Tuurlijk wel. Maar kijk naar de politiek hier in Nederland. Geen wonder dat ik hetquote:Op donderdag 21 november 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]Je kunt politiek niet haten, cach. De politiek bepaalt je hele leven. Aangeven dat je dat
vindt wil dus zeggen dat het je geen reet boeit wat er beslist wordt over jouw heden en toekomst.
Ervan uitgaande dat Muto niet bij de elite hoortquote:Op donderdag 21 november 2013 21:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja want daarvoor was hij zeker wel beter. De man zoals jij heeft ook pas stemrecht sinds 1917 toch.
Nee in maart al toch?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er in maart al gemeenteraadsverkiezingen? Ik dacht dat die later volgend jaar waren.
Nee. Je kunt best mensen of partijen niet mogen maar het is echt bullshit om 'de politiek' te haten. Kun je überhaupt uitleggen wat 'de politiek' dan is, en waarom je hetquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar kijk naar de politiek hier in Nederland. Geen wonder dat ik hetvind.
Jij ook niet. Of ben je van adel?quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Muto niet bij de elite hoort
Nee. En in mei Europese verkiezingen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn er in maart al gemeenteraadsverkiezingen? Ik dacht dat die later volgend jaar waren.
Spannendquote:Op donderdag 21 november 2013 21:18 schreef supersof het volgende:
Politiek![]()
in maart voor het eerst stemmen
Ik ben een Feyenoordsupporter. Havenarbeider dit dat.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat Muto niet bij de elite hoort
Oh, leuk, Europese verkiezingen. Kunnen we weer massaal niet gaan stemmen en daarna weer een paar jaar janken hoe er niets bereikt wordt en Europa niets voor ons doet.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. En in mei Europese verkiezingen.
vind ik leuk okéquote:
Ja dat hebben ze wel vaker tussendoor. Vaak na een fusierondequote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee in maart al toch?
Vorige week waren ze al in het noorden in sommige gemeentes.
Muto is een rijke jongeman. Die hoort wel bij die weinige met het recht op stemmen. Van adel is hij niet, daar staat hij sowieso te vooruitstrevend voor in het leven.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij ook niet. Of ben je van adel?
Ja iets van kleine onbekende partijen ofzo? Ik las nog half te slapen toen dat op de radio kwamquote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze wel vaker tussendoor. Vaak na een fusieronde
Ik vond de eerste keer stemmen ook spannendquote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ik leuk oké
in 2014 ook Europese verkiezingen
Lokale verkiezingen hebben altijd heel veel kleine partijen. Zijn ook nog heel groot in de gemeenteraad vaak.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iets van kleine onbekende partijen ofzo? Ik las nog half te slapen toen dat op de radio kwam
Ik heb vier jaar geleden gestemd voor Europa. Geen idee wat daar uitgekomen is.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, leuk, Europese verkiezingen. Kunnen we weer massaal niet gaan stemmen en daarna weer een paar jaar janken hoe er niets bereikt wordt en Europa niets voor ons doet.
Nee ik bedoel dat bijvoorbeeld 2 kleine gemeentes samengaan en dus fuseren tot een grote gemeente..quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja iets van kleine onbekende partijen ofzo? Ik las nog half te slapen toen dat op de radio kwam
pvv stemmen als protest ja toch niet dan hij zegt waar het op staat dit dat zus zoquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar geleden gestemd voor Europa. Geen idee wat daar uitgekomen is.
Ik vind het jammer dat blanco-stemmen nooit in percentages worden uitgedrukt, maar gewoon verdeeld worden. Zou toch mooi zijn als 15% van NL blanco stemt als protest.
Doe normaalquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Fuck de EU. Ik streef naar een groot Germaans rijk onder leiding van de Pruisen. Beter wordt Polen weer snel opgesplitst en opgeheven.
Met een blanco stem geef je aan dat je de politiek belangrijk vind en geef je steun aan het systeem.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar geleden gestemd voor Europa. Geen idee wat daar uitgekomen is.
Ik vind het jammer dat blanco-stemmen nooit in percentages worden uitgedrukt, maar gewoon verdeeld worden. Zou toch mooi zijn als 15% van NL blanco stemt als protest.
Ik word weer dom ingeschat.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Je kunt best mensen of partijen niet mogen maar het is echt bullshit om 'de politiek' te haten. Kun je überhaupt uitleggen wat 'de politiek' dan is, en waarom je hetvindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |