Die worden wel in percentages uitgedrukt, hoor. In 2012 waren er 17.004 blanco stemmen, oftewel 0,18% van het totaal.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb vier jaar geleden gestemd voor Europa. Geen idee wat daar uitgekomen is.
Ik vind het jammer dat blanco-stemmen nooit in percentages worden uitgedrukt, maar gewoon verdeeld worden. Zou toch mooi zijn als 15% van NL blanco stemt als protest.
ahhhhhhh oke.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Muto is een rijke jongeman. Die hoort wel bij die weinige met het recht op stemmen. Van adel is hij niet, daar staat hij sowieso te vooruitstrevend voor in het leven.
pvvquote:Op donderdag 21 november 2013 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pvv stemmen als protest ja toch niet dan hij zegt waar het op staat dit dat zus zo
Ik vind het leukquote:Op donderdag 21 november 2013 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond de eerste keer stemmen ook spannendtoen ging m'n moeder 's middags met m'n broertje omdat hij ook voor het eerst was, en m'n vader ;'s avonds met mij
moest lachenquote:
Herman de Schermmanquote:Op donderdag 21 november 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
vorig jaar was ik wel in slaap gevallen tijdens die verkiezingsavond. Werd net wakker toen de uitslag bekend was lolol
quote:Op donderdag 21 november 2013 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, niet meteen slachtoffer spelen. Ik stel je een vrij normale vraag, toch?
quote:
De halve nacht opblijven puur om hem zijn grapjes te horen makenquote:
Nee. Kan ik nietquote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je geen antwoord geeft.
Is zo. Precies wat je wilde horen.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weer die slachtofferrol induiken.
ik pak jou skkelquote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Muto het volgende:
Zal er een doodsbedreiging volgen in de discussie?
afwegen van belangen, het stellen van prioriteiten en het maken van beleidskeuzes in het publieke domein.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jammer dat je geen antwoord geeft.
Die bril, moet kapot.quote:Op donderdag 21 november 2013 21:27 schreef Muto het volgende:
Zal er een doodsbedreiging volgen in de discussie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |