreef Pheno het volgende:
Het enige dat grappig is dat je audiologs oppakt in Killzone en dat dan de log wordt afgespeeld op de gamepad. Maar er had zoveel meer gekund, radiocom bv. Hopelijk wordt het niet zo'n nintendo gimmick in toekomstige spellen.
Teach me Roytendo!quote:
Nog niet uitgeprobeerd, vanavond even doen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:45 schreef Poit het volgende:
Dat had ik meegekregen inderdaad. En dat is wel grappig. En natuurlijk de herrie van die beestjes met Playroom, fucking geniaal natuurlijk.
Wordt dat geluid door je headset overgenomen als je die aansluit?
Awesomatron!quote:Op vrijdag 22 november 2013 10:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog niet uitgeprobeerd, vanavond even doen.
Haha, stiekem vind ik dat de leukste nieuwe feature van de PS4quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:06 schreef Pheno het volgende:
Ik had al van te voren gegetenAnother one for the to do list
Welk ding op stand-by rammen?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Awesomatron!
Maar waar ik nieuwsgieriger naar ben. Stel je speelt killzone, je vrouw roept dat je moet eten. Je ramt dat ding op standby, kan je dan weer verder waar je gebleven was? (zoals op de Vita bvb).
Op de E3 hadden ze het daarover, werkt dat en werkt dat goed?
Het opladen van controllers is wel handigquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Haha, stiekem vind ik dat de leukste nieuwe feature van de PS4
De PS4 itselfquote:
Jaa, da's ook wel nice jaquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het opladen van controllers is wel handig
Maar waarom zou je hem niet gewoon op pauze zetten ?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:13 schreef Poit het volgende:
[..]
De PS4 itself
[..]
Jaa, da's ook wel nice ja
Ik neem eten als voorbeeld maar het kan ook de hele dag zijn bvb. Je moet plotseling weg, kan niet saven etc. Ding op pauze, dan ps4 op standbyquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:15 schreef Bolters het volgende:
[..]
Maar waarom zou je hem niet gewoon op pauze zetten ?
Ja oke, in dat geval wel handig. Zag het nut er niet zo van in met eten, vandaarquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik neem eten als voorbeeld maar het kan ook de hele dag zijn bvb. Je moet plotseling weg, kan niet saven etc. Ding op pauze, dan ps4 op standby
Logischquote:Op vrijdag 22 november 2013 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suspend mode komt pas na een update.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
Ik zit nog steeds op de firmware-update van mijn NES te wachten...
WAT IS DEZE!quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Suspend mode komt pas na een update.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
Wow wat is een NEs?quote:Op vrijdag 22 november 2013 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch.
Hahahaquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wow wat is een NEs?
Hoevel teraflops kan die aan?
Mee eens, bji sommige games was t juist echt heel vetquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geluid uit de controller is echt tof. Bij Wii Sports Tennis, maar bij ZombiU waar de tablet een communicator is helemaal. Niet zo last gen denken jongens.
Je kunt t dan beter met de Wii U vergelijken als met een apparaat wat al stuk ouder isquote:Op vrijdag 22 november 2013 10:36 schreef Poit het volgende:
Bij de Wii klinkt het alleen alsof er iemand probeert te communiceren met een touwtje aan een blik. Is dat wat beter met deze speaker?
Die vergelijking kan ik niet maken omdat ik geen Wii U heb en de enige keer dat ik ermee gespeeld heb werd ik bruut afgemaakt door een bepaald iemand waardoor ik niet bepaald op het geluid van de controller heb gelet..quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je kunt t dan beter met de Wii U vergelijken als met een apparaat wat al stuk ouder is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |