Je kan toch gewoon op je EU account ps+ hebben, en daarop de uit Azië gekochte games spelen? Zie niet echt in waarom je dat niet zou willen. Volgens mij levert dat geen problemen op.quote:Op zondag 24 november 2013 13:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik dus niet van plan, aangezien ik straks terug in NL ben en gewoon primary mijnEU PSN+ account zal willen gebruiken... die uiteraard niet gehooked is aan de aziatische PSN-store...
game moet je er apart bij doen bij media markt is alles 10 euro duurder op internet kan je het veel goedkoper krijgen, ze proberen je zo een dure game aan te naaien denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 13:19 schreef Janeiros het volgende:
Werd gister gebeld door de Mediamarkt![]()
Met het goede nieuws dat ik hem vrijdag kan ophalen en of ik zelfs nog wou kiezen tussen een pakket met game of de standaard..
Komt nu wel akelig dichtbij, maar welke game moet ik er bij halen?
hoezo proberen ze je een dure game aan te naaien? het is toch netjes dat je zelf de keuze krijgt tussen de normale pack of de killzone pack? ik zou namelijk wel killzone pack nemenquote:Op zondag 24 november 2013 13:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
game moet je er apart bij doen bij media markt is alles 10 euro duurder op internet kan je het veel goedkoper krijgen, ze proberen je zo een dure game aan te naaien denk ik
Denk niet dat ze de Sony packs bedoelen maar de game los bij de standaard console bijvoegen.quote:Op zondag 24 november 2013 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hoezo proberen ze je een dure game aan te naaien? het is toch netjes dat je zelf de keuze krijgt tussen de normale pack of de killzone pack? ik zou namelijk wel killzone pack nemen
ah omdat ie pakket met game zei en daarna zei dat ie geen killzone hoefde dacht ik dat hij dat killzone pakket bedoeldequote:Op zondag 24 november 2013 13:47 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze de Sony packs bedoelen maar de game los bij de standaard console bijvoegen.
Bro, waarom koop je je games niet bij Amazon, daar was ie 52, en hij is al verstuurd naar me.quote:Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die AC 4 wil halen. https://www.all4games.nl/(...)dition-Playstation-4 die eerste lijkt me prima gewoon goedkoper dan de normale edition haha![]()
ik ga mooi niet op komen dagen bij de gamemania! haha beter dat ik te weinig saldo had eergister
anders was ik 70 euro kwijt
eigenlijk geen idee maar ik vind uit nederland bestellen toch wel wat fijner. weet niet precies waarom maar voelt gewoon beter ookal is amazon betrouwbaarquote:Op zondag 24 november 2013 15:10 schreef speknek het volgende:
[..]
Bro, waarom koop je je games niet bij Amazon, daar was ie 52, en hij is al verstuurd naar me.
Ja, maar de kosten van je CC heb je er na een bestelling uit, laat staan wanneer je alles via Amazon koopt, zoals het een goed netizen betaamt.quote:Op zondag 24 november 2013 15:19 schreef MMaRsu het volgende:
Moet je bij Amazon perse via creditcard bestellen?
KNACK thema: H77G-GLN7-K6A5quote:Op zondag 24 november 2013 15:35 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebber, een gratis PS3 thema van killzone shadowfall: ED3P-KBNQ-RLRL
Is CoD nog een beetje beter dan de huidige gen of niet ?quote:Op zondag 24 november 2013 13:37 schreef Pheno het volgende:
Als je asassins creed iv nog niet had moet je die zeker doen, erg goede game (ook op currentgen btw). Vanochtend de patch gedownload en damn, dat ziet er toch wel gelikt uit op full hd.
Knack al uitgespeeld, vanochten een rondje wat is er beter aan de ports van cod, ac iv en nu bezig met een full marathon Killzone.
Grafisch? Ja.quote:Op zondag 24 november 2013 17:20 schreef Bolters het volgende:
[..]
Is CoD nog een beetje beter dan de huidige gen of niet ?
Extra effecten, full hd 1080p, het helpt.quote:
Ok!quote:Op zondag 24 november 2013 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Extra effecten, full hd 1080p, het helpt.
Ik heb een PS3 Slim. Zijn die allemaal 500 GB? Want wil mijnes ook doorverkopen maar geen idee of dat altijd 500 GB isquote:Op zondag 24 november 2013 18:31 schreef kurk_droog het volgende:
PS3 voor 220 verkocht, nu nog een killzone PS4 bundel scoren mits mogelijk
Je hebt ook 320 GB modellen dacht ik.quote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 Slim. Zijn die allemaal 500 GB? Want wil mijnes ook doorverkopen maar geen idee of dat altijd 500 GB is
Kun je dat ergens via het PS3-menu zien, welk model je hebt?quote:Op zondag 24 november 2013 19:01 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je hebt ook 320 GB modellen dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |