quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]Heeft hij dat nog bij jou geprobeerd eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raadsel opgelost
∞
LMI poste voor het laatst op 9 november. Account is aangemaakt op 9 november.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat spreekt niet in het voordeel van Yonder, evenals de registratiedatum. LMI is nu wel hoofdverdachte in deze zaak. Nu nog een duidelijk motief vinden.
Dat is het geluk aan het zijn van een student (Nu nog in ieder geval) Al moet je uiteraard ook maar net een parkeerplek beschikbaar hebben op je eindlocatie. Bij mij is dat in ieder geval een hopeloze zoektocht.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Das het debiele: met de auto een dagje naar b.v. Amsterdam en alleen het allerlaatste stukje met de p+r is voor mij veel goedkoper als met het OV. Nu ben ik heen + terug en ov in totaal hooguit 40,- kwijt. Enkeltje vanaf hier naar Amsterdam is geloof ik 35,- per persoon.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heeft hij dat nog bij jou geprobeerd eigenlijk? [ afbeelding ]
Dan mag je alleen op je verjaardag reizen.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben over 5 maanden jarig. Ben ik dan te laat?
Wat is een onvolledige OV-studentenkaart dan?
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]hahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.raadsel opgelost![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Wtf, scherp.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
LMI poste voor het laatst op 9 november. Account is aangemaakt op 9 november.
quote:Op donderdag 21 november 2013 20:44 schreef Rodawa het volgende:
Hoewel, de registratiedatum sluit wel perfect aan op LMI's laatste post. Wellicht heb je gelijk.
Ik doe elke dag alsof ik jarig benquote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mag je alleen op je verjaardag reizen.
Daar P+R. Op zo'n parkeerplaats is altijd plek en laatste stukje doe je met het ov.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het geluk aan het zijn van een student (Nu nog in ieder geval) Al moet je uiteraard ook maar net een parkeerplek beschikbaar hebben op je eindlocatie. Bij mij is dat in ieder geval een hopeloze zoektocht.
De wetgeving wordt aangepast om er een kortingskaart van te maken in plaats van een volledig dekkende kaart.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben over 5 maanden jarig. Ben ik dan te laat?
Wat is een onvolledige OV-studentenkaart dan?
Geeft niet, beter twee keer een sterke aanwijzing aankaarten dan geen één keer.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
oh, sorry lees niet alle posts hier.
Dat mag ik hopen. Ben donders veel geld kwijt aan OVquote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wetgeving wordt aangepast om er een kortingskaart van te maken in plaats van een volledig dekkende kaart.
Al is er de laatste maanden al zoveel tegenstrijdige berichtgeving langsgekomen dat het best kan dat het alweer is uitgesteld
Mwah, als je(zoals in mijn voorbeeld) bij een p+r parkeert wil dat toch wel?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is het geluk aan het zijn van een student (Nu nog in ieder geval) Al moet je uiteraard ook maar net een parkeerplek beschikbaar hebben op je eindlocatie. Bij mij is dat in ieder geval een hopeloze zoektocht.
Ja, inderdaad de jatkist is nog niet genoeg leeg.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. Ben donders veel geld kwijt aan OV
Vind het sowieso absurt dat je pas een OV-studentenkaart krijgt op het mbo na je 18e.
Ik snap je niet.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, inderdaad de jatkist is nog niet genoeg leeg.
Dat staat in het regeerakkoord, maar het is nog maar de vraag of dat voor de invoering (2016) niet geschrapt wordt én of er überhaupt een kamermeerderheid voor gevonden kan worden.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De wetgeving wordt aangepast om er een kortingskaart van te maken in plaats van een volledig dekkende kaart.
Al is er de laatste maanden al zoveel tegenstrijdige berichtgeving langsgekomen dat het best kan dat het alweer is uitgesteld
Het idee erachter is op zich nog wel begrijpelijk aangezien er veel meer mbo locaties dan hbo/universiteiten zijn maar de frustratie kan ik wel begrijpen ja. Bij mij was het gelukkig op 20/25 minuten fietsafstand.quote:Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind het sowieso absurt dat je pas een OV-studentenkaart krijgt op het mbo na je 18e.
Heb je niet zo'n trajectkaart?quote:Op donderdag 21 november 2013 20:54 schreef xcachet het volgende:
Vanaf 1 januari betaal ik ook weer 3% extra.
Het is ook een scheef idee. Je moet óf mbo'ers geen ov geven (met de achterliggende gedachte dat er werkelijk in élke stad van betekenis een mbo is) of je moet het ze vanaf het begin geven (met de gedachte dat ze er net zo goed recht op hebben als studenten). Je kunt niet zo'n vage half/half-oplossing doenquote:Op donderdag 21 november 2013 20:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |