Jullie zijn beide niet knap.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:22 schreef Toto69 het volgende:
Spatie: "No offense, maar ik vind mezelf knapper dan jij!"
DUDE!
Oh ik dacht van wel.quote:
Probeer je nou indirect te melden dat je jezelf knapper vindt dan Spatieloos?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bedankt voor een irrelevante mening.
Dat maak jij d'r van.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer je nou indirect te melden dat je jezelf knapper vindt dan Spatieloos?
ik red het al niet meer nuquote:
eh nee.quote:
Ik moest rennenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was dan uitgestapt. Ik zat daar een half uur op mijn trein te wachten.![]()
Als je vanaf rechts komt wel.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen weet dat spatieloos hot as fuck is
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
Iedereen weet dat spatieloos hot as fuck is
Nee, dat had hij daarvoor al gemeld, en dat is gewoon zijn mening, laat hem. Net als dat jouw mening nergens op slaat, want wij zijn gewoon fucking knap alleen ik ben net iets knapper.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Probeer je nou indirect te melden dat je jezelf knapper vindt dan Spatieloos?
bus duurt 30 minuten ;squote:
Waar staat dat die gepaint is.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die is gepaint, dat telt niet!
Mijn mening slaat op jouw achterhoofdquote:Op donderdag 21 november 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, dat had hij daarvoor al gemeld, en dat is gewoon zijn mening, laat hem. Net als dat jouw mening nergens op slaat, want wij zijn gewoon fucking knap alleen ik ben net iets knapper.
Op de achterkant.quote:
nee kom morgen arnhem.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik wil best 10 min wachten hoor
van wie?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:28 schreef Marco001 het volgende:
Ben ik weer.
Hadden even visite van een tante die net wel naar de begrafenis van dat meisje laatst was geweest.
300 bezoekers waren er.En politiebegeleiding voor de rouwstoet, zijwegen waren allemaal volledig afgezet door de politie.
![]()
Goed geregeld dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |