Welke wiskunde heb je.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn eerste wiskunde toets sinds drie jaar na vier weken les
FAAL.quote:
ook niet lekkerquote:
Nee heb toch gisteren pas die toets gemaakt!quote:Op donderdag 21 november 2013 20:16 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je nog geen tweede cijfer voor wiskunde?
GOEDquote:
aquote:
nee ryan. nee.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wist ik al!!
En het is nog steeds slecht!!
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ook niet lekker
[..]
Nee heb toch gisteren pas die toets gemaakt!
[..]
GOED
had wel black out, maar wist na 20 minuten alles weer.
Witte wijn?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ook niet lekker
[..]
[..]
GOED
had wel black out, maar wist na 20 minuten alles weer.
Nee wijn is ook niet lekkerquote:
Als ik een korte overstap heb en ik heb een koffer bij me dan ren ik gewoon door mensen heen hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
nee, zo zwaar irritantdie wieltjes maken kabaal en ik rij over voeten heen
neem normaal gewoon mijn rugzak mee als ik een paar dagen wegga, maar kan vandaag niet ivm spullen
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 november 2013 20:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, zeker als ze een taart voor me bakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ga je doen?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:20 schreef Ezell het volgende:
Status: op weg naar Amsterdam centraal
Wijnquote:
Ja nou ja, kon toch... ik geef jouw cijferlijst vier sterren, alsjeblieft. ★ ★ ★ ★quote:Op donderdag 21 november 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
Ice Tea.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wijn![]()
Wat lust je wel? Rosébier?
Ik weet niet of ik dat nou positief of negatief meende.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:21 schreef Yonder het volgende:
[..]
Persoon die mijn avatar bijzonder vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |