AC4 op #1quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef videonatic het volgende:
PS4 preorder overgenomen van iemand, ga bij release volgende week gelijk Battlefield 4 halen, verder nog must haves?
Die heb ik al gespeeld op die nederlandse gamebeurs laatst, first look, vond het niet echt spannend of next gen.quote:
Nahhhquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:47 schreef videonatic het volgende:
[..]
Die heb ik al gespeeld op die nederlandse gamebeurs laatst, first look, vond het niet echt spannend of next gen.
Warthunder jonguh!quote:Op zaterdag 23 november 2013 23:14 schreef RRuben het volgende:
AC4 wordt facking vet jonge! Zelfde als BF4 maar ga alleen AC halen want heb niet zoveel tijd om te game en tegen de tijd dat ik het uit heb is Planetside2 vast wel uit. En resogun
Ik doe AC4 en Flower, omdat ik die de eerste keer had gemist. Voor de rest lijken de enige must haves op de WiiU te zijn dus misschien dat ik die er dan maar bij haal.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:45 schreef videonatic het volgende:
PS4 preorder overgenomen van iemand, ga bij release volgende week gelijk Battlefield 4 halen, verder nog must haves?
Volgens mij wel staat al wel wat op youtube enzoquote:Op zondag 24 november 2013 11:28 schreef Rossdale het volgende:
Is DC universe eigenlijk meteen met launch speelbaar?
Oke dat is mooi, 60 is toch wel een soort grens voor mij...!quote:Op zondag 24 november 2013 12:46 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee niet alle games, veel zitten er ook op 60
En in MediaMarkt zullen de games ook wel goedkoper zijnquote:Op zondag 24 november 2013 12:50 schreef Banaanensuiker het volgende:
Of gewoon digitaal kopen via de PSN store. Wel met een US account kopen, maar die games kan je gewoon met een andere EU account spelen. Games worden dan ineens 44 euro ($60 USD).
Tevens kan je ook op www.budgetgaming.nl kijken. Meeste games zijn wel voor 55 euro te krijgen.quote:Op zondag 24 november 2013 12:52 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Oke dat is mooi, 60 is toch wel een soort grens voor mij...!
Oke dankje!quote:Op zondag 24 november 2013 12:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Tevens kan je ook op www.budgetgaming.nl kijken. Meeste games zijn wel voor 55 euro te krijgen.
Kan wel, ik heb ook wel eens in de JAP store games gekocht en kan hem gewoon op m'n NL account spelenquote:Op zondag 24 november 2013 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
Beetje kut dat DLC-codes wel gewoon nog regio-gebonden zijn. Ik wil hier in HK wellicht Battlefield 4 inclusief China Rising halen voor 40 euro, maar als ik het niet kan spelen/downloaden op de europese PSN+, dan heb ik er dus weinig aan
Nee, dat kan wel (doe ik momenteel ook met sommige games), maar ik neem aan dat als ik hier de Aziatische BF4 met DLC koop, dat ik die code alleen kan inwisselen op de aziatische account, niet op de NLse. En als ik vervolgens dus BF4 met mijn NL account ga spelen, dan kan ik dus uiteraard niet bij die DLC-content.quote:Op zondag 24 november 2013 13:04 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Kan wel, ik heb ook wel eens in de JAP store games gekocht en kan hem gewoon op m'n NL account spelen
Heb 3 SEN accountsEU-JAP-USA
Als het goed is kan je wel gewoon gebruik maken van je DLC gekocht in een andere regio, hoor.quote:Op zondag 24 november 2013 13:06 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, dat kan wel (doe ik momenteel ook met sommige games), maar ik neem aan dat als ik hier de Aziatische BF4 met DLC koop, dat ik die code alleen kan inwisselen op de aziatische account, niet op de NLse. En als ik vervolgens dus BF4 met mijn NL account ga spelen, dan kan ik dus uiteraard niet bij die DLC-content.
Dat laatste ben ik dus niet van plan, aangezien ik straks terug in NL ben en gewoon primary mijnEU PSN+ account zal willen gebruiken... die uiteraard niet gehooked is aan de aziatische PSN-store...quote:Op zondag 24 november 2013 13:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als het goed is kan je wel gewoon gebruik maken van je DLC gekocht in een andere regio, hoor.
Je moet inderdaad wel opletten dat als je een Aziatische BF4 hebt, dat je alle DLC ook vanuit de Aziatische PSN store hebt gekocht.
Je kan toch gewoon op je EU account ps+ hebben, en daarop de uit Azië gekochte games spelen? Zie niet echt in waarom je dat niet zou willen. Volgens mij levert dat geen problemen op.quote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik dus niet van plan, aangezien ik straks terug in NL ben en gewoon primary mijnEU PSN+ account zal willen gebruiken... die uiteraard niet gehooked is aan de aziatische PSN-store...
game moet je er apart bij doen bij media markt is alles 10 euro duurder op internet kan je het veel goedkoper krijgen, ze proberen je zo een dure game aan te naaien denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef Janeiros het volgende:
Werd gister gebeld door de Mediamarkt![]()
Met het goede nieuws dat ik hem vrijdag kan ophalen en of ik zelfs nog wou kiezen tussen een pakket met game of de standaard..
Komt nu wel akelig dichtbij, maar welke game moet ik er bij halen?
hoezo proberen ze je een dure game aan te naaien? het is toch netjes dat je zelf de keuze krijgt tussen de normale pack of de killzone pack? ik zou namelijk wel killzone pack nemenquote:Op zondag 24 november 2013 13:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
game moet je er apart bij doen bij media markt is alles 10 euro duurder op internet kan je het veel goedkoper krijgen, ze proberen je zo een dure game aan te naaien denk ik
Denk niet dat ze de Sony packs bedoelen maar de game los bij de standaard console bijvoegen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo proberen ze je een dure game aan te naaien? het is toch netjes dat je zelf de keuze krijgt tussen de normale pack of de killzone pack? ik zou namelijk wel killzone pack nemen
ah omdat ie pakket met game zei en daarna zei dat ie geen killzone hoefde dacht ik dat hij dat killzone pakket bedoeldequote:Op zondag 24 november 2013 13:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de Sony packs bedoelen maar de game los bij de standaard console bijvoegen.
Bro, waarom koop je je games niet bij Amazon, daar was ie 52, en hij is al verstuurd naar me.quote:Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die AC 4 wil halen. https://www.all4games.nl/(...)dition-Playstation-4 die eerste lijkt me prima gewoon goedkoper dan de normale edition haha![]()
ik ga mooi niet op komen dagen bij de gamemania! haha beter dat ik te weinig saldo had eergister
anders was ik 70 euro kwijt
eigenlijk geen idee maar ik vind uit nederland bestellen toch wel wat fijner. weet niet precies waarom maar voelt gewoon beter ookal is amazon betrouwbaarquote:Op zondag 24 november 2013 15:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Bro, waarom koop je je games niet bij Amazon, daar was ie 52, en hij is al verstuurd naar me.
Ja, maar de kosten van je CC heb je er na een bestelling uit, laat staan wanneer je alles via Amazon koopt, zoals het een goed netizen betaamt.quote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je bij Amazon perse via creditcard bestellen?
KNACK thema: H77G-GLN7-K6A5quote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebber, een gratis PS3 thema van killzone shadowfall: ED3P-KBNQ-RLRL
Is CoD nog een beetje beter dan de huidige gen of niet ?quote:Op zondag 24 november 2013 13:37 schreef Pheno het volgende:
Als je asassins creed iv nog niet had moet je die zeker doen, erg goede game (ook op currentgen btw). Vanochtend de patch gedownload en damn, dat ziet er toch wel gelikt uit op full hd.
Knack al uitgespeeld, vanochten een rondje wat is er beter aan de ports van cod, ac iv en nu bezig met een full marathon Killzone.
Grafisch? Ja.quote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Is CoD nog een beetje beter dan de huidige gen of niet ?
Extra effecten, full hd 1080p, het helpt.quote:
Ok!quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Extra effecten, full hd 1080p, het helpt.
Ik heb een PS3 Slim. Zijn die allemaal 500 GB? Want wil mijnes ook doorverkopen maar geen idee of dat altijd 500 GB isquote:Op zondag 24 november 2013 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
PS3 voor 220 verkocht, nu nog een killzone PS4 bundel scoren mits mogelijk
Je hebt ook 320 GB modellen dacht ik.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 Slim. Zijn die allemaal 500 GB? Want wil mijnes ook doorverkopen maar geen idee of dat altijd 500 GB is
Kun je dat ergens via het PS3-menu zien, welk model je hebt?quote:Op zondag 24 november 2013 19:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je hebt ook 320 GB modellen dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |