Kijken hoeveel GB er vrij is?quote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Kun je dat ergens via het PS3-menu zien, welk model je hebt?
Je kan zien hoeveel HDD ruimte je PS3 heeft bij system information.quote:Op zondag 24 november 2013 19:06 schreef Bolters het volgende:
[..]
Kun je dat ergens via het PS3-menu zien, welk model je hebt?
Succes met verkopenquote:Op zondag 24 november 2013 18:46 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik heb een PS3 Slim. Zijn die allemaal 500 GB? Want wil mijnes ook doorverkopen maar geen idee of dat altijd 500 GB is
Ik heb 220 gevangen voor een phatquote:Op zondag 24 november 2013 19:56 schreef MMaRsu het volgende:
En wat kan iemand vangen voor een Ps3 met een zwik aan games erop met 2 controllers? PS3 slim type met 320gb harde schijf. Denk niet dat ik hem verkoop aangezien ik hem veel gebruik voor streaming.
Ja, is rond 3 uur 's middags.quote:Op zondag 24 november 2013 20:16 schreef Prullenbak6 het volgende:
Al iets bekend over nachtopening bij Media Markt, Bart Smit of Intertoys etc?
Zozo, 3 controllers??quote:Op zondag 24 november 2013 20:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb 220 gevangen voor een phat![]()
[ afbeelding ]
Mja, die Sixaxis is kut en die witte kon ik cheap importeren.quote:
Ik had een sms van media markt waarin staat dat de tweede levering tussen 7-12 en 20-12 komtquote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Massief het volgende:
Wanneer komen er eens datums voor tweede levering. De eerste is er al bijna dus het moet allang bekend zijn wanneer die komen.
oke dan. dan is het voor mij ook niet heel lang wachten meer.quote:Op zondag 24 november 2013 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik had een sms van media markt waarin staat dat de tweede levering tussen 7-12 en 20-12 komt
Ooh, die zwarten zijn nog niet Dualshock 3 maar alleen Sixaxisquote:Op zondag 24 november 2013 21:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mja, die Sixaxis is kut en die witte kon ik cheap importeren.
Hm, mijn optie op een megabundel is ook al vergeven dus het gaat lastig worden denk ik om een PS4 te scoren
Jawel, 2x DS3. Alleen die DS3 zwart is meteen toen ze uitkwamen gekocht dus al wat schade, die witte is een jaar oud nu. Nu die PS3 verkocht is kan ik mij focussen op een PS4 kopen denk ikquote:Op zondag 24 november 2013 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ooh, die zwarten zijn nog niet Dualshock 3 maar alleen Sixaxis
Matig ja
Okido, thnx!quote:Op zondag 24 november 2013 19:21 schreef VulpX het volgende:
[..]
Je kan zien hoeveel HDD ruimte je PS3 heeft bij system information.
Thanks! Besteldquote:Op zondag 24 november 2013 13:07 schreef RRuben het volgende:
voor iedereen die AC 4 wil halen. https://www.all4games.nl/(...)dition-Playstation-4 die eerste lijkt me prima gewoon goedkoper dan de normale edition haha![]()
ik ga mooi niet op komen dagen bij de gamemania! haha beter dat ik te weinig saldo had eergister
anders was ik 70 euro kwijt
Tweede levering ook uitverkocht?quote:Op zondag 24 november 2013 21:03 schreef Massief het volgende:
Wanneer komen er eens datums voor tweede levering. De eerste is er al bijna dus het moet allang bekend zijn wanneer die komen.
No problem,heb hem zelf ook net besteldquote:Op maandag 25 november 2013 09:38 schreef LinQ het volgende:
[..]
Thanks! BesteldBij de MM hier om de hoek betaal ik anders 65
3 dagen, 3 dagen, 3 dagenquote:Op maandag 25 november 2013 10:03 schreef RRuben het volgende:
[..]
No problem,heb hem zelf ook net besteld
Hahaha, sameeee herequote:Op maandag 25 november 2013 11:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het worden laaaaaaange werkdagen
Het wordt epischquote:Op maandag 25 november 2013 11:07 schreef Bolters het volgende:
[..]
Hahaha, sameeee hereMaar des te toffer donderdagnacht/vrijdag wordt!
Yeahhh! Maar die hebben we helaas nog niet deze week, haha!quote:Op maandag 25 november 2013 11:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het wordt episch
Uncharted 4.... Hopelijk een nieuwe Batman van Rocksteady... Watch_Dogs
kan je kiezen, bv alleen chat audio! of game audio! of een combinatie! kun je zelf bepalen.quote:Op maandag 25 november 2013 11:32 schreef Bolters het volgende:
Wat kun je nu precies doen met je koptelefoon in je controller? Ontvang je dan al het geluid via je koptelefoon of alleen het geluid dat uit de controller komt?
En kun je alle headsets hier op aansluiten?
En dan kun je het geluid van de tv dus uitzetten maar alles ontvangen via headset?quote:Op maandag 25 november 2013 12:10 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
kan je kiezen, bv alleen chat audio! of game audio! of een combinatie! kun je zelf bepalen.
Yepquote:Op maandag 25 november 2013 12:22 schreef Bolters het volgende:
[..]
En dan kun je het geluid van de tv dus uitzetten maar alles ontvangen via headset?
Jep, dat vind ik dus ook geniaal. Maar je kunt iedere headset aansluiten of moet dit een gaming headset zijn?quote:Op maandag 25 november 2013 12:45 schreef RedemptioN het volgende:
das echt uber...was net aan het kijken naar een draadloze headset aangezien ik mn tv heb opgehangen in de slaapkamer, maar via de controller is geniaal =]
Jep, dat vind ik dus ook geniaal. Maar je kunt iedere headset aansluiten of moet dit een gaming headset zijn?quote:
Volgens mij kan elke 3.5mm headset worden aangesloten, ik ga die van mijn iPhone gebruiken voorlopig.quote:Op maandag 25 november 2013 12:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, dat vind ik dus ook geniaal. Maar je kunt iedere headset aansluiten of moet dit een gaming headset zijn?
Da's top!quote:Op maandag 25 november 2013 12:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Volgens mij kan elke 3.5mm headset worden aangesloten, ik ga die van mijn iPhone gebruiken voorlopig.
Geniale functie inderdaad.quote:Op maandag 25 november 2013 12:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep, dat vind ik dus ook geniaal. Maar je kunt iedere headset aansluiten of moet dit een gaming headset zijn?
Jep. Heb de console in de slaapkamer staan en slaap altijd korter dan vriendin. En dan is het dus top dat je het geluid volledig via headset kunt ontvangenquote:
Ben nu eigenlijk aan het balen dat de PS3 dat niet heeft.quote:Op maandag 25 november 2013 12:53 schreef Bolters het volgende:
[..]
Jep. Heb de console in de slaapkamer staan en slaap altijd korter dan vriendin. En dan is het dus top dat je het geluid volledig via headset kunt ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |