Welke wiskunde heb je.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn eerste wiskunde toets sinds drie jaar na vier weken les
FAAL.quote:
ook niet lekkerquote:
Nee heb toch gisteren pas die toets gemaakt!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je nog geen tweede cijfer voor wiskunde?
GOEDquote:
aquote:
nee ryan. nee.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist ik al!!
En het is nog steeds slecht!!
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ook niet lekker
[..]
Nee heb toch gisteren pas die toets gemaakt!
[..]
GOED
had wel black out, maar wist na 20 minuten alles weer.
Witte wijn?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ook niet lekker
[..]
[..]
GOED
had wel black out, maar wist na 20 minuten alles weer.
Nee wijn is ook niet lekkerquote:
Als ik een korte overstap heb en ik heb een koffer bij me dan ren ik gewoon door mensen heen hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
nee, zo zwaar irritantdie wieltjes maken kabaal en ik rij over voeten heen
neem normaal gewoon mijn rugzak mee als ik een paar dagen wegga, maar kan vandaag niet ivm spullen
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, zeker als ze een taart voor me bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ga je doen?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:20 schreef Ezell het volgende:
Status: op weg naar Amsterdam centraal
Wijnquote:
Ja nou ja, kon toch... ik geef jouw cijferlijst vier sterren, alsjeblieft. ★ ★ ★ ★quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
Ice Tea.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wijn![]()
Wat lust je wel? Rosébier?
Ik weet niet of ik dat nou positief of negatief meende.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Yonder het volgende:
[..]
Persoon die mijn avatar bijzonder vindt.
Ik zou er maar 3 gevenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja nou ja, kon toch... ik geef jouw cijferlijst vier sterren, alsjeblieft. ★ ★ ★ ★
Gatverdammequote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ice Tea.
en van die stomme blikjes lol
Ik heb geen cijferlijst en toch verwacht ik een rating.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja nou ja, kon toch... ik geef jouw cijferlijst vier sterren, alsjeblieft. ★ ★ ★ ★
Ging jij via Utrecht Centraal?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Status: net weg bij wageningen
Zullen we Ice Tea gaan drinken?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ice Tea.
en van die stomme blikjes lol
En dat terwijl er twee onvoldoendes op staanquote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zeg dat wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zou er maar 3 geven
But then again I'm a giant asshole.
★ ★ ★ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆ ☆quote:Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef Yonder het volgende:
[..]
Ik heb geen cijferlijst en toch verwacht ik een rating.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Spatie: "No offense, maar ik vind mezelf knapper dan jij!"
DUDE!
Dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nou positief of negatief meende.
Is goedquote:
Tja, hij heeft wel een punt.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
DUDE!
Safari is wel te doen.quote:
Dat is privé!!!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
DUDE!
Wat doen?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op weg naar Ezelldorp. Amsterdam is mijn overstap.
Wat.quote:
Had je dat dan al nietquote:Op donderdag 21 november 2013 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
nu heb ik een slecht beeld van je
Jullie zijn beide niet knap.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
DUDE!
Oh ik dacht van wel.quote:
Probeer je nou indirect te melden dat je jezelf knapper vindt dan Spatieloos?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt voor een irrelevante mening.
Dat maak jij d'r van.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer je nou indirect te melden dat je jezelf knapper vindt dan Spatieloos?
ik red het al niet meer nuquote:
eh nee.quote:
Ik moest rennenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was dan uitgestapt. Ik zat daar een half uur op mijn trein te wachten.![]()
Als je vanaf rechts komt wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen weet dat spatieloos hot as fuck is
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen weet dat spatieloos hot as fuck is
Nee, dat had hij daarvoor al gemeld, en dat is gewoon zijn mening, laat hem. Net als dat jouw mening nergens op slaat, want wij zijn gewoon fucking knap alleen ik ben net iets knapper.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer je nou indirect te melden dat je jezelf knapper vindt dan Spatieloos?
bus duurt 30 minuten ;squote:
Waar staat dat die gepaint is.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die is gepaint, dat telt niet!
Mijn mening slaat op jouw achterhoofdquote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat had hij daarvoor al gemeld, en dat is gewoon zijn mening, laat hem. Net als dat jouw mening nergens op slaat, want wij zijn gewoon fucking knap alleen ik ben net iets knapper.
Op de achterkant.quote:
nee kom morgen arnhem.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil best 10 min wachten hoor
van wie?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Marco001 het volgende:
Ben ik weer.
Hadden even visite van een tante die net wel naar de begrafenis van dat meisje laatst was geweest.
300 bezoekers waren er.En politiebegeleiding voor de rouwstoet, zijwegen waren allemaal volledig afgezet door de politie.
![]()
Goed geregeld dus.
Neem jij de Frans filmpjes mee?quote:
Solidair ja.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil best 10 min wachten hoor
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik begrijp deze grap wél en moest erom grinniken.
Hij is gratis:quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice, die ga ik downloaden, thanks.
[..]
Ik begrijp deze grap wél en moest erom grinniken.
Die moet ik morgen al inleverenquote:
Okeuj is goedquote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik ben er hoor![]()
Dudok appeltaart doen?
Welk meisje?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Marco001 het volgende:
Ben ik weer.
Hadden even visite van een tante die net wel naar de begrafenis van dat meisje laatst was geweest.
300 bezoekers waren er.En politiebegeleiding voor de rouwstoet, zijwegen waren allemaal volledig afgezet door de politie.
![]()
Goed geregeld dus.
Meisje van een jaar of 7, hier uit de straat. Schijnbaar was zelfs zo'n beetje de helft van de bewoners van deze straat aanwezig daar. Hoezo samenhorigheidsgevoel?quote:
Awwwquote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Meisje van een jaar of 7, hier uit de straat. Schijnbaar was zelfs zo'n beetje de helft van de bewoners van deze straat aanwezig daar. Hoezo samenhorigheidsgevoel?
Tof, dankeeeequote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij is gratis:
http://www43.zippyshare.com/v/9075788/file.html
Oh wow, wat was er met haar gebeurd?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Meisje van een jaar of 7, hier uit de straat. Schijnbaar was zelfs zo'n beetje de helft van de bewoners van deze straat aanwezig daar. Hoezo samenhorigheidsgevoel?
Rip je ze toch nog gauw even?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Die moet ik morgen al inleveren
Oh jeej.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Die moet ik morgen al inleveren
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest rennenen had dan gezegd
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 21 november 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Als je het graag wilt, zal ik het overwegen.quote:
Morgenochtend moet ik in arnhem zijn. Dus ik ga vandaag al ipv de trein van 6 uur sochtendsquote:
Had een of andere ziekte. Weet het zelf niet precies, ben een typische fokker wat dat betreft.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow, wat was er met haar gebeurd?
Jammer hoor.quote:
Maar waar ga je dan slapen?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Morgenochtend moet ik in arnhem zijn. Dus ik ga vandaag al ipv de trein van 6 uur sochtends
die vind ik wel leukquote:Op donderdag 21 november 2013 20:32 schreef Yonder het volgende:
Ik luisterde net 1D - Story of my life.
Apart.
Precies ; (quote:Op donderdag 21 november 2013 20:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met een bruine zak met flesjes bier
Oh wow, zo jongquote:Op donderdag 21 november 2013 20:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Had een of andere ziekte. Weet het zelf niet precies, ben een typische fokker wat dat betreft.Had alleen contact met hun als ik ze toevallig tegenkwam. Hoewel haar vader wel ooit onze oprit + tuin opnieuw heeft aangelegd.
Woon wat dat betrefd trouwens wel in een toffe straat.Behalve van onze buren(dat zijn echte zuurpruimen) nooit gezeik. Ook niet als ik de radio van de auto nog vrij hard heb staan of die in de garage als ik de auto aan het wassen/waxen ben
![]()
Misschien VMS zelfs. Ik heb hem wel eens eerder gehoord, maar ik kan me niet herinneren of hij ermee kwam en ik het toen pas echt ben gaan waarderen.quote:
het was vmsquote:
OH NOESSSSquote:
En daarna gelijk feesten?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef Ezell het volgende:
Status: over ongeveer een half uurtje thuis.
Ik over 7 minuten en dan 10 min wandelenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef Ezell het volgende:
Status: over ongeveer een half uurtje thuis.
#spannendquote:Op donderdag 21 november 2013 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zat vandaag in de trein met een non voortbewegend in een scootmobiel.
Tot zover mijn avontuur.
mwah is wel tof hoor, jaarlijks een straatbarbeque, redelijk gemixte mensen(jong, oud en alles wat er tussenin hoort., leeftijd is van 6-c.a. 75)quote:Op donderdag 21 november 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wow, zo jong
Wij hebben helemaal niet zo'n straat. Maar hoef ik ook niet per se haha.
Yonder? Nah, LMI herken je wel als je hem ziet posten. Ik denk eerder een kloontje van DonnieDarko.quote:
denk het nietquote:
Nopequote:
verre brug, ik zou op station blijvenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik over 7 minuten en dan 10 min wandelen
Ik denk dat Yonder best LMI kan zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yonder? Nah, LMI herken je wel als je hem ziet posten. Ik denk eerder een kloontje van DonnieDarko.
Die heeft geen reden om te klonen denk ik zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yonder? Nah, LMI herken je wel als je hem ziet posten. Ik denk eerder een kloontje van DonnieDarko.
oh die ontkent toch wel. Heb nu al 2 kloons van hem langs zien komen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
denk het nietheb lmi gisteren nog gesproken
Het meisje waar hij gister nog om de rouwadvertenties moest lachen. Het was grappig omdat het er veel waren.quote:
Heerlijk die benzinekosten/gebrek aan (gratis)parkeerplaatsen ja. Ik geniet van volle teugen van mijn OV-Studentenkaartquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Marco001 het volgende:
OV![]()
Echt, sinds ik een auto heb heb ik een hekel aan het ov.
Qua postgedrag is het heel anders dan bij LMI. Ik heb even een korte analyse gemaakt, vandaar.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Yonder best LMI kan zijn eigenlijk.
Dat had ik ook niet - toch heb ik MAJESTICS.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heeft geen reden om te klonen denk ik zo.
Ik heb die niet. fmlquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het meisje waar hij gister nog om de rouwadvertenties moest lachen. Het was grappig omdat het er veel waren.
Of zo.
[..]
Heerlijk die benzinekosten/gebrek aan (gratis)parkeerplaatsen ja. Ik geniet van volle teugen van mijn OV-Studentenkaart
Jij gaf een redenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Qua postgedrag is het heel anders dan bij LMI. Ik heb even een korte analyse gemaakt, vandaar.
[..]
Dat had ik ook niet - toch heb ik MAJESTICS.
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk, wat gaf ik op als reden?quote:
Maar LMI deed ook overdreven aardig tegen mij. En dat doet Yondertje ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Qua postgedrag is het heel anders dan bij LMI. Ik heb even een korte analyse gemaakt, vandaar.
[..]
Dat had ik ook niet - toch heb ik MAJESTICS.
je had geen zin meer in dit account tochquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk, wat gaf ik op als reden?Mag in DM als dat verstandiger is.
Hij wilt in je broekjequote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar LMI deed ook overdreven aardig tegen mij. En dat doet Yondertje ook.
Wie is LMI?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Yonder best LMI kan zijn eigenlijk.
laat me inquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nah niks mis mee.
Als jij geen zin meer heb.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raadsel opgelost![]()
Das het debiele: met de auto een dagje naar b.v. Amsterdam en alleen het allerlaatste stukje met de p+r is voor mij veel goedkoper als met het OV. Nu ben ik heen + terug en ov in totaal hooguit 40,- kwijt. Enkeltje vanaf hier naar Amsterdam is geloof ik 35,- per persoon.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Heerlijk die benzinekosten/gebrek aan (gratis)parkeerplaatsen ja. Ik geniet van volle teugen van mijn OV-Studentenkaart
Dat spreekt niet in het voordeel van Yonder, evenals de registratiedatum. LMI is nu wel hoofdverdachte in deze zaak. Nu nog een duidelijk motief vinden.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar LMI deed ook overdreven aardig tegen mij. En dat doet Yondertje ook.
Ben over 5 maanden jarig. Ben ik dan te laat?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah!
Maar nee, dat is kut. Zeker ook net te laat recht op een volledige OV-studentenkaart?
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]Heeft hij dat nog bij jou geprobeerd eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raadsel opgelost
∞
LMI poste voor het laatst op 9 november. Account is aangemaakt op 9 november.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat spreekt niet in het voordeel van Yonder, evenals de registratiedatum. LMI is nu wel hoofdverdachte in deze zaak. Nu nog een duidelijk motief vinden.
Dat is het geluk aan het zijn van een student (Nu nog in ieder geval) Al moet je uiteraard ook maar net een parkeerplek beschikbaar hebben op je eindlocatie. Bij mij is dat in ieder geval een hopeloze zoektocht.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Das het debiele: met de auto een dagje naar b.v. Amsterdam en alleen het allerlaatste stukje met de p+r is voor mij veel goedkoper als met het OV. Nu ben ik heen + terug en ov in totaal hooguit 40,- kwijt. Enkeltje vanaf hier naar Amsterdam is geloof ik 35,- per persoon.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heeft hij dat nog bij jou geprobeerd eigenlijk? [ afbeelding ]
Dan mag je alleen op je verjaardag reizen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben over 5 maanden jarig. Ben ik dan te laat?
Wat is een onvolledige OV-studentenkaart dan?
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]hahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raadsel opgelost![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wtf, scherp.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
LMI poste voor het laatst op 9 november. Account is aangemaakt op 9 november.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef Rodawa het volgende:
Hoewel, de registratiedatum sluit wel perfect aan op LMI's laatste post. Wellicht heb je gelijk.
Ik doe elke dag alsof ik jarig benquote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mag je alleen op je verjaardag reizen.
Daar P+R. Op zo'n parkeerplaats is altijd plek en laatste stukje doe je met het ov.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het geluk aan het zijn van een student (Nu nog in ieder geval) Al moet je uiteraard ook maar net een parkeerplek beschikbaar hebben op je eindlocatie. Bij mij is dat in ieder geval een hopeloze zoektocht.
De wetgeving wordt aangepast om er een kortingskaart van te maken in plaats van een volledig dekkende kaart.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben over 5 maanden jarig. Ben ik dan te laat?
Wat is een onvolledige OV-studentenkaart dan?
Geeft niet, beter twee keer een sterke aanwijzing aankaarten dan geen één keer.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, sorry lees niet alle posts hier.
Dat mag ik hopen. Ben donders veel geld kwijt aan OVquote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wetgeving wordt aangepast om er een kortingskaart van te maken in plaats van een volledig dekkende kaart.
Al is er de laatste maanden al zoveel tegenstrijdige berichtgeving langsgekomen dat het best kan dat het alweer is uitgesteld
Mwah, als je(zoals in mijn voorbeeld) bij een p+r parkeert wil dat toch wel?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het geluk aan het zijn van een student (Nu nog in ieder geval) Al moet je uiteraard ook maar net een parkeerplek beschikbaar hebben op je eindlocatie. Bij mij is dat in ieder geval een hopeloze zoektocht.
Ja, inderdaad de jatkist is nog niet genoeg leeg.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ben donders veel geld kwijt aan OV
Vind het sowieso absurt dat je pas een OV-studentenkaart krijgt op het mbo na je 18e.
Ik snap je niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad de jatkist is nog niet genoeg leeg.
Dat staat in het regeerakkoord, maar het is nog maar de vraag of dat voor de invoering (2016) niet geschrapt wordt én of er überhaupt een kamermeerderheid voor gevonden kan worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wetgeving wordt aangepast om er een kortingskaart van te maken in plaats van een volledig dekkende kaart.
Al is er de laatste maanden al zoveel tegenstrijdige berichtgeving langsgekomen dat het best kan dat het alweer is uitgesteld
Het idee erachter is op zich nog wel begrijpelijk aangezien er veel meer mbo locaties dan hbo/universiteiten zijn maar de frustratie kan ik wel begrijpen ja. Bij mij was het gelukkig op 20/25 minuten fietsafstand.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het sowieso absurt dat je pas een OV-studentenkaart krijgt op het mbo na je 18e.
Heb je niet zo'n trajectkaart?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Vanaf 1 januari betaal ik ook weer 3% extra.
Het is ook een scheef idee. Je moet óf mbo'ers geen ov geven (met de achterliggende gedachte dat er werkelijk in élke stad van betekenis een mbo is) of je moet het ze vanaf het begin geven (met de gedachte dat ze er net zo goed recht op hebben als studenten). Je kunt niet zo'n vage half/half-oplossing doenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Naja, een mbo'er is ongeveer 16 als 'ie van het vmbo afkomt. Dus lekker twee jaar betalen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het idee erachter is op zich nog wel begrijpelijk aangezien er veel meer mbo locaties dan hbo/universiteiten zijn maar de frustratie kan ik wel begrijpen ja. Bij mij was het gelukkig op 20/25 minuten fietsafstand.
Nee inderdaad.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook een scheef idee. Je moet óf mbo'ers geen ov geven (met de achterliggende gedachte dat er werkelijk in élke stad van betekenis een mbo is) of je moet het ze vanaf het begin geven (met de gedachte dat ze er net zo goed recht op hebben als studenten). Je kunt niet zo'n vage half/half-oplossing doen
Ik lees het nu ja, en dan te bedenken dat het oorspronkelijk volgend jaar al had moeten ingaanquote:Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat staat in het regeerakkoord, maar het is nog maar de vraag of dat voor de invoering (2016) niet geschrapt wordt én of er überhaupt een kamermeerderheid voor gevonden kan worden.
Oh, dat wist ik dan nietquote:Op donderdag 21 november 2013 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik lees het nu ja, en dan te bedenken dat het oorspronkelijk volgend jaar al had moeten ingaan
Neuh, preciesquote:Niet dat je mij hoort klagen hoor.
Nee hoor. De NS verdient nu net zo veel aan een reizende student als wanneer de kaart afgeschaft wordt. Denk jij dat de NS voor de lol alle studenten laat reizen?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef xcachet het volgende:
NS gaat flink verdienen als ze die kaart afschaffen dat wel.
De overheid betaalt de NS voor het vervoeren van de studenten. Juist zonder kaart gaan minder studenten met de trein.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef xcachet het volgende:
Juist niet. Ze krijgen nu subsidie per student, met deze regeling zullen meer studenten op kamers gaan of toch gewoon de auto pakken. Hiermee lopen ze dus zowel de subsidie vanuit de overheid mis als het normale kaartje.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:59 schreef xcachet het volgende:
Nee maar een student die 300 euro per maand moet dokken tikt wel aan voor hun.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee hoor. De NS verdient nu net zo veel aan een reizende student als wanneer de kaart afgeschaft wordt. Denk jij dat de NS voor de lol alle studenten laat reizen?
Precies dit. Momenteel is een kwart van alle kilometers die NS-reizigers maakt van studenten, dus als die massaal het reizen gaan vermijden of op andere manieren op school komen kost dat ze een enorme klap omzet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:00 schreef Muto het volgende:
[..]
De overheid betaalt de NS voor het vervoeren van de studenten. Juist zonder kaart gaan minder studenten met de trein.
Dat betaalt de overheid nu, hèquote:Op donderdag 21 november 2013 21:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee maar een student die 300 euro per maand moet dokken tikt wel aan voor hun.
Doet er niet echt toe toch? Maar het zal wel een vast bedrag per student zijn, aangezien studenten tot voor kort zich niet hoefden in te checken.quote:
Ah, okéquote:Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat betaalt de overheid nu, hèWaarom denk je dat ze zo hameren op verplicht inchecken? Als ze aan het eind van het jaar precies kunnen laten zien hoe veel kilometers ze maken kunnen ze meer geld vragen aan de Staat. Eerder was het zo dat ze elk jaar een bedrag kregen op basis van een schatting.
oooooohquote:Op donderdag 21 november 2013 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat betaalt de overheid nu, hèWaarom denk je dat ze zo hameren op verplicht inchecken? Als ze aan het eind van het jaar precies kunnen laten zien hoe veel kilometers ze maken kunnen ze meer geld vragen aan de Staat. Eerder was het zo dat ze elk jaar een bedrag kregen op basis van een schatting.
quote:
Minachting?quote:
Nee busquote:Op donderdag 21 november 2013 21:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet jij ook naar school met det trein?
nee, maar vrienden hebben allemaal gratis reizen dus ik wil het ookquote:
ik open een zeer terechte klacht.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, maar vrienden hebben allemaal gratis reizen dus ik wil het ook
En de stap naar kamers zal een stuk makkelijker worden terwijl daar nu al een gebrek aan is in veel steden. Er zijn gelukkig genoeg argumenten om het niet te doenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Totale inkomsten van de NS waren 3,8 miljard in 2012, dus studenten waren verantwoordelijk voor 11% van de inkomsten. Stel dus dat door een kortingskaart studenten de helft minder gaan reizen, dan missen ze ineens ruim 5% van hun inkomsten. Dat is voor een bedrijf echt heel erg veel.
Die 40% korting in het weekend naast mijn gratis OV door de weeks. Heerlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef xcachet het volgende:
Zeker 40% korting in de dal-uren en 20% korting in de spits. Dan kom ik 50 euro goedkoper uit in de maand
Dit.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt de schuld enkel bij je ouders leggen Xcachet, dan hadden ze maar eerder aan kinderen moeten beginnen.
hahahahahhahahaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
vrouwen hebben maar 1 recht...
het aanrecht hahahahahahhahahaha
whahahahahahhaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
vrouwen hebben maar 1 recht...
het aanrecht hahahahahahhahahaha
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahahahahha
ook stemrecht sinds 1919.
En zie hoe de politiek nu is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahahahahha
Deden ze ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 40% korting in het weekend naast mijn gratis OV door de weeks. Heerlijk.
Je kunt de schuld enkel bij je ouders leggen Xcachet, dan hadden ze maar eerder aan kinderen moeten beginnen.
En kijk waar ons dat gebracht heeftquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahahahahha
Ja want daarvoor was hij zeker wel beter. De man zoals jij heeft ook pas stemrecht sinds 1917 toch.quote:
Je hebt me.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want daarvoor was hij zeker wel beter. De man zoals jij heeft ook pas stemrecht sinds 1917 toch.
quote:
het is lmi nietquote:
Zijn er in maart al gemeenteraadsverkiezingen? Ik dacht dat die later volgend jaar waren.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
Politiek![]()
in maart voor het eerst stemmen
Tuurlijk wel. Maar kijk naar de politiek hier in Nederland. Geen wonder dat ik hetquote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]Je kunt politiek niet haten, cach. De politiek bepaalt je hele leven. Aangeven dat je dat
vindt wil dus zeggen dat het je geen reet boeit wat er beslist wordt over jouw heden en toekomst.
Ervan uitgaande dat Muto niet bij de elite hoortquote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want daarvoor was hij zeker wel beter. De man zoals jij heeft ook pas stemrecht sinds 1917 toch.
Nee in maart al toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er in maart al gemeenteraadsverkiezingen? Ik dacht dat die later volgend jaar waren.
Nee. Je kunt best mensen of partijen niet mogen maar het is echt bullshit om 'de politiek' te haten. Kun je überhaupt uitleggen wat 'de politiek' dan is, en waarom je hetquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar kijk naar de politiek hier in Nederland. Geen wonder dat ik hetvind.
Jij ook niet. Of ben je van adel?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Muto niet bij de elite hoort
Nee. En in mei Europese verkiezingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er in maart al gemeenteraadsverkiezingen? Ik dacht dat die later volgend jaar waren.
Spannendquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
Politiek![]()
in maart voor het eerst stemmen
Ik ben een Feyenoordsupporter. Havenarbeider dit dat.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Muto niet bij de elite hoort
Oh, leuk, Europese verkiezingen. Kunnen we weer massaal niet gaan stemmen en daarna weer een paar jaar janken hoe er niets bereikt wordt en Europa niets voor ons doet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. En in mei Europese verkiezingen.
vind ik leuk okéquote:
Ja dat hebben ze wel vaker tussendoor. Vaak na een fusierondequote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee in maart al toch?
Vorige week waren ze al in het noorden in sommige gemeentes.
Muto is een rijke jongeman. Die hoort wel bij die weinige met het recht op stemmen. Van adel is hij niet, daar staat hij sowieso te vooruitstrevend voor in het leven.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij ook niet. Of ben je van adel?
Ja iets van kleine onbekende partijen ofzo? Ik las nog half te slapen toen dat op de radio kwamquote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze wel vaker tussendoor. Vaak na een fusieronde
Ik vond de eerste keer stemmen ook spannendquote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik leuk oké
in 2014 ook Europese verkiezingen
Lokale verkiezingen hebben altijd heel veel kleine partijen. Zijn ook nog heel groot in de gemeenteraad vaak.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iets van kleine onbekende partijen ofzo? Ik las nog half te slapen toen dat op de radio kwam
Ik heb vier jaar geleden gestemd voor Europa. Geen idee wat daar uitgekomen is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, leuk, Europese verkiezingen. Kunnen we weer massaal niet gaan stemmen en daarna weer een paar jaar janken hoe er niets bereikt wordt en Europa niets voor ons doet.
Nee ik bedoel dat bijvoorbeeld 2 kleine gemeentes samengaan en dus fuseren tot een grote gemeente..quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iets van kleine onbekende partijen ofzo? Ik las nog half te slapen toen dat op de radio kwam
pvv stemmen als protest ja toch niet dan hij zegt waar het op staat dit dat zus zoquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar geleden gestemd voor Europa. Geen idee wat daar uitgekomen is.
Ik vind het jammer dat blanco-stemmen nooit in percentages worden uitgedrukt, maar gewoon verdeeld worden. Zou toch mooi zijn als 15% van NL blanco stemt als protest.
Doe normaalquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck de EU. Ik streef naar een groot Germaans rijk onder leiding van de Pruisen. Beter wordt Polen weer snel opgesplitst en opgeheven.
Met een blanco stem geef je aan dat je de politiek belangrijk vind en geef je steun aan het systeem.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat blanco-stemmen nooit in percentages worden uitgedrukt, maar gewoon verdeeld worden. Zou toch mooi zijn als 15% van NL blanco stemt als protest.
Ik word weer dom ingeschat.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Je kunt best mensen of partijen niet mogen maar het is echt bullshit om 'de politiek' te haten. Kun je überhaupt uitleggen wat 'de politiek' dan is, en waarom je hetvindt?
Die worden wel in percentages uitgedrukt, hoor. In 2012 waren er 17.004 blanco stemmen, oftewel 0,18% van het totaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
ahhhhhhh oke.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto is een rijke jongeman. Die hoort wel bij die weinige met het recht op stemmen. Van adel is hij niet, daar staat hij sowieso te vooruitstrevend voor in het leven.
pvvquote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pvv stemmen als protest ja toch niet dan hij zegt waar het op staat dit dat zus zo
Ik vind het leukquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond de eerste keer stemmen ook spannendtoen ging m'n moeder 's middags met m'n broertje omdat hij ook voor het eerst was, en m'n vader ;'s avonds met mij
moest lachenquote:
Herman de Schermmanquote:Op donderdag 21 november 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
vorig jaar was ik wel in slaap gevallen tijdens die verkiezingsavond. Werd net wakker toen de uitslag bekend was lolol
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet meteen slachtoffer spelen. Ik stel je een vrij normale vraag, toch?
quote:
De halve nacht opblijven puur om hem zijn grapjes te horen makenquote:
Nee. Kan ik nietquote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je geen antwoord geeft.
Is zo. Precies wat je wilde horen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weer die slachtofferrol induiken.
ik pak jou skkelquote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Muto het volgende:
Zal er een doodsbedreiging volgen in de discussie?
afwegen van belangen, het stellen van prioriteiten en het maken van beleidskeuzes in het publieke domein.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je geen antwoord geeft.
Die bril, moet kapot.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Muto het volgende:
Zal er een doodsbedreiging volgen in de discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |