Ik voel die ONE niet meer Royquote:Op vrijdag 22 november 2013 21:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, nooit met een PlayStation. Je kunt beter voor de Xbox One gaan AQuilaONE
Als je pas vier nov besteld hebt zul je bij de tweede of miss wel derde lading zitten, ligt er maar net aan hoeveel ze binnen krijgen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 20:43 schreef RRuben het volgende:
Sta ik net in de GameMania om AC4 SE op te halen bijkt dat je te weinig saldo hebt omdat je net met de trein bent geweest en daardoor 2 euro te weinig op je betaalrekening hebt![]()
Weet iemand trouwens ook meer over de levering bij Bol.com? heb hem daar 4 november besteld en op deze site (http://www.playstation4cl(...)-dagelijks-geupdate/) staat dat je hem uit de tweede lading krijgt maar is dat wel zo?
Ligt eraan welke headset.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe zal het eigenlijk zitten met de geluidskwaliteit als je een hoofdtelefoon aansluit op de 3.5mm ingang van je ps4 controller?
Ik heb een vrij aardige Shure eraan hangen, het geluid is meer dan prima.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
Hoe zal het eigenlijk zitten met de geluidskwaliteit als je een hoofdtelefoon aansluit op de 3.5mm ingang van je ps4 controller?
quote:Op vrijdag 22 november 2013 14:33 schreef eight het volgende:
[..]
Slechts 40 stuks voor de vestiging in de hoofdstad.
Belooft weinig goeds voor de rest.
Volgens Gamekings zou bol.com er 2500 krijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb 22 juni bij bol.com de pre order gedaan
Hoeveel zouden zij krijgen?
Oké, thanks. Nu eens een goede headphone of headset zoeken.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een vrij aardige Shure eraan hangen, het geluid is meer dan prima.
oh, dat klinkt goed! heb je een linkje?quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:09 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Volgens Gamekings zou bol.com er 2500 krijgen dacht ik.
Maakt de PS4 zelf eigenlijk veel geluid?quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een vrij aardige Shure eraan hangen, het geluid is meer dan prima.
Niks van wat je zegt is mogelijk volgens mij, iig niet bij launch. Sony heeft wel al gezegd dat ze mp3 en DLNA ondersteuning alsnog overwegen. Zal dus later wel met een patch komen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:02 schreef leolinedance het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de PS4 nog wel kan qua mediacenter features?
Ik heb begrepen dat ie geen cd's en mp3's af kan spelen. Is het streamen dmv. een soort PS3 Media Server ook niet meer mogelijk? Of het kopieren van films van je laptop naar de PS4 om ze dan af te spelen?
Hebben ze ergens in een video-item gezegd. Weet zo even niet meer welke.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh, dat klinkt goed! heb je een linkje?
Nee, niet zo veel als mijn fat ps3 iig. Je hoort 'm wel iets, maar nooit stofzuigen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:23 schreef eight het volgende:
[..]
Maakt de PS4 zelf eigenlijk veel geluid?
Nou, hopelijk krijgen ze die 2500 dan ook echt!quote:Op zaterdag 23 november 2013 09:08 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Hebben ze ergens in een video-item gezegd. Weet zo even niet meer welke.
nicequote:Op zaterdag 23 november 2013 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet zo veel als mijn fat ps3 iig. Je hoort 'm wel iets, maar nooit stofzuigen.
Schijnt een beetje vergelijkbaar te zijn met de PS3 slim toch. Enige wat je soms hoort is de bluray speler. Kan je dit bevestigenquote:Op zaterdag 23 november 2013 11:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet zo veel als mijn fat ps3 iig. Je hoort 'm wel iets, maar nooit stofzuigen.
Dan laten ze prijs/value for money voor het gemak even weg. Of het feit dat je bij de XBO waarschijnlijk de NSA er gratis bij krijgt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Edge:
Controller: XB1
Hardware: PS4
Launch wondow exclusives: XB1
Indies: PS4
Firstparty studios: PS4
Second-screen: PS4
Social services: XB1
Cloud: PS4
Media and services: XB1
Forum Opties | |
---|---|