Die 5.7 kan echt niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zijn jouw cijfers ook al weer, ik wil vergelijken
(en me superieur voelen)
Kom je me ophalen van cs? Dan gaan we bier drinkenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik hoor het eerder in Nijmegen
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik geef deze cijferlijst vijf sterren. ★★★★★SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
So pride
much cijfer
very goed
wow
well gedaan∞
Ik heb het een keer 's avonds laat gehad. Toen vanuit de bus naar de trein. Ik zat in de bus samen met 2 klasgenoten, maar diemoesten de andere kant op en hadden 5 minuten overstaptijd, had -1 minuut overstaptijd..quote:Op donderdag 21 november 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst altijd van mijn trein naar mijn bus
gs: 4,5 - 6,7quote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat zijn jouw cijfers ook al weer, ik wil vergelijken
(en me superieur voelen)
Ik heb ook een koffertje, ik hou van mijn koffertjequote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Ezell het volgende:
Ik heb een klein koffertje. Koffers![]()
![]()
om gek van te wordem
Ik drink geen bier hequote:Op donderdag 21 november 2013 20:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kom je me ophalen van cs? Dan gaan we bier drinken
Het zou toch wat zijn als het wel zo was.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar goed dat ik nergens een 5.7 heb dan
Ik win toch?!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
gs: 4,5 - 6,7
wis: 4,1
kunst: 6,4 - 8
frans: nog niks
engels: 7,5
maw: 6,9
Alleen maar omdat je een vrouw bent.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
n vanuit de bus naar de trein. Ik zat in de bus samen met 2 klasgenoten, maar diemoesten de andere kant op en hadden 5 minuten overstaptijd, had -1 minuut overstaptijd..
Verder was er niemand in de bus en de buschauffeur had in de gaten dat ik haast had, dus die ging het laatste stukje iets harder, en stopte vlak voor de ingang van het station, wat eigenlijk niet mag, en meteen de deur opengegooid zodat ik eruit kon stormen.
En toen floot de conducteur al, maar hij stond bij de eerste deur voor mij, en hij hoorde m'n hakken (ja echt ) dus toen wachtte hij nog heel even zodat ik nog de trein binnen kon springen
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Heb je nog geen tweede cijfer voor wiskunde?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn eerste wiskunde toets sinds drie jaar na vier weken lesquote:
Uiteraard, je laat toch geen lief meisje een half uur in de kou staan op een verlaten station 's avonds laat?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je een vrouw bent.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het een keer 's avonds laat gehad. Toen vanuit de bus naar de trein. Ik zat in de bus samen met 2 klasgenoten, maar diemoesten de andere kant op en hadden 5 minuten overstaptijd, had -1 minuut overstaptijd..
Verder was er niemand in de bus en de buschauffeur had in de gaten dat ik haast had, dus die ging het laatste stukje iets harder, en stopte vlak voor de ingang van het station, wat eigenlijk niet mag, en meteen de deur opengegooid zodat ik eruit kon stormen.
En toen floot de conducteur al, maar hij stond bij de eerste deur voor mij, en hij hoorde m'n hakken (ja echt) dus toen wachtte hij nog heel even zodat ik nog de trein binnen kon springen
![]()
nee, zo zwaar irritantquote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook een koffertje, ik hou van mijn koffertje
Jillzquote:
Hoe ging het gister?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn eerste wiskunde toets sinds drie jaar na vier weken les
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik win toch?!
Maar eigenlijk is dat best goed behalve wiskunde.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn eerste wiskunde toets sinds drie jaar na vier weken les
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |