Slechts 40 stuks voor de vestiging in de hoofdstad.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Saturn Amsterdam krijgt er maar 40 binnen, met meer dan 200 reserveringen.
wii uquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:26 schreef Poit het volgende:
[..]
Die vergelijking kan ik niet maken omdat ik geen Wii U heb en de enige keer dat ik ermee gespeeld heb werd ik bruut afgemaakt door een bepaald iemand waardoor ik niet bepaald op het geluid van de controller heb gelet..
mweh ik denk neit dat ik volgende week een ps4 ga krijgenquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:30 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Saturn Amsterdam krijgt er maar 40 binnen, met meer dan 200 reserveringen.
Hier in Wageningen krijgt de Intertoys wel 9 hele PS4's, waarvan 3 killzone bundels.quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Bart SMit Den Bosch krijgt er maar 13 van de 51 reserveringen
BS Rosmalen krijgt er maar 12 van de 35
9? nou nouquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:41 schreef VulpX het volgende:
[..]
Hier in Wageningen krijgt de Intertoys wel 9 hele PS4's, waarvan 3 killzone bundels.
Dat is goed nieuws!quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Lees op GAF dat sinds vanochtend BF4 eindelijk 64 players ondersteunt en het wat stabieler is geworden.
WANTZquote:Op vrijdag 22 november 2013 14:50 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony bevestigt komst PS4 met PS Vita bundel, verschijnt nog voor Kerst
De afgelopen maanden is er geregeld over gesproken, een bundel waarbij je in één keer zowel de PlayStation 4 als PlayStation Vita in huis haalt. Sony gaf destijds aan er over na te denken en later werd aangegeven dat de kans op een dergelijke bundel zeker aanwezig is, maar dat het verschijnen hiervan wellicht pas in 2014 zou gaan plaatsvinden.
Vandaag hebben we erg goed nieuws, want Sony heeft de komst van een dergelijke bundel bevestigt en daarbij kunnen we ook melden dat deze bundel nog voor de kerst in de winkels zal komen te liggen. Dus dat is wellicht een prachtig alternatief voor als je niet bij de eerste lichting van PlayStation 4 kopers zit doordat je te laat was met je pre-order.
Deze bundel staat tevens vermeld in een marketinggids van Sony inclusief een afbeelding. De prijs is vooralsnog niet bekend en ook een release in de Benelux is nog niet bevestigd.
http://www.psx-sense.nl/1(...)ijnt-nog-voor-kerst/
En niet op onze site kijken die het nieuws al vroeger had. Daar doen we het dan allemaal voorquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WANTZ
als mijn pre order niet door gaat wacht ik dan wel ff hier op want k wil nog steeds een vita
Ik lees bijna geen game sites meerquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
En niet op onze site kijken die het nieuws al vroeger had. Daar doen we het dan allemaal voor
Denk je dat je nog even wat meer kan patsen, want we weten denk ik nu nog niet 100% allemaal dat je een PS4 hebtquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
Vanavond lekker in mijn nest Killzone spelen, tenminste, als dat remote goed werkt
gewoon shar pesten. Oh wacht, je komt niet in de SC, dan snap je het nietquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk je dat je nog even wat meer kan patsen, want we weten denk ik nu nog niet 100% allemaal dat je een PS4 hebt.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 15:58 schreef Pheno het volgende:
Vanavond lekker in mijn nest Killzone spelen, tenminste, als dat remote goed werkt
KUSJEKROEL rustig maar het was richting mij bedoeldquote:Op vrijdag 22 november 2013 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk je dat je nog even wat meer kan patsen, want we weten denk ik nu nog niet 100% allemaal dat je een PS4 hebt.
Niet eens een Matt Damon gif.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |