nee, maar vrienden hebben allemaal gratis reizen dus ik wil het ookquote:
ik open een zeer terechte klacht.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:07 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, maar vrienden hebben allemaal gratis reizen dus ik wil het ook
En de stap naar kamers zal een stuk makkelijker worden terwijl daar nu al een gebrek aan is in veel steden. Er zijn gelukkig genoeg argumenten om het niet te doenquote:Op donderdag 21 november 2013 21:09 schreef Tchock het volgende:
Totale inkomsten van de NS waren 3,8 miljard in 2012, dus studenten waren verantwoordelijk voor 11% van de inkomsten. Stel dus dat door een kortingskaart studenten de helft minder gaan reizen, dan missen ze ineens ruim 5% van hun inkomsten. Dat is voor een bedrijf echt heel erg veel.
Die 40% korting in het weekend naast mijn gratis OV door de weeks. Heerlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef xcachet het volgende:
Zeker 40% korting in de dal-uren en 20% korting in de spits. Dan kom ik 50 euro goedkoper uit in de maand
Dit.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt de schuld enkel bij je ouders leggen Xcachet, dan hadden ze maar eerder aan kinderen moeten beginnen.
hahahahahhahahaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
vrouwen hebben maar 1 recht...
het aanrecht hahahahahahhahahaha
whahahahahahhaquote:Op donderdag 21 november 2013 21:12 schreef Insomnia_ het volgende:
vrouwen hebben maar 1 recht...
het aanrecht hahahahahahhahahaha
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahahahahha
ook stemrecht sinds 1919.
En zie hoe de politiek nu is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahahahahha
Deden ze ookquote:Op donderdag 21 november 2013 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die 40% korting in het weekend naast mijn gratis OV door de weeks. Heerlijk.
Je kunt de schuld enkel bij je ouders leggen Xcachet, dan hadden ze maar eerder aan kinderen moeten beginnen.
En kijk waar ons dat gebracht heeftquote:Op donderdag 21 november 2013 21:14 schreef supersof het volgende:
[..]
whahahahahahha
Ja want daarvoor was hij zeker wel beter. De man zoals jij heeft ook pas stemrecht sinds 1917 toch.quote:
Je hebt me.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want daarvoor was hij zeker wel beter. De man zoals jij heeft ook pas stemrecht sinds 1917 toch.
quote:
het is lmi nietquote:
Zijn er in maart al gemeenteraadsverkiezingen? Ik dacht dat die later volgend jaar waren.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
Politiek![]()
in maart voor het eerst stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |