Van die onmogelijke overstappen die eigenlijk niet haalbaar zijn maar op de juiste plek uitstappen etc en dan overal smooth tussendoor glijden en dan nog net de deur waar de conducteur staat binnenglippenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
HAHA trein en gemist en nu in een trein met vertraging. Paar minuten om over te stapppen.
Weet ik.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
Sof is 6 dagen ouder dan mijn broer
Oh, sorry.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
DOMBO! Natuurlijk is dat 12 februari.
Heb je al een keer verteld.quote:
Dat deed ik eerst altijd van mijn trein naar mijn busquote:Op donderdag 21 november 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die onmogelijke overstappen die eigenlijk niet haalbaar zijn maar op de juiste plek uitstappen etc en dan overal smooth tussendoor glijden en dan nog net de deur waar de conducteur staat binnenglippen
Schiet al opquote:
He bahquote:
Sterker nog, dat had ik vanmiddag. Geen pretje kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat je vanavond diarree hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
So pride
much cijfer
very goed
wowSpatieboos
Wiens kloon ben je eigenlijk?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:12 schreef Yonder het volgende:
[..]
Sterker nog, dat had ik vanmiddag. Geen pretje kan ik je vertellen.
20:47 thuisquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
#proudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
So pride
much cijfer
very goed
wowOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef Spatieloos het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wow
So pride
much cijfer
very goed
wow![]()
Echt?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
20:47 thuis
Bij Arnhem ga ik wel heel hard sof roepen
Ik hoor het eerder in Nijmegenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
20:47 thuis
Bij Arnhem ga ik wel heel hard sof roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |