denk het nietquote:
Nopequote:
verre brug, ik zou op station blijvenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik over 7 minuten en dan 10 min wandelen
Ik denk dat Yonder best LMI kan zijn eigenlijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yonder? Nah, LMI herken je wel als je hem ziet posten. Ik denk eerder een kloontje van DonnieDarko.
Die heeft geen reden om te klonen denk ik zo.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Yonder? Nah, LMI herken je wel als je hem ziet posten. Ik denk eerder een kloontje van DonnieDarko.
oh die ontkent toch wel. Heb nu al 2 kloons van hem langs zien komen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
denk het nietheb lmi gisteren nog gesproken
Het meisje waar hij gister nog om de rouwadvertenties moest lachen. Het was grappig omdat het er veel waren.quote:
Heerlijk die benzinekosten/gebrek aan (gratis)parkeerplaatsen ja. Ik geniet van volle teugen van mijn OV-Studentenkaartquote:Op donderdag 21 november 2013 20:43 schreef Marco001 het volgende:
OV![]()
Echt, sinds ik een auto heb heb ik een hekel aan het ov.
Qua postgedrag is het heel anders dan bij LMI. Ik heb even een korte analyse gemaakt, vandaar.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Yonder best LMI kan zijn eigenlijk.
Dat had ik ook niet - toch heb ik MAJESTICS.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die heeft geen reden om te klonen denk ik zo.
Ik heb die niet. fmlquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het meisje waar hij gister nog om de rouwadvertenties moest lachen. Het was grappig omdat het er veel waren.
Of zo.
[..]
Heerlijk die benzinekosten/gebrek aan (gratis)parkeerplaatsen ja. Ik geniet van volle teugen van mijn OV-Studentenkaart
Jij gaf een redenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Qua postgedrag is het heel anders dan bij LMI. Ik heb even een korte analyse gemaakt, vandaar.
[..]
Dat had ik ook niet - toch heb ik MAJESTICS.
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk, wat gaf ik op als reden?quote:
Maar LMI deed ook overdreven aardig tegen mij. En dat doet Yondertje ook.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Qua postgedrag is het heel anders dan bij LMI. Ik heb even een korte analyse gemaakt, vandaar.
[..]
Dat had ik ook niet - toch heb ik MAJESTICS.
je had geen zin meer in dit account tochquote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kan het me niet herinneren eigenlijk, wat gaf ik op als reden?Mag in DM als dat verstandiger is.
Hij wilt in je broekjequote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar LMI deed ook overdreven aardig tegen mij. En dat doet Yondertje ook.
Wie is LMI?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk dat Yonder best LMI kan zijn eigenlijk.
laat me inquote:
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nah niks mis mee.
Als jij geen zin meer heb.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raadsel opgelost![]()
Das het debiele: met de auto een dagje naar b.v. Amsterdam en alleen het allerlaatste stukje met de p+r is voor mij veel goedkoper als met het OV. Nu ben ik heen + terug en ov in totaal hooguit 40,- kwijt. Enkeltje vanaf hier naar Amsterdam is geloof ik 35,- per persoon.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Heerlijk die benzinekosten/gebrek aan (gratis)parkeerplaatsen ja. Ik geniet van volle teugen van mijn OV-Studentenkaart
Dat spreekt niet in het voordeel van Yonder, evenals de registratiedatum. LMI is nu wel hoofdverdachte in deze zaak. Nu nog een duidelijk motief vinden.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar LMI deed ook overdreven aardig tegen mij. En dat doet Yondertje ook.
Ben over 5 maanden jarig. Ben ik dan te laat?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hah!
Maar nee, dat is kut. Zeker ook net te laat recht op een volledige OV-studentenkaart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |